Popis produktu
Malotraktor PONY IIA je multifunkční systém pro hobby použití. Je k němu možné připojení rotačního kypřiče (místo pojezdových kol), zametacího kartáče, shrnovací radlice, návěsu a pasivního nářadí na půdní práce. Kroutící moment motoru je do převodové skříně přenášen pomocí klínového řemene a napínací kladky, která je ovládána pákou z rukojeti stroje. V převodové skříni je šnekový převod pracující v olejové lázni. Výška vodících rukojetí je nastavitelná pomocí kloubu na rukojetích, které se také dají vyklápět stranově. Pojezdová kola mají traktorový desén a mají v ráfku zabudované volnoběžky pro jednouduchou manipulaci při práci (např. otáčení, couvání ). Tyto volnoběžky lze i odaretovat pro snadný transport stroje bez běžícího motoru. Změna pojezdové rychlosti se provádí manuálně přehozením klínového řemene na jiné řemenice. Při orbě s tímto výrobkem doporučujeme dokoupit orebné návleky, přední a zadní závaží.
Technické parametry
Dostupnost | Na dotaz |
---|---|
Typ motoru | HONDA GCV 160 |
Zdvihový objem | 160 cm3 |
Výkon motoru při zatížení | 4,1/3600/5,5 (3,3/3600/4,4)* kW/rpm |
Objem olejové náplně v motoru | 0,55 l |
Jakost oleje v motoru | SEA30,15W-40 |
Objem palivové nádrže | 1,1 (0,91)* l |
Počet rychlostí | 2 |
Kroutící moment | 11,4/2500 (9,4/2500)* N.m/rpm |
Objem olejové náplně v převodovce | 0,6 l |
Jakost oleje v převodovce | SAE90,80W-90 API / SAE |
Palivo bezolovnaté | 91-95 okt.č. |
Typ spojky | napínací kladka |
Řídítka nastavitelná výškově | ano |
Řídítka nastavitelná stranově | ano |
Nastavení řídítek | výškově i stranově |
Nastavené otáčky motoru | 3200(+/-100) rpm |
Rozměr kol zadních | 4.00 x 8 mm |
Rozchod kol | 407 nebo 570 mm |
Délka x šířka x výška | 1450 x 610 x 710 mm |
Hmotnost | 78 kg |
Objednací číslo | 3825 |
EAN | 8591039000267 |
* | technické údaje měřené metodikou SAE J1349 |
Dokumenty
Malotraktor PONY IIA (Návod k používání) 2,6 MB | Stáhnout |
---|
Dobrý den,
Sečení na PONY IIA, se již nevyrábí a není možné ničím jiným nahradit.
S pozdravem Milan Steklý
Dobrý den,
Zpátečka byla řešena vloženým třecím kolem, které se pomocí zmiňované páky na vodicích rukojetích vtlačilo mezi hnací řemenici na motoru a hnanou řemenici na převodovce. V současné době již nelze zpátečku doplnit.
S pozdravem Steklý.