Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Diskuze k produktům

Pohonná jednotka PJXP 200

Počet příspěvků › 11 | Poslední příspěvek › 28. 12. 2015
Milan Vobruba
Dobrý den, má motor XP 200 připravený vývod pro zapojení osvětlení. Děkuji.

Dobrý den,

nový motor XP-200 bohužel není vybaven světelnou cívkou.

Hezký den Lukáš Svoboda

Josef Vašek
Je možná úprava pro světelnou cívku na PJXP 200? A proč není v prodejním katalogu tato věc uvedena? Josef Vašek

Dobrý den,

u pohonné jednotky PJ XP-200 není možné technicky připojit žádnou světelnou cívku.

Hezký den Lukáš Svoboda

Josef Vašek
Dobrý den. Takže vlastně není možné, aby se tento systém dostal na jakoukoliv silnici včetně III. a IV. třídy protože není osvětlen ze zdroje motoru XP 200! A nebo osvětlení instalovat na přívěsu jako na kolo. A to také není uvedeno ve vašem katalogu. Uvedu příklad: jestli že motorovou jednotku naistaluji na sněhovou frézu nemám možnost si svítit za tmy na pracovní jednotku? Domnívám se, že to je podstatný nedostatek v PJXP 200, že jste tento fakt podcenili, neboť světelná cívka byla standardem před 35 lety. Žádám vás, aby jste mi odpověděli na všechny otázky. Děkuji za odpověď. Josef Vašek

Dobrý den,

VARI sestava během denního provozu na komunikacích nemusí být osvětlena a i tak je provoz soupravy motorové jednotky s přívěsem povolen na silnicích III. třídy, místních komunikacích IV. třídy a účelových komunikacích. ( dle platného ZTP 4322-07-01 ).  Provoz soupravy je zakázán za snížené viditelnosti. Pokud vám nevyhovuje fakt, že XP200 světelnou cívku nemá, můžete si vybrat a zakoupit jiný motor, který je cívkou vybaven, např. JIKOV. Pro práci s ostatním příslušenstvím za tmy, jak píšete, doporučuji naistalovat na vodící kleče přídavné světlo na baterie. Dostatečný sortiment a výběr mají např. v cykloprodejnách.   

S pozdravem Tomáš Belinger

Jaromír Malich
Světelná cívka je opravdu jednou jedinou výhodou dvoutaktů. Jsem mnohaletým uživatelem 2T motorů a za sebe mohu napsat jen to, že XP-200 je po všech stránkách lepší motor. Měl jsem možnost vyzkoušet jej ve všech aplikacích, které Vari nabízí (kartáč CB-80Z, bubnová sekačka DS-521Z Agatha, pohonná jednotka PJXP-200 malotraktoru VARI) a opravdu jsem se přesvědčil o tom, že 4T motoru se není třeba bát. Stačí si jen porovnat startovatelnost, tišší provoz, lepší ergonomii pohonné jednotky a rychlý návrat vložených finančních prostředků zpět (je tu akce ekodotace ze zvýhodněnou cenou, spotřeba je v reálném provozu nižší minimálně o třetinu, nemusíte míchat olej do paliva) a hned máte jasno o tom, že pořízení se prostě vyplatí. Koupě přídavného osvětlení k práci v noci je v současnosti laicky řečeno trochu nestandartní požadavek, ale dá se vyřešit viz výše příspěvek pana Belingera.
Bronislav Malý
To já zase nemůžu pochopit, jak někdo může argumentovat světelnou cívkou s napětím 6V a nějakých 17W výkonu. Terra ani Vari neměli nikdy možnost nějakého "pracovního světla" a vždy to bylo na každém z majitelů, aby se s tím nějak popral, měl-li onu potřebu a ve výsledku to vždy bylo s pomocí nějakého nezávislého zdroje, protože ta cívka v motoru Jikov moc šancí nedávala. V dnešní době LED je opravdu daleko lepší a levnější jít cestou nákupu něčeho vhodného z cyklo sortimentu. Nebo trošku slušná čelovka. Kam člověk natočí hlavu a kouká - tam svítí.
Josef Vašek
Řada lidí něco nemůže pochopit..... Musím ovšem říci podstatné, že motor XP 200 je jednoznačně lepší než původní "dvoutakt" (a světlo na to nemá vliv). Jsou jisté detaily, které mi nevyhovují, ale postupem času si na ně zvyknu. Děkuji za odpovědi.
Pavla Chaloupková
Dobrý den, mám o motor zájem, je ještě k dispozici?
Dobrý den, akce Ekodotace byla ke dni 24.12.2015 ukončena. Nyní již není možné u nás motor objednat. V případě zájmu kontaktujte naši dealerskou síť, zda nejsou ještě nějaké kusy k dispozici. S pozdravem Tomáš Belinger

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Den otevřených dveří Úpice

Datum: 20. 4. 2024
Místo: Úpice, Dr. Teuchmanna 241

Více