Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 16. 10. 2013
Jiří Veselý
Dobrý den.
Vlastním tera vari s motorem jikov a chtěl bych si pořídit motor honda gcv160.
Musím si k motoru pořídit také odstředivou spojku,nebo lze použít stávající spojku i kleče?
Předem děkuji za odpověď.
Nashledanou.
Dobrý den,
nový čtyřtaktní motor Honda je osazen odstředivou spojkou a součástí balení jsou i řidítka.
Převodovky DSK-317 a T-20
Pro použití nového motoru HONDA na převodovce DSK-317 nebo T-20 pro dvoutakt je potřeba především výměna upínacích nýtů, pak jde motor s převodovkou spojit. Nižší otáčky motoru HONDA však na dvoutaktní skříni mají za následek snížení všech pojezdových rychlosti o cca 33%, zákazník ovšem získává lepší přenos síly na kola, proto celá řada zákazníků převodovku nepřestavuje a v klidu používá.
Převodovky DSK-316 a T-19
Trochu jiná je situace u převodovky DSK-316, kdy otáčky motoru přímo ovlivňují pracovní otáčky výstupního hřídele. Výměna upínacích nýtů tedy nestačí a převodovku je třeba přestavět na čtyřtaktní provedení, cena přestavby se pohybuje okolo 4 tis. Kč vč. DPH.
Přestavbu lze provést v každém autorizovaném servisu VARI.
Dobrý den,
nový čtyřtaktní motor Honda je osazen odstředivou spojkou a součástí balení jsou i řidítka.
Převodovky DSK-317 a T-20
Pro použití nového motoru HONDA na převodovce DSK-317 nebo T-20 pro dvoutakt je potřeba především výměna upínacích nýtů, pak jde motor s převodovkou spojit. Nižší otáčky motoru HONDA však na dvoutaktní skříni mají za následek snížení všech pojezdových rychlosti o cca 33%, zákazník ovšem získává lepší přenos síly na kola, proto celá řada zákazníků převodovku nepřestavuje a v klidu používá.
Převodovky DSK-316 a T-19
Trochu jiná je situace u převodovky DSK-316, kdy otáčky motoru přímo ovlivňují pracovní otáčky výstupního hřídele. Výměna upínacích nýtů tedy nestačí a převodovku je třeba přestavět na čtyřtaktní provedení, cena přestavby se pohybuje okolo 4 tis. Kč vč. DPH.
Přestavbu lze provést v každém autorizovaném servisu VARI.
S pozdravem Pavel Beneš