Počet příspěvků › 4
| Poslední příspěvek › 24. 7. 2022
Viliam Zigo
Dobrý deň
Mám Vari systém s PJ Honda GCV160 pri rozbiehaní chcem zvýšiť rýchlosť motora zatiahnutím za páčku plynu. Motor vôbec nereaguje, páčku vrátim späť a až po niekoľko násobnom zatiahnutí za plynovú páčku motor začne reagovať.
Dobrý den,
doporučuji výměnu celé páčky plynu i s bowdenem. Dále prosím proveďte kontrolu utažení šroubu, který zajištuje uchycení bowdenu u karburace.
Hezký den Lukáš Svoboda
Otakar Oráč
Dobrý den, mám podobný problém jako p. Zigo, viz příspěvek výše.
V mém případě se jedná o motor Honda GCV160 5,5HP osazený na bubnové sekačce Adela, rv 2015, kterou jsem nedávno koupil na inzerát. Předchozí majitel se o sekačku a motor sice dobře staral, ale všiml jsem si, že pozice na regulátoru neodpovídají režimu motoru, např. vysoké otáčky jsou někde mezi polohou ovládací páky zajíc-želva. Na poloze zajíc má motor nepravidelné/ kolísající otáčky. Předchozí majitel mě informoval, že tu správnou polohu vždy našel citem dle chování motoru a předem dané pozice na páce ovládání neřešil.
Při bližším zkoumání jsem zjistil, že bowden na straně motoru je posunutý o cca 5-7mm směrem ke konci a má prodřenou černou plastovou bužírku. Může být prosím příčina v tomto? Pokud ano, dá se nějak konec bowdenu zajistit prosti proklouznutí? Samotná manipulace s pákou plynu nejde úplně hladce, možná by chtěla promazat.
Pokud je příčina jinde prosím o radu co s tím. Děkuji.
Dobrý den,
nejprve bych začal ultrazvukovým čištěním karburátoru, poté posunutí bowdenu plynu do správné polohy ( otevírání x zavírání klapky sytiče ).
Dobrý den,
doporučuji výměnu celé páčky plynu i s bowdenem. Dále prosím proveďte kontrolu utažení šroubu, který zajištuje uchycení bowdenu u karburace.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
nejprve bych začal ultrazvukovým čištěním karburátoru, poté posunutí bowdenu plynu do správné polohy ( otevírání x zavírání klapky sytiče ).
Hezký den Lukáš Svoboda