Počet příspěvků › 4
| Poslední příspěvek › 20. 10. 2014
Pavel Dvořák
Dobrý den, vlastním hodně let soupravu vari s dvoutaktním motorem Jikov /převodovka DSK 316, 317/.Kdyby mi vypověděl některý z motorů službu, je možné je zaměnit za čtyřtaktní motor a jak je to technicky náročné, musí se s tím do servisu.
Děkuji za odpověď
Dvořák Pavel
Dobrý den,
u převodové skříně DSK-317 je potřeba pouze vyměnit připojovací kolíčky za nýtky. U převodovky DSK-316 je nutná také výměna kolíčků za nýtky a výměna pastorku a kuželového kola.
Hezký den Lukáš Svoboda
Marek Pavlovský
Zdravím zakoupil jsem 4 taktní motor s průměrem odstředivé spojky 80mm po zasazení na převodovku DSK 316 ( 1 rychlost vzad 2 vpřed) nelze tento motor upnout , jelikož motor má jiný systém upínání....prosím o radu , jak toto vyřešit...zda jiný třmen či v převodovce jinak vyřešit dozarový šroub, kde se upínámi zachycuje. S pozdravem M.Pavlovský
Dobrý den,
předpokládám, že vlastníte převodovou skříň T-20 ( 2 rychlosti vpřed +1 vzad ). Pro upnutí čtyřtaktního motoru je nutné provést výměnu připojovacích kolíčků za nýtky. Výměna se provádí na převodové skříni.
Dobrý den,
u převodové skříně DSK-317 je potřeba pouze vyměnit připojovací kolíčky za nýtky. U převodovky DSK-316 je nutná také výměna kolíčků za nýtky a výměna pastorku a kuželového kola.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
předpokládám, že vlastníte převodovou skříň T-20 ( 2 rychlosti vpřed +1 vzad ). Pro upnutí čtyřtaktního motoru je nutné provést výměnu připojovacích kolíčků za nýtky. Výměna se provádí na převodové skříni.
Hezký den Lukáš Svoboda