Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaReklamní předmětyReklamní předmětyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Vyklápěcí návěs ANV-400

Vyklápěcí návěs ANV-400 je skvělým pomocníkem pro všechny zahrádkáře, pěstitele, farmáře či komunální služby. Díky vysoké nosnosti s ním odvezete spoustu materiálu.

Předpokládaný termín naskladnění je konec října 2021.

Dostupnost Týden a více

Popis produktu

Velká, 12’’ kola zajišťují snadné překonávání terénních nerovností, široký rozchod kol a nízké těžiště zvyšují stabilitu soupravy v terénu. Samozřejmostí je uložení nábojů kol v kuličkových ložiscích pro delší životnost a lepší odvalování kol i při využití maximální nosnosti. K tomu přispívá i dezén pneumatik VARI ROAD TRACK. Ráfek kol je inovovován, obohacen o prolisy, címž získal ještě větší tuhost a odolnost pro jízdu v terénu. Návěs je vybaven bubnovými brzdami s nožním ovládáním pedálem, ruční parkovací brzdou a komfort je zajištěn odpruženou podélně nastavitelnou sedačkou. Korba je vyklápěcí a má sklopné a odnímatelné zadní čelo. Na bocích korby vozíku jsou čtyři kotvicí oka, určená pro snadné přikurtování nákladu. Vozík je osazen kompletní sadou odrazek.

Vyklápěcí návěs ANV-400 je schválen Ministerstvem dopravy a spojů ČR pro provoz na veřejných komunikacích III. a IV. třídy v soupravě s jakýmkoli malotraktorem, což je velká výhoda pro vlastníky starších strojů. Svůj dosavadní malotraktor s nově zakoupeným návěsem ANV-400 tak můžete legálně provozovat na uvedených komunikacích. Technické osvědčení si vyžádejte u svého autorizovaného prodejce VARI při zakoupení návěsu. Vystavení technického osvědčení je zpoplatněno.

VÝHODY

  • vyklápěcí návěs pro malotraktory VARI
  • nosnost 400 kg
  • široký rozchod kol, nízké težiště
  • inovovaný ráfek kol s prolisy - vyšší tuhost a odolnost
  • podélně nastavitelná odpružená sedačka
  • provozní a ruční brzda
  • snímatelné zadní čelo
  • možnost vystavit technické osvědčení pro komunikace 3. a 4. třídy
Malotraktory - bezpečnost a předpisy

Malotraktory - bezpečnost a předpisy

  • žádost o vystavení technického průkazu na celou sestavu
  • zlegalizování starého malotraktoru TERRA-VARI díky novému návěsu ANV-380 nebo ANV-400
  • technický průkaz na sestavu nosiče RAPTOR hydro s vozíkem ANV-200
  • povinné ručení tzv. zelená karta
Chcete vědět více?
Výroba pneumatik VARI

Výroba pneumatik VARI

  • směs gumy
  • sestavení polotovaru pneumatiky
  • ráfky
  • názvy desénů
Více, jak  se „peče“ pneumatika VARI

Videa

Technické parametry

Dostupnost Týden a více
Brzda stroje ruční i pedálová bubnová 
Pneumatiky 5.00-12 VARI Road Track 
Nosnost 400 kg
Rozchod kol návěsu 1174 mm
Délka x šířka x výška 2853x1334x987 mm
Hmotnost 125 kg
Objednací číslo 4410 
EAN 8591039060551 

Dokumenty

Schválení zvláštního typu vozidla pro provoz na komunikacíh ANV-400 Schválení zvláštního typu vozidla pro provoz na komunikacíh ANV-400 89,8 kB Stáhnout
ANV-400 (Návod k používání) ANV-400 (Návod k používání) 2,7 MB Stáhnout

Související produkty

Diskuze k produktu

Tomáštík Vladimír
Mé zkušenosti s tímto výrobkem: vozík uveze i větší náklad než udává výrobce. Brzdy brzdí dostatečně. Nízké těžiště vozíku je vhodné pro nakládání těžšších břemen, což má ovšem negativní dopad na úhel sklopené korby. Pokd čekáte, že vám například kravský hnůj sám sjede z korby i když je podestlán senem, tak jste naomylu. Občas se mi za jízdy s prázdným vozíkem otevřou zadní dvířka, protože západky se díky poskakování uvolní. S výrobkem jsem jinak spokojen. Mějte se krásně :)

Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení. Pokud jste měl v požadavcích větší vyklápěcí úhel, doporučil bych vozík ANV-380. S pozdravem Tomáš Belinger

Roman Vari
Dobrý den. Při jízdě mám pocit a je to i vidět, že jedno kolo vozíku se točí jako by na něm byla "osmice". Nemůžu přijít, kde je chyba. Je něco s ložiskem, pokud tam je? Je křivý disk kola? Vztahuje se na toto dvouletá záruka? Děkuji

Dobrý den,

ano, máte právo na servisní posouzení vadného kola a jeho případnou výměnu. Doporučuji Vám navštívit prodejce, kde jste si výrobek zakoupil. Problém kola může být na plašti nebo na ráfku.

Hezký den Lukáš Svoboda 

Richard Spath
Dobrý den, vlastním vozík ANV-400. Vyskakování západek na zadním víku korby jsem vyřešil připevněním jakéhosi "madla" na konec západky. Zhotovil jsem je z rybářských olůvek cca 120g, kde jsem odřezal obrtlík, navrtal otvor 8mm a vlepil na konec tyčky západky. Je po problému. U vozíku však postrádám opěrnou stavitelnou nohu (příp. s kolečkem) pro snazší manipulaci s vozíkem a pro jednodušší připojení motor. jednotky. Podumejte.....? Richard Spath
Miroslav Mojzes
Zajímalo by mne zda ANV 400 má větší korbu a účinnější brzdy než jeho menší bratr ANV 360.S poznámkou týkající se opěrné nohy pro lepší manipulaci se plně ztotožňuji velmi by to usnadnilo zapřahaní.Dekuju M.
Jaromír Malich
Dobrý den, korba je u ANV-380 i ANV-400 stejně koncipovaná . Brzdy včetně nábojů kol jsou totožné včetně řešení páteře vozíku a odpružené sedačky. U ANV-400 je však jiná náprava s důrazem na nižší těžiště a širší rozchod kol, odlišná je taktéž připojovací oj, kterou zapojujete vozík k malotraktoru. Vozík ANV-380 je vhodnější pro průjezdy užším prostorem díky řešení kol pod korbou, zmínit musím také větší vyklápěcí úhel korby.
Ondřej Kočvara
Dobrý den. Poradili by jste mi prosím jak odstranit problém s vypadáváním západek na zadním čele vozíku ANV 400. Z návodu p. Spatha jsem to moc nepochopil. Jedna západka drží dobře, ale druhá je volná a sama vyskakuje. Vozík je nový, ale myslím, že malý zásah do konstrukce snese. Děkuji Ondřej Kočvara

Dobrý den,

nejprve doporučuji přitáhnout šroub, který drží západku ke korbě návěsu, případně přidat či odebrat podložku šroubu, aby byl pohyb západky po dotažení těžší.  

Hezký den Lukáš Svoboda

Ondřej Kočvara
Ano, pomohlo to, děkuji. Ondřej Kočvara
Ondřej Kočvara
Dobrý den. Nemáte někdo typ, jak šikovně vyřešit blinkry na vozíku? Jezdím i po veřejné komunikaci mezi autama a docela by se hodily. Ondra
roo abe
Dobrý den, marně hledám jedno důležité příslušenství vozíku ANV 400 - nástavbu korby, například pro odvoz listí, větví, sena, slámy apod., čili velkoobjemového, ale přitom lehkého materiálu. Nejsem natolik zručný a technicky vybavený, abych si nástavbu vyrobil sám a udivuje mě, že nic takového Vari ke svým vozíkům nenabízí.. Nevěděl by někdo, na koho se obrátit? A nechtělo by Vari něco takového vyrábět? Nevěřím, že by nebyl u zákazníků zájem..

Dobrý den, v současné době toto příslušenství není v nabídce, děkujeme však za tip.

Zdeněk Petz
Dobrý den, můžete mi prosím poradit, kde koupit potah na sedadlo k vozíku? Děkuji Petz.

Dobrý den,

požadovaný ND si můžete objednat např. zde : https://www.agrozet.cz/e-shop/polstar-sedacky-lavor-955422-d26374.html 

Hezký den Lukáš Svoboda

Zdeněk Petz
děkuji za odkaz na nákup potahu, právě jsem objednal
Jan Banáš
Lze připojit ANV-400 nebo jiný vozík k DSK-316?

Dobrý den,

k DSK-316 není možno připojit žádný návěs. K této převodovce připojíte sulku AV-650.

Hezký den Lukáš Svoboda

Jana Křížová
Dobrý den. Vlastníme vozík ANV-400 a již potřetí jsme měli píchlé kolo. Levé, pravé, znovu levé. Ukázalo se, že disk patrně svářel robot a nikdo nezkontroloval maličké špičaté hroty v nékterých místech svárů. Utratili jsme spoustu peněz za nové duše. Nedalo by se najít řešení, třeba dělník s bruskou, který by svár zkontroloval a očistil? Děkuji. Jana křížová

Dobrý den,

omlouváme se za vzniklé problémy, Váš postřeh předám na oddělení technické kontroly VARI. Hezký den Lukáš Svoboda

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni