Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Skříň převodová DSK-317

Třírychlostní převodová skříň se zpátečkou DSK-317 je určená pro TERRA - VARI systémy, kde je pro uchycení kol a kypřicích nožů "osový čep". Je určena pro 2-taktní motory.

Dostupnost: Na dotaz
Produkt očekáváme skladem v druhé polovině září
Porovnat
21 990 Kč
Koupit

Popis produktu

Třírychlostní převodová skříň se zpátečkou DSK-317 je určená pro orbu, kde potřebujeme těžký stroj s velkými koly a dobrou adhezí. Orební jednotka, která má hmotnost až 250 kg, umožňuje orbu až do hloubky 18 cm.

K malotraktoru s převodovou skříní DSK-317 lze připojit oboustranný nebo jednostranný pluh, vyorávací radlice, radličkový kypřič, stavitelný smyk, hřebové brány, kombinátor, hrobkovací radlice, shrnovací radlice a vyklápěcí návěs. Jednoduchou výměnou tažné nápravy za sestavu kypřicích nožů získáme rotační kypřič o záběru od 25 do 115 cm s možností volby kypřicího ústrojí dle typu půdy (lehká, středně těžká - úhlové nože, těžká - kopinaté nože).

Technické parametry

Dostupnost Na dotaz - Produkt očekáváme skladem v druhé polovině září
Určeno pro motory 2-takt 
Počet rychlostí 3+1R 
Objem olejové náplně v převodovce 1,75 l
Jakost oleje v převodovce GL-5 / 80W-90H API / SAE
Typ spojky odstředivá 
Průměr spojky 80 mm
Hmotnost 27 kg
Objednací číslo 3411 
EAN 8591039001257  

Související produkty

Diskuze k produktu

Richard Spath
Prosím o stručné vysvětlení rozdílu mezi převodovkami DSK-317, DSK-317/S a DSK-317.1/S.
Ondřej Vrzal
Dobrý den, sice jsem pouze běžný uživatel ale snad Vám pomohu. DSK-317 je převodová skříň pro dvoutaktní motory, DSK-317/S je pro čtyřtaktní motory a DSK-317.1/S je také pro čtyřtaktní motory ale jedná se o převodovku pro Vari Global, tedy je nutné použít tažnou nápravu, proorávací kola a nebo rotavátor právě pro Global. S pozdravem Ondřej Vral
Jaromír Malich
Dobrý den. Převodová skříň DSK-317.1/S byla použita již na produktu VARI Economic, který byl vyráběn v letech 2010 až 2011, byla zde akorát jiná tažná náprava s 8" koly bez volnoběžek, případně bylo možno používat 12" ocelová orná kola. Skloubením výhod klasického VARI systému a Economicu a důkladnou modernizací komponent pohonných jednotek (odlehčená příruba pod motorem, nová řidítka s antivibračním silentblokem v místě upnutí nosníku na přírubu, nastavení rukojeti dvouose přímo z místa obsluhy) vzniknul dnes populární Global. Pro uživatele podstatná změna spočívá u Globalu v prodloužených šestihranech šnekového kola, kde tažný prvek nápravy je upnut pomocí rychloupínače, takže přestavbu z tažné nápravy na kypřicí nože rotavátoru zvládnete beznářaďově. Snad jsem na nic nezapomněl :-)
Milan Mastný
Dobrý den-na podzim 2016 jsem koupil Vari Global .Garážováno pod střechou a doteď vyjeto jen 5l benzínu a z převodovky již opadává barva a je vidět , že je stříkána na rezavý povrch.Jasně , že na vnitřek převodovky to nemá vliv , ale poněkud to nahlodává moji důvěru v kvalitu Vari.

Dobrý den, děkuji za dotaz. V minulosti se objevila malá serie převodovek ,která se dostala do distribuce, kde došlo k plošnému odlupování barvy. Tato vada není zpusobena lakovaním na narezlý povrch ale špatnou barvou od tuzemského dodavatele, barva vytvořila jakoby gumový povrch, který nepřilnul k povrchu skříně. Velmi se omlouváme, a samozřejmě doporučuji převodovku v rámci reklamace vrátit k nám do výrobního závodu. Kontaktujte prosím pana Lukáše Svobodu (svoboda.l@vari.cz) s pozdravem Tomáš Belinger

 

Milan Mastný
Děkuji za odpověď.Napsal jsem a uvidíme co se bude dít.Ale hlavně-tento Váš přístup k zákazníkovi je skvělý a pro mě překvapivý.
Milan Mastný
Přístup Vari k problému je úžasný.Ač nemá kvalita barvy na funkci převodovky vliv , nabídli mě výměnu převodovky .Děkuji tímto panu Belingerovi a panu Svobodovi a přeji hodně spokojených zákazníků celému týmu Vari.
David Vašek
Dobrý den mám stejný problém jako pan Mastný. Převodovka zakoupena 22.9.2016 a použita až teď na jaře. Z napouštěcího šroubu je barva celá pryč a na převodovce se odloupává barva a je to pod ní rezavé. Převodovka do března uskladněna v krabici v domě v technické místnosti kde se topí. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

prosím o zaslání fotodokumentace převodovky na e-mailovou adresu : svoboda.l@vari.cz .

Hezký den Lukáš Svoboda

 

Antonín Mezera
Dobrý den, Vlastním 160 Hondu s převodovkou T20 a přemýšlím o dsk 317. Když seženu starší 317ku,z 2T motoru,bude stačit vyměnit nýty ke sponám na uchycení? Děkuji za informaci
Jaromír Malich
Ano, Vámi popisované řešení stačit bude, případně můžete přivézt ke svému prodejci svoji původní T-20 a využít akce šrotovné na převodovky...
Antonín Mezera
Děkuji za rychlou odpověď. Řeknu upřímně, raději se zeptám,než bych to tu hledal:-) S motorem Honda 160 bude rychlejší t20ka nebo 317ka popř. 317s? Děkuji ještě jednou.
Jaromír Malich
Nejrychlejší provedení je ve spojení PJGCV 160+ DSK-317/S. Provedení převodovek pro dvoutaktní motory ve spojení se 4T motorem jsou pojezdově cca o 1/3 pomalejší, ale o to mají větší tažnou sílu. Ideální například pro tahání hodně naloženého vozíku v kopcovitém terénu nebo po práci se sazečem brambor :-)
Petr Křenek
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda by tato převodová skříň pasovala na stroj BDR-650 Lucina 65 ? Děkuji a přeji pěkný den.

Dobrý den,

Vámi popisovaná bubnová sekačka má již svou vestavěnou pojezdovou převodovou skříň. Vlastníte-li adaptér bubnového sečení BDR-650 je možné po odepnutí pohonné jednotky tento motor nasadit na převodovku DSK-317.

Hezký den Lukáš Svoboda

Juraj Heištein
Dobrý den, V převodovce DSK 317/S jsou na levé straně distanční kroužky mezi šnekovým kolem a ložiskem a na pravé ne, šneková hřídel je osově nesymetrická ? Při montáži gufera a opěrného kroužku do převodovky se má gufero, filcové těsnění a opěrný kroužek vložit nejdříve do víka a to ke skříni, nebo se gufero s filcovým těsněním a opěrným kroužkem monuje po přišroubování víka ke skříni převodovky ?

Dobrý den,

ano, distanční kroužky vraťte na levou stranu. Gufero, těsnění plstěné i o-kroužek se montuje do víka, až když je připevněné ke skříni.

Hezký den Lukáš Svoboda 

Petr Fechtner
Obrázek k příspěvku od VARI (31. 12. 2021, 14:45)
dobrý den poradíte mi někdo co je to za převodovku ,prodejce píše k rotavátoru AKY 357,358 JEDNORYCHLOSTNÍ.DĚKUJI VŠEM PET fechtnerak@email.cz
Ondřej Vrzal
Dobrý den, jedná se skutečně o jednorychlostní skříň AKY, v tomto případě pro dvoutaktní pohonné jednotky. S pozdravem Ondřej Vrzal
Petr Fechtner
Dobrý den Ondro já vlastním od minulého roku dvoutakt s převodovkou dsk 317 a musím přendavat na rotavátor a nebo na pluh proto scháním nějakou kterou bych mohl použít na orbu ne rotavátor abych nemusel přendavat poradíte prosím kdybych tuto koupil jak to postavit(na co by která byla lepší.Děkuji moc Peťa
Ondřej Vrzal
Převodovka AKY je určena výhradně pro rotavátor, popřípadě pro proorávání s proorávacími koly a radličkou. Ta na orbu použít nejde. Disponuje pouze jednou trvalou rychlostí vpřed, nemá neutrál ani zpátečku. Z toho vyplývá že převodovku AKY by jste měl na práci s kypřícími noži a převodovku DSK-317 s tažnou nápravou na polní práce. U kypření by jste se musel obejít bez možnosti volit převodové stupně a couvat. Pokud by jste tyto výhody chtěl zachovat, musel by jste si sehnat další převodovku DSK-317 a nebo alespoň T-20. S pozdravem Ondřej Vrzal
Petr Fechtner
Děkuji moc za vysvětlení Ondro a bylo by možno na vás kontakt třeba email měl bych dotaz ještě k pluhu tkz.roudničáku který jsem se strojem také zdědil.Děkuji Peťa

Dobrý den, bloger Ondřej Vrzal obdržel Váš email a bude Vás kontaktovat. Vaše VARI

Michal Petr
Dobry den, mam dotaz ohledne vymeny nytku na prevodovce DSK pro uchyceni motoru. Na aktualne zakoupene prevodovce mam nyty pro uchyceni 4taktu a ja je potrebuji predelat na 2taktni koliky. Poradte prosim at neco nezkazim ;-) Dekuji

Dobrý den,

jestli jsou nýtky na horní skříni roznýtovány, doporučuji provést odříznutí spodní části nýtku a vytvoření otvoru pro 106528*KOLIK PRUZNY 5X16-02 2156, celkem budete potřebovat 2 kusy. Hezký den Lukáš Svoboda

Michal Petr
Dekuji za radu, nytky jsou rozklepane. Nove koliky uz mam koupene, takze budu rezat.
Lukáš Navrátil
Obrázek k příspěvku od VARI (18. 3. 2023, 07:55)
Dobrý den, mám starý dvoutaktní zahradní traktůrek Vari. Protože mi začal téct olej kolem hnacího hřídele na převodové skříni, rozhodl jsem se, že dle video návodu na youtube vyměním těsnění a gufera. Bohužel mám asi jinou převodovou skříň než je v návodu a jak rychle jsem začal, tak rychle jsem skončil. Proto Vás všechny moc prosím o pomoc při rozeznání typu mé převodové skříně. Je v kombinaci s pohonnou jednotkou JM4-003V. Na převodové skříní jsou odlité nápisy: E TYN, 866-030, 7399004, 522/A-Y. Ten video návod je na typ vari AK 357/358. Mění tam gufera aniž by rozebrali skříň. U té mé to vypadá, že to nelze. Budu Vám vděčný za každou radu. Přikládám i fotografie. Díky Lukáš.
Ondřej Vrzal
Dobrý den pane Navrátile, vaše převodová skříň je stará licenční převodovka Terra T-20. Přetěsnit spodní část skříně lze i bez demontáže převodovky. Avšak skladba těsnění je odlišná od převodovek řady DSK-317. Doporučuji vám najít si návod k obsluze v archivu Vari. Pod plechovými kryty na vás čekají plstěné kroužky, malý a velký, pod nimi je gufero. Koukněte do rozpadu vaší převodovky na webu shop.vari.cz. S pozdravem Ondřej Vrzal
Lukáš Navrátil
Dobrý den pane Vrzale. Moc Vám děkuji za informaci. Převodovku jsem přetěsnil, dal nová gufera, plstěné kroužky a nové misky a vypadá to, že se povedlo. Nikde nic nekape. S pozdravem Lukáš Navrátil.
Dušan Šíbl
Dobrý den, je možnost dvourychlostní převodovku T20 upravit výměnou ozubení na třírychlostní ? děkuji.

Dobrý den,

toto opravdu možné není, převodovku T-20 nelze přestavět na DSK-317.

Hezký den Lukáš Svoboda

Dušan Šíbl
Je možnost T20 zpomalit? 1 a2 je moc rychlá

Dobrý den,

ano, 1 +2 u T-20 je opravdu moc rychlá, proto se jako nejsilnější a nejpomalejší rychlost využívá zpátečka, tedy R. Prostě celou převodovku otočíte a směrem vpřed budete jezdit na zápečku. Jestli se Vám tato možnost nezdá, ještě jedno řešení zpomalení dvoutaktní T-20,a to, že jí osadíte čtyřtaktním motorem, který má o cca 1200 otáček/min méně, než původní motor dvoutaktní.

Hezký den Lukáš Svoboda

 

 

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni

HONDA DAY Ostrava

Datum: 27. 4. 2024
Místo: Ostrava - Vítkovice, Výstavní 123/11

Více