Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Diskuze k produktům

VARI IV GLOBAL + ANV-400 (motor VARI XP-200)

Počet příspěvků › 20 | Poslední příspěvek › 1. 12. 2020
Vlastislav Vican
Dobrý den.Chtěl bych se zeptat cena za set VARI IV GLOBAL + ANV-400 (motor VARI XP-200) je 39 990 kč.Tato cena je konečná bez šrotovného?Taky by mě zajímalo jak je to z dopravou.Malotraktor mi dovezete až domu a složíte?Děkuji

Dobrý den, 

Tuto sestavu v současné době nabízíme za cenu 39 990,-. Akce ŠROTOVNÉ, slouží jako výměna např. staré 2taktní pohonné jednotky, za novou 4taktní jednotku. Zboží Vám samozřejmě po domluvě zavezeme a provedeme předprodejní servis se zaškolením.

S pozdravem Milan Steklý

Honza I.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak dlouho ještě bude platit tato akční cena? Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

Tato akční cena, za Malotraktor s motorem XP-200 a vozíkem ANV-400 ZDARMA, za cenu 39 990 Kč,- platí od 15.8. 2016 do 31.10. 2016.

 

S pozdravem Milan Steký

David Skopal
Dobrý den, Motor xp200 je čínský produkt? Děkuji

Dobrý den, ano motor XP 200 je vyrobený v Číně. Od uvedení na trh se o původu motoru můžete dočíst zde: http://www.vari.cz/rady-a-navody/technologie/motory-vari-xp-200/art:40825/ S pozdravem Tomáš Belinger

 

Jan Jedlicka
Dobrý den, od března tohoto roku (2017) jsem hrdým majitelem nové sestavy VARI IV GLOBAL + ANV-400 (motor VARI XP-200). Rozhodl jsem se napsat pár zkušeností s tímto systémem. Po přechodu po cca 7-mi letech z VARI Pony 2A je to velká změna k lepší a jednodušší obsluze. Pro mě nový systém „bez osy“ je obrovským krokem vpřed, vše se dá vyměnit v jedné osobě, motor XP-200 (kopie staré osvědčené a prověřené Hondy) se mi zdá jako lepší volba oproti motoru Honda GCV-160, po prvním seřízení startuje na zatáhnutí, není tak citlivý na palivo. Kypření půdy, příprava na sázení brambor a orba s tímto strojem je o řád jinde. Prvotní neduhy s povolováním kličky u motoru vyřešeny kontra maticí. Trochu bojuji s citlivostí a přidáváním plynu, ale to snad časem natrénuji. Jediné, co se mi jeví jako složitější a pracnější oproti původní TN-01 je přidělávání a sundávání vnitřních závaží kol, spojené s výměnou různé délky šroubu. Ale s trochou cviku lze také zvládnout celkem rychle. Každopádně je to vynikající stroj, výborný pomocník a pracant, který můžu jen doporučit. Přeji firmě VARI ať se i nadále daří a vyvíjí stále skvělé produkty. S pozdravem spokojený uživatel, Jan Jedlička
Miroslav Malý
To je bezva, že Vám Varík skvěle slouží. Jenom bych chtěl napsat, že nevím, odkud se stále berou ty ,,hlášky" o tom,že XP-200 je jakási kopie Hondy (asi zřejmě modelu GXV 160). Ono tomu tak není, motory mají rozdílnou geometrii (vrtání x zdvih), také vzduchový filtr je jiný včetně dalších věcí.
Jindřich Holubář
Obrázek k příspěvku od VARI (4. 2. 2018, 06:09)
Srdečně Vás všechny zdravím. Pravděpodobně od zítra budu také majitelem VARI IV GLOBAL + ANV-400 (MOTOR VARI XP-200). Přikládám obrázek a moc prosím o radu. Rád bych zajížděl couváním k bodu B z bodu A. Jak je vidět, prostor na vjetí je max. 3,60 m. Nejkritičtější místo je kulatý roh domečku a sousedův taras, kde je momentálně dokonce mezera na projetí menší, než přesná šířka ANV-400 1,334 m, konkrétně je 1,26 m. Snad to stavebně nebude velký problém. Může prosím někdo z Vás posoudit rádius zatáčení a zda-li je vůbec možné při maximálním soustředění projet místem, kde bude na víc třeba jen 1,5cm. Je zas dobré, že před a za zúženým místem se prostor zvětšuje. U bodu B mimochodem je zeď, kde bude dřevník a kousíček od něj hlavní a jediný vstup do domečku. Moc děkuji předem za jakékoliv odpovědi. Jindra Holubář
Miloš Valenta
Dobrý den, blahopřeji dopředu ke koupi Vari Glogal - dobrá volba. Nyní k mému názoru ohledně zacouvání. Myslím si, že couvat přesně na centimetry asi nebude snadné, už jenom proto, že spojka mezi motorem a převodovkou nemá ráda " prokluz" / trpí spojka i bubínek/ a není citlivá jako třeba u auta. Raději bych sám za sebe volil možnost odpojit vozík a zatlačit jej ručně, vzdálenost není tak veliká. Pokud by byl ale naložen, pak bych se zaobíral myšlenkou pomocného otočného kolečka - takového, jako mají vleky za auto na oji. S Vari Global si tam pak pohodlně přejedete a vyjetí popředu je již snažší, než couvání. Přeji Vám hodně radosti z nového stroje. Miloš Valenta
Jindřich Holubář
Obrázek k příspěvku od VARI (4. 2. 2018, 21:23)
Dobrý den milý a vážený pane Valento. Inspiroval jste mě. A jak se říká řešení z nouze ctnost. Já jsem si totiž nedovedl představit jak překonávám s pomocným kolečkem a plně naloženým vlekem malé převýšení cca 15 cm u vchodu. Tam jak je šířka 3,60 m. Chvíli jsem dumal a vymyslel úplně jednoduché řešení. Úplně jednoduše NEBUDU víceméně COUVAT. Projedu dovnitř popředku nadoraz k bodu B. Složím náklad a po předchozí úpravě terénu dvorečku rozpojím soupravu. S větším prostorem a s prázdnou vlečkou už snad bude sranda manipulovat s rozpojenou soupravou, otočit ji a nachystat jak bylo zamýšleno prvně zadním čelem vlečky k bodu B. Patří Vám pane Valento srdečný dík a srdečně Vás zdravím a přeji pevné zdraví a buďte šťastný. Ať Vám Vari dělá jen samou radost. Budu jezdit asi dosti do lesa na povolenku revirního hajného. Že jste to Vy, kdo kutil navijáček na Vari??? Ten by se asi hodil.
Miloš Valenta
Ano, jsem to já, kdo se snaží do blogu dodávat své výrobky na vylepšení již tak dokonalé Vari. Tím obrázkem jste mi udělal radost, notně jsem se zasmál. Díky!
Jindřich Holubář
Obrázek k příspěvku od VARI (9. 3. 2018, 19:43)
Dobrý den, zdravím všechny "Varisty" a přináším snad dobrou zprávu. Nedávno jsem se stal taky majitelem VARI IV GLOBAL + ANV-400 (motor VARI XP-200) a tuto St jsem pořídil Povinné ručení s dobrým plněním jen za 196 Kč/rok. Pravda, mám hodně bezeškodních měsíců s vlekem za osobní automobil, tzv. bonusy a dostal jsem tak max. slevu 55%, ale nekupte to! Přitom pojišťovačka z té samé pojišťovny mi nabízela pojistku za 770 Kč/rok a tvářila se jako moje osobní poradce. V ČSOB mi také chtěli Vari pojistit, ale odmítl jsem. 1137 Kč/rok se mi nelíbilo. A ještě na úplný závěr uvádím název pojišťovny, kde mi Vari pojistili za 196 Kč/rok a sice je to Česká pojišťovna, Kraj Vysočina, pobočka Třebíč. Pojistila mi je vlídná konzultantka Kateřina Žalkovičová, Komenského náměstí 1342/7, 674 01 Třebíč, T +420 568 891 918; M +420 731 035 958. E-mail: katerina.zalkovicova@ceskapojistovna.cz P.S.: Bonusů mám 214 a již při 125 dávají max. slevu 55%. Snad těmito informacemi někomu pomohu. Tady na "Vari" je fajn, tady mi vždy poradí. Jindra Holubář, Okříšky
David Zachoval
Dobrý den, do kdy bude platit uvedená akční cena (39 990,- Kč)? Děkuji.

Dobrý den, zatím je platná do konce roku 2019. S pozdravem TB

Pavel Opatrný
Dobrý den, zajímalo by mě, zda i v roce 2020 se chystá nějaká akce na tento komplet jako v roce 2019. Bohužel jsem tu akční cenu nestihnul a současná akce je o dost vyšší. Děkuji za případné informace.

Dobrý den, sledujte stránky vari.cz, o případných akcích se dozvíte včas. 

Petr Batěk
Dobrý den, mám starého Mountfielda MS 16 a taky bych se rád připojil do rodiny VARI, proto bych se také rád přimluvil za loňskou cenovou akci na tento produkt, kterou jsem také nestihl. Děkuji
roo abe
Poznatky ze 6–letého provozování 2 strojů VARI Global s motory XP200 + vozíky ANV380 a ANV400. Úvodem lze shrnout, že stroje NEJSOU určeny k intenzivnímu dennímu používání (v našem případě od března do listopadu pro údržbu přírodního areálu). Jsou vhodné pro zahrádkáře s občasným nenáročným využitím, v takovém případě jistě vydrží mnoho let bez vážných problémů, což ale není náš případ.. Počáteční příznivá pořizovací cena strojů se značně navýší během provozu. Bohužel na trhu není obdobně funkční cenově dostupná alternativa.. Motor XP200 – výrazně lepší jednotka oproti Hondě, zejména díky Primeru (snadnější startování) – nepracuje na současný benzin Natural 95 (oproti oficiálnímu doporučení výrobce) kvůli biosložce, nutno tankovat nejméně 98 (Verva od Benziny – problém je v tom, že venkovské pumpy tento benzín obvykle nevedou a musí se pro benzín jezdit do větších měst, což znamená zvyšování nákladů na provoz) – zanášení karburátoru (biosložkou benzinu), čištění ultrazvukem není dostatečné, nutnost pravidelné výměny za nový (měněn 3x) – páčka regulátoru se uvolňuje z hřídelky v bloku motoru (měněno komplet 2x) – netěsnost, motorový olej po čase začne protékat do spojky, nutno přetěsnit (1x) – „zadření“ startéru nebo utržení startovacího lanka (měněn za nový 3x) – svlékají se gumové rukojeti řídítek, nutno přilepit – u bezpečnostního vypínače na řídítkách nedrží šroubek zespodu, vibracemi se snadno uvolní, ztracen mnohokrát; jakmile vypadne, stroj se vypne, což je „skvělé“ zvláště daleko od základny (pomůže pod šroubek podsunout drátek s očkem a drátek obvázat kolem trubky řídítek) – páčka plynu na řídítkách brzy nedrží aretovaná v požadované poloze (měněno 2x), zhoršuje se citlivost plynu, s tím souvisí poškozování spojky – spojka, ač poměrně drahý díl, nevydrží dlouho, nikoliv však vlivem obsluhy, ale následkem dalších závad (nemožnost citlivé regulace plynu při rozjíždění, protékání oleje z motoru), měněna za novou 2x – připojení řídítek na přírubu motoru se snadno uvolňuje, nutnost utahovat šrouby, jeden se z hliníkového bloku podařilo vytrhnout.. Převodovka a nápravy (máme dvě nápravy – Global a starší TN01) – nepřesné řazení, po čase se velmi těžko hledají požadované stupně – poloha páky řazení na 2. stupni vadí při zatáčení vlevo (zarazí se o páteř vozíku) – u nápravy TN01 zlomený šroub spojující poloosy; výměna značně problematická, v domácích podmínkách nelze povolit matici.. – několikrát „ustřihnutý“ ventilek duše, nutná asistence pneuservisu – a nyní to nově vypadá na rozlomené šnekové kolo (zabírá jen jedna strana).. Vozík – závěs Z01 spojující páteř vozíku s pohonnou jednotkou je vyroben z málo odolného materiálu, otvor pro aretační kolík se velmi rychle vymele/zvětší natolik, že pohonná jednotka přepadává dozadu (měněno za nový 2x + vkládání různých podložek); šrouby závěsu nedrží, musí se často dotahovat – na páteři utržen nátrubek spojující obě části páteře pod korbou (špatný svar) – tím se vtipně začne protáčet část se sedačkou, takže bez varování ze stroje spadnete – plíšek, který slouží k zajištění vyklápění korby, na nějž dosedá aretační páka, se buď utrhne nebo pod pákou vymele – praskají svary korby v horních rozích (pomůže přišroubovat a navařit úhelníky) – uvolňující se šrouby páky aretace zadního čela korby (poztráceno několik); a postupným zkřivením bočnic jdou páky špatně nasazovat – ulomené panty zadního čela (nutno přivařit) – plechová sedačka oproti starší laminátové studí – neexistence nástavby(!) korby v rámci příslušenství (např. pro svoz listí, trávy).
Jaromír Malich
Dobrý den, k Vašim poznatkům bych dodal asi toto: 1) Motory XP-200/200A fungují na Natural 95 bez problémů - zanášení biosložkou lze předejít uzavíráním přívodu paliva před ukončením práce, ohledně snížení efektu zvětrávání přidat stabilizátor (Návod k obsluze pro XP-200, kap. 1.6.2). 2) Uvolňování hřídelky - viz návod k obsluze kap.1.4.2 - Kontrola obecného stavu motoru, dotažení všech šroubových spojů. 3) Startování - viz návod k obsluze pro XP-200, kap. 1.3.6 - znázorněno a popsáno správné startování. 4) Povolování šroubových spojů pohonné jednotky - viz návod k obsluze pro PJXP-200, kap. 1.7.2.3 Servisní intervaly. 5) Zlomený svorník nápravy, rozlomené kolo v převodovce, nemožnost povolení kontramatky nápravy - špatně nasazený svorník, případně opotřebované šestihrany poloos - správné sestavení nápravy uvedeno v návodu k DSK-317/S, kap. V. Co se týká vozíku celkově, jeho použití musí být až hrubé, protože i dle svých zkušeností vím, že při dodržování limitu nosnosti je zapotřebí maximálně kontrolovat pneu a brzdy, nic víc. U utržených ventilků kol na nápravě stroje jde zcela jasně o vinu obsluhy - nízký tlak v pneu.

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Den otevřených dveří Znojmo

Datum: 24. 4. 2024
Místo: Znojmo, Pražská 88

Více