Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduŠtěpkovače, drtičeŠtěpkovače, drtičeZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaReklamní předmětyReklamní předmětyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Skříň převodová DSK-317

Třírychlostní převodová skříň se zpátečkou DSK-317 je určená pro TERRA - VARI systémy, kde je pro uchycení kol a kypřicích nožů "osový čep". Je určena pro 2-taktní motory.

Předpokládaný termín naskladnění převodové skříně DSK-317 je konec února 2021.

Dostupnost Týden a více

Popis produktu

Třírychlostní převodová skříň se zpátečkou DSK-317 je určená pro orbu, kde potřebujeme těžký stroj s velkými koly a dobrou adhezí. Orební jednotka, která má hmotnost až 250 kg, umožňuje orbu až do hloubky 18 cm.

K malotraktoru s převodovou skříní DSK-317 lze připojit oboustranný nebo jednostranný pluh, vyorávací radlice, radličkový kypřič, stavitelný smyk, hřebové brány, kombinátor, hrobkovací radlice, shrnovací radlice a vyklápěcí návěs. Jednoduchou výměnou tažné nápravy za sestavu kypřicích nožů získáme rotační kypřič o záběru od 25 do 115 cm s možností volby kypřicího ústrojí dle typu půdy (lehká, středně těžká - úhlové nože, těžká - kopinaté nože).

Technické parametry

Dostupnost Týden a více
Určeno pro motory 2-takt 
Typ převodové skříně DSK-317 
Počet rychlostí 3+1R 
Objem olejové náplně v převodovce 1,75 l
Jakost oleje v převodovce GL-4 (GL-5) / 80W-90 (90H) API / SAE
Objednací číslo 3411 
EAN 8591039001257  

Související produkty

Diskuze k produktu

Richard Spath
Prosím o stručné vysvětlení rozdílu mezi převodovkami DSK-317, DSK-317/S a DSK-317.1/S.
Ondřej Vrzal
Dobrý den, sice jsem pouze běžný uživatel ale snad Vám pomohu. DSK-317 je převodová skříň pro dvoutaktní motory, DSK-317/S je pro čtyřtaktní motory a DSK-317.1/S je také pro čtyřtaktní motory ale jedná se o převodovku pro Vari Global, tedy je nutné použít tažnou nápravu, proorávací kola a nebo rotavátor právě pro Global. S pozdravem Ondřej Vral
Jaromír Malich
Dobrý den. Převodová skříň DSK-317.1/S byla použita již na produktu VARI Economic, který byl vyráběn v letech 2010 až 2011, byla zde akorát jiná tažná náprava s 8" koly bez volnoběžek, případně bylo možno používat 12" ocelová orná kola. Skloubením výhod klasického VARI systému a Economicu a důkladnou modernizací komponent pohonných jednotek (odlehčená příruba pod motorem, nová řidítka s antivibračním silentblokem v místě upnutí nosníku na přírubu, nastavení rukojeti dvouose přímo z místa obsluhy) vzniknul dnes populární Global. Pro uživatele podstatná změna spočívá u Globalu v prodloužených šestihranech šnekového kola, kde tažný prvek nápravy je upnut pomocí rychloupínače, takže přestavbu z tažné nápravy na kypřicí nože rotavátoru zvládnete beznářaďově. Snad jsem na nic nezapomněl :-)
Milan Mastný
Dobrý den-na podzim 2016 jsem koupil Vari Global .Garážováno pod střechou a doteď vyjeto jen 5l benzínu a z převodovky již opadává barva a je vidět , že je stříkána na rezavý povrch.Jasně , že na vnitřek převodovky to nemá vliv , ale poněkud to nahlodává moji důvěru v kvalitu Vari.

Dobrý den, děkuji za dotaz. V minulosti se objevila malá serie převodovek ,která se dostala do distribuce, kde došlo k plošnému odlupování barvy. Tato vada není zpusobena lakovaním na narezlý povrch ale špatnou barvou od tuzemského dodavatele, barva vytvořila jakoby gumový povrch, který nepřilnul k povrchu skříně. Velmi se omlouváme, a samozřejmě doporučuji převodovku v rámci reklamace vrátit k nám do výrobního závodu. Kontaktujte prosím pana Lukáše Svobodu (svoboda.l@vari.cz) s pozdravem Tomáš Belinger

 

Milan Mastný
Děkuji za odpověď.Napsal jsem a uvidíme co se bude dít.Ale hlavně-tento Váš přístup k zákazníkovi je skvělý a pro mě překvapivý.
Milan Mastný
Přístup Vari k problému je úžasný.Ač nemá kvalita barvy na funkci převodovky vliv , nabídli mě výměnu převodovky .Děkuji tímto panu Belingerovi a panu Svobodovi a přeji hodně spokojených zákazníků celému týmu Vari.
David Vašek
Dobrý den mám stejný problém jako pan Mastný. Převodovka zakoupena 22.9.2016 a použita až teď na jaře. Z napouštěcího šroubu je barva celá pryč a na převodovce se odloupává barva a je to pod ní rezavé. Převodovka do března uskladněna v krabici v domě v technické místnosti kde se topí. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

prosím o zaslání fotodokumentace převodovky na e-mailovou adresu : svoboda.l@vari.cz .

Hezký den Lukáš Svoboda

 

Antonín Mezera
Dobrý den, Vlastním 160 Hondu s převodovkou T20 a přemýšlím o dsk 317. Když seženu starší 317ku,z 2T motoru,bude stačit vyměnit nýty ke sponám na uchycení? Děkuji za informaci
Jaromír Malich
Ano, Vámi popisované řešení stačit bude, případně můžete přivézt ke svému prodejci svoji původní T-20 a využít akce šrotovné na převodovky...
Antonín Mezera
Děkuji za rychlou odpověď. Řeknu upřímně, raději se zeptám,než bych to tu hledal:-) S motorem Honda 160 bude rychlejší t20ka nebo 317ka popř. 317s? Děkuji ještě jednou.
Jaromír Malich
Nejrychlejší provedení je ve spojení PJGCV 160+ DSK-317/S. Provedení převodovek pro dvoutaktní motory ve spojení se 4T motorem jsou pojezdově cca o 1/3 pomalejší, ale o to mají větší tažnou sílu. Ideální například pro tahání hodně naloženého vozíku v kopcovitém terénu nebo po práci se sazečem brambor :-)
Petr Křenek
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda by tato převodová skříň pasovala na stroj BDR-650 Lucina 65 ? Děkuji a přeji pěkný den.

Dobrý den,

Vámi popisovaná bubnová sekačka má již svou vestavěnou pojezdovou převodovou skříň. Vlastníte-li adaptér bubnového sečení BDR-650 je možné po odepnutí pohonné jednotky tento motor nasadit na převodovku DSK-317.

Hezký den Lukáš Svoboda

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni