Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Dotazy na dostupnost a cenu zboží

Pohonná jednotka PJGCV190

Počet příspěvků › 19 | Poslední příspěvek › 26. 5. 2020
Vladimír Sekanina
Můžete porovnat motor Honda GSV190 s motorem PJXP200?
Dobrý den, porovnání pohonných jednotek naleznete zde Pohonná jednotka PJXP200Pohonná jednotka PJGCV190 (motor GSV 190). S pozdravem Jindřich Dostál
Vladimír Smejkal
Dobrý den, dotaz od pana Sekaniny je velice dobrý, ale já jeho dotaz rozvinu. Prosím o informaci, zda se vyplatí investovat do motoru Honda GSV190, který vychází o osm tisíc dráž než motor VARI při koupi frézi s vlečkou. Já si chci novou frézu pořídit a achci, aby mi vydržela mnoho let. Když porovnám technické parametry, tak jsou ty motory dost podobné, ale jak je to s životností, náhradními díly a hlavně technickým zpracováním motoru VARI? Prosím o brzkou odpověď, prtože je to jediná věc, která mě dělí od koupi Vašeho produktu. Děkuji S pozdravem Vladimír Smejkal

Dobrý den,

nového motoru XP-200 se opravdu nemusíte bát. Jde o dostatečně silný a dlouhodobě odzkoušený motor. Jeho obsah a vysoký kroutící moment zaručují spokojenost již mnoha zákazníků. Rozvod ventilů je u tohoto motoru OHV, na rozdíl od motorů HONDA, kde je rozvod OHC. Dalším rozdílem je i poskytovaná záruka, u XP-200 je to 24 měsíců, u motoru HONDA je možnost využití prodloužené záruky až na dobu 5-ti let.

Hezký den Lukáš Svoboda 

Josef Bezděk
Dobrý den, na jaře jsem si zakoupil sestavu s motorem Honda GSV 190 a musím říci, že jsem velmi spokojený. Trápí mě ovšem jedna věc, která spíše souvisí s kvalitou benzinu. Dvakrát se mi stalo, že motor přestal držet otáčky a na volnoběh chcípal. Musel se vyčistit karburátor a vše OK. Konkrétně se dvakrát udělala usazenina na šroubku, který řídí bohatost směsi. Jak jsem se dočetl v jiných fórech, souvisí to s biosložkou v palivu. Proč tedy nepoužít benzín bez biosložky. Měly by to být prémiové benziny např. Verva, Maxxmotion, V-power. Máte s tím nějaké zkušenosti? A druhá otázka, je možné použít benzín s oktanovým číslem 100?

Dobrý den, ano vaše úvaha je správná, použitím premiových paliv výrazně omezíte riziko koroze karburátoru. Další možností je použití stabilizátoru paliva pro Natural 95. Mým osobním doproučením je však pravidelné používání palivového ventilu a vyjetí paliva z karburátoru před koncem práce nebo po práci. Paliva s cetanovýcm číslem 100 mužete používat, nemají však u těchto malých motorů žádnou výkonostní výhodu. S pozdravem Tomáš Belinger

Bronislav Malý
Oktanové číslo přátelé. OKTANOVÉ!!!! Cetanové číslo je veličina pro motorovou naftu.

Ano Ano, oktanové, máte pravdu. TB

Jaromír Malich
Vervu ,,leju" téměř celou dobu, co mám motor XP-200. Zezačátku jsem zkusil Natural 95, ale je pravda, že to bylo z menší benzínky a asi i starší palivo, protože to motoru moc nechutnalo. Startoval sice dobře, ale bez zátěže v otáčkách se pohupoval a volnoběh nebyl úplně pravidelný ani po zahřátí. Po odkalení palivové soustavy a načerpání Vervy problémy ustaly a od té doby nebyla s motorem jediná potíž. Je pravda, že výkonově to nepoznáte, ale motor si opravdu šetříte tím, že nedochází k usazování pryskyřic v karburaci a při spalování vzniká méně úsad.
Bronislav Malý
Schopnost redukovat karbonové úsady není dána samotným oktanovým číslem vysokooktanových benzinů, ale tím, že s jistotou obsahují aditiva a především detergenty, které tvorbě karbonových úsad zabraňují nebo je redukují. Já na tyto problémy jdu jinak, mám s tím zase svoje zkušenosti. Je pro mne levnější a už léty prověřený, přidávat aditivum do klasiky BA 95 a není problém. Použití vysokooktanových benzínů provoz prodražuje o koruny na litru, aditivace o haléře. Aby motor využil "lepší" palivo i výkonově, musel by mít daný kompresní poměr a předstih. Ještě musím také uvést, že po práci v sezoně vždy "vyjíždím" karburátor a to jak na motorech na Vari, tak třeba motorové pile apod. Na zimu pak vyprazňuji i nádrže paliva.
Ľubomír Kišev
Dobrý deň V dokumentácii od pohonnej jednotky GSV 190 sú rozdielne typy olejových náplní a to : 1)dokument : PJGCV190 GLOBAL (Návod k používání) uvádza použiť Klasifikace motorového oleje SAE , API 15W-40 , SF/CC, SG/CD 2)dokument : Motor Honda GSV 190 (Návod k používání) Klasifikace motorového oleje SAE 10W-30. Ktorý z uvedených motorových olejov mam použiť? Ďakujem
Jaromír Malich
Dobrý den, určitě bych použil originální motorový olej Honda, ekvivalenty k tomu, které jsou použitelné v tomto motoru a splňují požadavky výrobce motoru, jsou originální olej Vari pro 4T motory nebo olej Mogul Alfa 4T.
Miloš Behenský
Obrázek k příspěvku od VARI (8. 4. 2020, 19:49)
Miloš Behensky Již rok vlastním Vari Global s motorem Honda 190 + vozík ANV-380. Benzín pouze verva 100. Používám celoročně na veškeré práce, ( zahrada, vožení dřeva + úklid sněhu) a zatím k naprosté spokojenosti. Vždy vyjedu benzin z karburace a motor běhá jako švýcarské hodinky. Touto cestou děkuji VARI za kvalitní stroj ve své kategorii.
Milan Kohut
Dobrý den, mel bych zájem o tento motor ale mám vari z roku 1990. Podle toho co jsem se dočetl potřebuju jiné uchyceni motoru na převodovku a vari bude pomalejší. Můj dotaz tedy zni jestli by šlo zaslat motor i s potřebným uchycení a o kolik se cca vari zpomalí? Děkuji za odpověď

Dobrý den,

zasílám odkaz, kde naleznete potřebné připojovací nýtky pozice 4+matičky pozice 8(https://shop.vari.cz/nahradni-dily/seceni/4399-bdr-650v/1004200037/bdr-650v-zaklad/priruba-nahonu-uplna/kategorie-19857/ ).Na každou Vaši převodovku budete potřebovat 2 nýtky + 2 matičky. Zpomalení převodovek je závislé na typu převodovky a hlavně na pozici regulátoru u Vašeho stávajícího dvoutaktního motoru. 

Hezký den Lukáš Svoboda

Milan Kohut
Dobrý den převodovku mám DSK-317. současné upevnění je na něčem jako vlisovaná trubička nebo červík o průměru 5mm a nevidím místo na schování matičky pod úroveň styčné plochy motoru a převodové skříně. Možná to jsou hloupé otázky ale nerad bych dal 25000 za motor a zjistil že ho nenamontuji k vůli součástce za pár korun. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

jestliže máte převodovou skříň DSK 317 a chcete si od nás zakoupit 4-taktní pohonou jednotku, musíte vyměnit pouze upínací nýty na převodové skříni, které u nás zakoupíte na podnikové prodejně.

V případě jakýkoliv dotazů, nás kontaktujte na tel: 325 607 336.

S pozdravem 

Milan Steklý

Josef Havíř
Dobrý den jaký kroutící moment má motor GSV 190? Za odpověď předem děkuji.
Ondřej Vrzal
Dobrý den, dosahovaný kroutící moment motoru Honda GSV 190 je 11,3Nm. S pozdravem Ondřej Vrzal

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Den otevřených dveří Znojmo

Datum: 24. 4. 2024
Místo: Znojmo, Pražská 88

Více