Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARIRotavátoryRotavátoryTlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduŠtěpkovače, drtičeŠtěpkovače, drtičeZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaReklamní předmětyReklamní předmětyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

PJGCV160

Pohonná jednotka PJGCV160 s motorem HONDA GCV 160 slouží k pohonu převodových skříní VARI a přímo připojitelných strojů.
Záruka 5 let
Dostupnost Do 3 dnů od objednání

Popis produktu

Byla vyvinuta k novému systému VARI GLOBAL a oproti předchozí generaci pohonných jednotek VARI systemu má celou řadu vylepšení. Samozřejmě je ale použitelná také na starší VARI systém.

Pohonná jednotka má novou přírubu s antivibračním připojením řídítek, které snížilo vibrace o 20%. Řídítka mají nový design s důrazem na ergonomii a zvýšení tuhosti hlavního nosníku. Výškové i stranové nastavení rukojetí lze snadno provést přímo z místa obsluhy. Díky snížení hmotnosti na pouhých 20 kg se pohonná jednotka snadněji přenáší. Součástí pohonné jednotky je automatická tříčelisťová odstředivá spojka.

Máte doma starou pohonnou jednotku? Vyměňte ji za novou a získejte EKO DOTACI.

Podrobné informace o motorech Honda se dočtete v článku Motory HONDA.

VÝHODY

  • ekologický 4-taktní motor HONDA GCV 160
  • nízká spotřeba paliva cca 0,8 l/hod
  • emisní norma Euro2
  • snadné startování
  • rozvod ventilů OHC
  • nová příruba a řídítka o průměru 25 mm
  • integrovaný antivibrační systém
  • řídítka nastavitelná výškově a stranově z místa obsluhy
  • automatická odstředivá spojka 80 mm
Motory HONDA

Motory HONDA

  • motory s rozvodem OHV i OHC
  • nízká spotřeba 
  • nízké emise (splňuje Euro2)
  • nejvyšší krouticí moment ve své třídě
  • plná pětiletá záruka
Více o motorech HONDA
Stabilizátor paliva

Stabilizátor paliva

  • s jedním balením ošetříte až 200 l benzínu Natural 95
  • udržuje čistý karburátor a palivový systém 
  • odstraňuje usazeniny vzniklé z paliva
  • zlepšuje funkci motoru
  • prodlužuje dobu uskladnění paliva v nádržích a karburátorech
Více o tom, proč používat stabilizátor paliva
EKO DOTACE

EKO DOTACE

  • akci lze využít při vrácení funkčních či nefunkčních pohonných jednotek TERRA - VARI
  • akceptujeme i pohonné jednotky pro pohon TERRA nebo VARI-Systemu od jiných výrobců
Více o akci EKO DOTACE

Technické parametry

Dostupnost Do 3 dnů od objednání
Typ motoru HONDA GCV 160 
Objem olejové nádrže 0,55 l
Výkon motoru 4,1/3600/5,5 (3,3/3600/4,4)* kW/rpm/HP
Objem palivové nádrže 1,1 (0,91)* l
Hmotnost 20 kg
Objednací číslo 4369 
EAN 8591039060421 
* technické údaje měřené metodikou SAE J1349 

Dokumenty

PJGCV160 GLOBAL (Návod k používání) PJGCV160 GLOBAL (Návod k používání) 2,7 MB Stáhnout
Motor Honda GCV 160 (Návod k používání) Motor Honda GCV 160 (Návod k používání) 3,9 MB Stáhnout
Montážní návod řídítka GLOBAL Montážní návod řídítka GLOBAL 595,4 kB Stáhnout

Související produkty

Diskuze k produktu

Martin Vagner
Dobrý den, mám dotaz, proč již nenabízíte motor Honda GSV190 (GCV190) pouze GCV 160 a jako druhý dotaz nám k euro 5,kde píšete toto: Na přelomu let 2020/21 by pak všechny stroje VARI, na kterých jsou nyní motory řad GCV a GSV, měly být osazeny motory řady GCVx Jaký tedy plánujete motory ? Zatím máte v rotačce GCVx170 budou i jiné? Předem děkuji za odpověď MV

Dobrý den, výroba motorů řady GCV a GSV byla již ukončena právě kvůli tomu, že to jsou motory dle emisní normy EURO 2. Veškerá skladová zásoba motorů GSV 190 byla již vyprodána, ještě nám zbývá několik kusů motorů GCV. Stroje bychom měli osazovat motory HONDA GCVx170 a GCVx200. Motor VARI XP-200A je také již dle nové normy EURO 5. V nabídce je také nový motor KOHLER COMMAND PRO CV224, který by měl být ještě do konce roku. 

Martin Vagner
Děkuji za odpověď, Takže náhrada za GSV 190 bude. Ještě dotaz co je za ten motor Kohler ? Výrobce..... Pro mě neznámá značka. Děkuji
Jaromír Malich
Dobrý den, motory Kohler jsou známy celá léta nejen ze sekaček, ale i zahradních traktorů. Jde o původního amerického výrobce, který v době nedávné fúzoval s italským producentem motorů pro komunální techniku Lombardini, čímž v Itálii vzniklo zastoupení pro Evropský trh. Nový motor Command Pro CV 224 je úplně první malý motor na světě s plnohodnotným tlakovým mazáním, obrovský točivý moment téměř 15 Nm znamená naprosto bezproblémové fungování se všemi adaptéry Vari systému.
Bronislav Malý
A tím, že "sežral" Kohler Lombadini se rázem vyřešili problémy některých benzínových jednoválců Lombardini, používaných třeba u strojů Goldoni, které průběhem provozu vykazovali vadu, která byla pro motor fatální. Třeba díra v bloku. Není důležité o co přesně šlo, jako to, že příchod Kohlera je ku prospěchu, protože tyto motory nahradil a najednou je klid.

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni