Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARIRotavátoryRotavátoryTlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályŠtěpkovače, drtičeŠtěpkovače, drtičeZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaKompostéryKompostéryReklamní předmětyReklamní předmětyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobků
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

PJGCV190 (motor GSV 190)

Nová pohonná jednotka PJGCV190 s motorem HONDA GSV 190 slouží k pohonu převodových skříní VARI a přímo připojitelných strojů.
Záruka 5 let
Dostupnost Týden a více

Popis produktu

Byla vyvinuta k novému systému VARI GLOBAL a oproti předchozí generaci pohonných jednotek VARI systému má celou řadu vylepšení. Samozřejmě je ale použitelná také na starší VARI systém.

Pohonná jednotka má novou přírubu s antivibračním připojením řídítek, které snížilo vibrace o 20%. Řídítka mají nový design s důrazem na ergonomii a zvýšení tuhosti hlavního nosníku. Výškové i stranové nastavení rukojetí lze snadno provést přímo z místa obsluhy. Díky snížení hmotnosti na pouhých 23 kg se pohonná jednotka snadněji přenáší. Součástí pohonné jednotky je automatická tříčelisťová odstředivá spojka.

Máte doma starou pohonnou jednotku? Vyměňte ji za novou a získejte EKO DOTACI.

Více informací o motorech HONDA najdete v článku Technologie - Motory HONDA.

VÝHODY

  • ekologický 4-taktní motor HONDA GSV 190
  • litinová vložka válce
  • dvojitý vzduchový filtr
  • valivé ložisko na klice
  • nízká spotřeba paliva cca 0,8 l/hod
  • emisní norma Euro2
  • snadné startování
  • rozvod ventilů OHC
  • nová příruba a řídítka o průměru 25 mm
  • integrovaný antivibrační systém
  • řídítka nastavitelná výškově a stranově z místa obsluhy
  • automatická odstředivá spojka 80 mm
Motory HONDA

Motory HONDA

  • motory s rozvodem OHV i OHC
  • nízká spotřeba 
  • nízké emise (splňuje Euro2)
  • nejvyšší krouticí moment ve své třídě
  • plná pětiletá záruka
Více o motorech HONDA
Stabilizátor paliva

Stabilizátor paliva

  • s jedním balením ošetříte až 200 l benzínu Natural 95
  • udržuje čistý karburátor a palivový systém 
  • odstraňuje usazeniny vzniklé z paliva
  • zlepšuje funkci motoru
  • prodlužuje dobu uskladnění paliva v nádržích a karburátorech
Více o tom, proč používat stabilizátor paliva
EKO DOTACE

EKO DOTACE

  • akci lze využít při vrácení funkčních či nefunkčních pohonných jednotek TERRA - VARI
  • akceptujeme i pohonné jednotky pro pohon TERRA nebo VARI-Systemu od jiných výrobců
Více o akci EKO DOTACE

Technické parametry

Dostupnost Týden a více
Typ motoru HONDA GSV 190 
Nastavení řídítek výškově a stranově 
Výkonová třída 6,5 HP 
Průměr spojky 80 mm
Rozvod motoru OHC 
Hmotnost 23 kg
Objednací číslo 4371 
EAN 8591039060438 

Dokumenty

PJGCV190 GLOBAL (Návod k používání) PJGCV190 GLOBAL (Návod k používání) 2,3 MB Stáhnout
Motor Honda GSV 190 (Návod k používání) Motor Honda GSV 190 (Návod k používání) 2,9 MB Stáhnout
Montážní návod řídítka GLOBAL Montážní návod řídítka GLOBAL 595,4 kB Stáhnout

Související produkty

Diskuze k produktu

Vladimír Sekanina
Můžete porovnat motor Honda GSV190 s motorem PJXP200?
Dobrý den, porovnání pohonných jednotek naleznete zde Pohonná jednotka PJXP200Pohonná jednotka PJGCV190 (motor GSV 190). S pozdravem Jindřich Dostál
Vladimír Smejkal
Dobrý den, dotaz od pana Sekaniny je velice dobrý, ale já jeho dotaz rozvinu. Prosím o informaci, zda se vyplatí investovat do motoru Honda GSV190, který vychází o osm tisíc dráž než motor VARI při koupi frézi s vlečkou. Já si chci novou frézu pořídit a achci, aby mi vydržela mnoho let. Když porovnám technické parametry, tak jsou ty motory dost podobné, ale jak je to s životností, náhradními díly a hlavně technickým zpracováním motoru VARI? Prosím o brzkou odpověď, prtože je to jediná věc, která mě dělí od koupi Vašeho produktu. Děkuji S pozdravem Vladimír Smejkal

Dobrý den,

nového motoru XP-200 se opravdu nemusíte bát. Jde o dostatečně silný a dlouhodobě odzkoušený motor. Jeho obsah a vysoký kroutící moment zaručují spokojenost již mnoha zákazníků. Rozvod ventilů je u tohoto motoru OHV, na rozdíl od motorů HONDA, kde je rozvod OHC. Dalším rozdílem je i poskytovaná záruka, u XP-200 je to 24 měsíců, u motoru HONDA je možnost využití prodloužené záruky až na dobu 5-ti let.

Hezký den Lukáš Svoboda 

Josef Bezděk
Dobrý den, na jaře jsem si zakoupil sestavu s motorem Honda GSV 190 a musím říci, že jsem velmi spokojený. Trápí mě ovšem jedna věc, která spíše souvisí s kvalitou benzinu. Dvakrát se mi stalo, že motor přestal držet otáčky a na volnoběh chcípal. Musel se vyčistit karburátor a vše OK. Konkrétně se dvakrát udělala usazenina na šroubku, který řídí bohatost směsi. Jak jsem se dočetl v jiných fórech, souvisí to s biosložkou v palivu. Proč tedy nepoužít benzín bez biosložky. Měly by to být prémiové benziny např. Verva, Maxxmotion, V-power. Máte s tím nějaké zkušenosti? A druhá otázka, je možné použít benzín s oktanovým číslem 100?

Dobrý den, ano vaše úvaha je správná, použitím premiových paliv výrazně omezíte riziko koroze karburátoru. Další možností je použití stabilizátoru paliva pro Natural 95. Mým osobním doproučením je však pravidelné používání palivového ventilu a vyjetí paliva z karburátoru před koncem práce nebo po práci. Paliva s cetanovýcm číslem 100 mužete používat, nemají však u těchto malých motorů žádnou výkonostní výhodu. S pozdravem Tomáš Belinger

Bronislav Malý
Oktanové číslo přátelé. OKTANOVÉ!!!! Cetanové číslo je veličina pro motorovou naftu.

Ano Ano, oktanové, máte pravdu. TB

Jaromír Malich
Vervu ,,leju" téměř celou dobu, co mám motor XP-200. Zezačátku jsem zkusil Natural 95, ale je pravda, že to bylo z menší benzínky a asi i starší palivo, protože to motoru moc nechutnalo. Startoval sice dobře, ale bez zátěže v otáčkách se pohupoval a volnoběh nebyl úplně pravidelný ani po zahřátí. Po odkalení palivové soustavy a načerpání Vervy problémy ustaly a od té doby nebyla s motorem jediná potíž. Je pravda, že výkonově to nepoznáte, ale motor si opravdu šetříte tím, že nedochází k usazování pryskyřic v karburaci a při spalování vzniká méně úsad.
Bronislav Malý
Schopnost redukovat karbonové úsady není dána samotným oktanovým číslem vysokooktanových benzinů, ale tím, že s jistotou obsahují aditiva a především detergenty, které tvorbě karbonových úsad zabraňují nebo je redukují. Já na tyto problémy jdu jinak, mám s tím zase svoje zkušenosti. Je pro mne levnější a už léty prověřený, přidávat aditivum do klasiky BA 95 a není problém. Použití vysokooktanových benzínů provoz prodražuje o koruny na litru, aditivace o haléře. Aby motor využil "lepší" palivo i výkonově, musel by mít daný kompresní poměr a předstih. Ještě musím také uvést, že po práci v sezoně vždy "vyjíždím" karburátor a to jak na motorech na Vari, tak třeba motorové pile apod. Na zimu pak vyprazňuji i nádrže paliva.

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni