Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaReklamní předmětyReklamní předmětyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Náprava tažná TN-01

Tažná náprava TN-01 s 12" koly slouží k pojezdu malotraktoru VARI IV. Kola nápravy jsou připojeny k převodové skříni pomocí dlouhého osového čepu.
Dostupnost Do 3 dnů od objednání

Popis produktu

Tažnou nápravu TN-01 tvoří 12" kola, poloosy se šestihranným unášečem, které jsou nasunuty do volnoběžného náboje kola, a osový čep, který prochází koly, poloosami a převodovkou, včetně spojovacího materiálu. Volnoběžka v kole je vybavena aretačním palcem pro čtyři funkce volnoběžky. Aretační palec se ovládá pomocí ovládací rukojeti s šipkou, vyznačující směr otáčení kola. Kola mají pneumatiky s traktorovým šípovým vzorem na plechových ráfcích a jsou přišroubována čtyřmi šrouby na volnoběžný náboj. Kola jsou osazena sadou vnějších závaží. Vnitřní závaží lze dokoupit. Tažná náprava se k převodové skříni připojuje nasazením poloos na výstupní hřídel převodové skříně a zajišťuje se stažením ke skříni pomocí dlouhého osového čepu skrz poloosy a skříň. Po výměně tažné nápravy za kypřicí ústrojí vznikne profesionální rotavátor o záběru až 115 cm.

Technické parametry

Dostupnost Do 3 dnů od objednání
Objednací číslo 3706 

Související produkty

Diskuze k produktu

Juraj Škríp
Dobry den chcel by som vás upozorniť že máte zlý popis na ťažnej náprave TN-01

Dobrý den, děkuji za připomínku. Popis k produktu byl upraven a doplněn. S pozdravem Jana Špačková

Václav Češík
Dobrý den měl bych dotaz jaký je rozdíl mezi převodovou skříní DSK-317 a DSK-317/S a DSK-317.1/S. Jelikož mám dvoutaktní motor a u něho převodovku DSK-317 z roku výroby 1990 a chtěl bych vyměnit motor za čtiřtaktní typ PJXP-200,co bych musel udělat s převodovkou aby měla stejnou pojezdovou rychlost,nebo o kolik se rychlost sníží.Ještě bych potřeboval vědět kolik má otáček motor dvoutaktní a ten čtyř taktní,jelikož jsem se tyto udaje nikde nedozvěděl,určitě by to zajímalo více uživatelů vari.Za Vaši odpověď předem děkuji.
Oto Váhavý
Odpověď tady, pane Češík, už zazněla několikrát a je i k nalezení v návodech k používání. Prakticky je to tak, že spínací otáčky spojky jsou stejné, takže nejnižší pracovní rychlosti jsou stejné a tam kde jste byl zvyklý pracovat "na půl plynu" se nic nemění. Podstatný rozdíl je tam, kde je potřeba pracovat s maximálními otáčkami "na plný plyn". Tam je to podle nastavení dvoutaktu cca 1,3 ku 1 (až 1,6 k 1 protože někteří "vydunění_servisáci" dokáží bezventilový dvoutakt přetáčet až na 6tis/1min). Tedy při standardních doporučených hodnotách nastavení je to zpomalení o 30%. Nové je, pokud by jste dnes pečlivě četl, že bylo vypsáno "šrotovné", které já osobně asi využiji po nejbližším výplatním termínu. Je však taky možné, že se do té doby lépe seznámím s vlastnostmi nových hydropřevodovek a budu velmi váhavý. O.V.
bikiper
p.Váhavý, nemáte pravdu! Balamutíte lidi. Spínací otáčky u dvoučelisťovky jsou 1700až2000RPM, tříčelisťovky 2500±100RPM. Na šachování s otáčkami motoru při práci máte u 2T 2700RPM a u 4T jen1300 a v horším případě jen 900RPM. Nezanedbatelná je také činnost pneumatického omezovače otáček u 2T. Prosím o vysvětlení slova „vydunění“, a jak si mám vysvětlit co je „bezventilový dvoutakt“.
Jaromír Malich
Pane Češíku, rozdíl mezi převodovkami DSK-317 a DSK-317/S spočívá především v úpravě převodových poměrů pro čtyřtaktní pohonné jednotky. Vaše původní převodovka pro dvoutaktní motor používá předlohu č.106037 a pastorek č.106014. Z důvodu odlišných vstupních otáček 4T motorů je u převodovky DSK-317/S použit odlišný pastorek č.106038. Nesmím zapomenout ani na základní a na první pohled viditelný rozdíl - DSK-317/S má přírubu s drážkovanými nýtky pro připojení 4T motoru. Převodovka DSK-317.1/S je poslední velmi zdařilou evolucí této převodové skříně pro 4T motory s úpravou připojení aktivních tažných prvků (tzn.kol s osou a kypřicích nožů rotačního kypřiče). Použitím odlišného šnekového kola č.106051 s dlouhými výstupními šestihrany je tedy velice snadné vyměnit tažnou nápravu za nože rotavátoru, odpadá tedy osový čep z předchozích verzí převodovek, tyto prvky jsou zajištěny rychloupínačem a výměna je tedy opravdu rychlá bez nutnosti použít montážní nářadí (dva klíče použijete pouze při sejmutí a zpětné montáži závěsu BZN-002). Také byla změněna materiálová koncepce horní skříně převodovky, která je nyní litinová a vybavená odvzdušňovacím ventilkem.
Vladimír Kratochvíl
Dobrý den, jak poznám originální poloosu VARI k nápravě TN-01 od kopie ? V prodejně VARI jsou jak červeně a černě lakované tak i natřené červenou základní barvou. Potřebuji poloosy VARI 610 a nechci koupit náhražku.
Jaromír Malich
Úplně nejjednodušší možností je objednávat prostřednictvím dobírkového formuláře. V sekci ,,SERVIS" najdete položku ,,Objednávka náhradních dílů". V katalogu náhradních dílů si dohledáte potřebný díl a vypíšete jej podle instrukcí pod volnými políčky ve formuláři. Zadáte kontaktní údaje a je to :-) Vámi hledané poloosy 610 jsou vedené pod objednacím číslem 155001, jedná se o jeden z dílů tažné nápravy TN-01 číslo 1291796004C.

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni