Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčeOdstraňovače pleveleOdstraňovače plevelePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyŘada strojů PRO - ADLŘada strojů PRO - ADLVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Přívěs ANV-500

Vyklápěcí přívěs ANV-500 s kolmými bočnicemi je skvělým pomocníkem pro všechny zahrádkáře, pěstitele, farmáře či komunální služby. Díky vysoké nosnosti s ním odvezete spoustu materiálu. K přívěsu ANV-500 je potřeba přikoupit oj.

Dostupnost: Skladem
Porovnat
19 990 Kč
Koupit

Popis produktu

Velká, 12’’ kola zajišťují snadné překonávání terénních nerovností, široký rozchod kol a nízké těžiště zvyšují stabilitu soupravy v terénu. Samozřejmostí je uložení nábojů kol v kuličkových ložiscích pro delší životnost a lepší odvalování kol i při využití maximální nosnosti. K tomu přispívá i dezén pneumatik VARI ROAD TRACK. Disk kol je obohacen o prolisy, čímž získal ještě větší tuhost a odolnost pro jízdu v terénu. Přívěs je vybaven velkými bubnovými brzdami s nožním ovládáním pedálem, ruční parkovací brzdou a komfort je zajištěn odpruženou podélně nastavitelnou sedačkou. Jeho předností, oproti předešlé generaci, je nová korba s kolmými bočnicemi a robustním zajištěním výklopného zadního čela, které lze odendat. Na bocích korby přívěsu jsou čtyři kotvicí oka, určená pro snadné přikurtování nákladu. Přívěs je osazen kompletní sadou odrazek. Na přívěsu je i příprava pro instalaci předního pomocného kolečka.

Oj pro přívěs ANV-500 není součástí návěsu.

Vyklápěcí přívěs ANV-500 je schválen Ministerstvem dopravy a spojů ČR pro provoz na veřejných komunikacích III. a IV. třídy v soupravě s jakýmkoli malotraktorem, což je velká výhoda pro vlastníky starších strojů. Svůj dosavadní malotraktor s nově zakoupeným přívěsem ANV-500 tak můžete legálně provozovat na uvedených komunikacích. Technické osvědčení si vyžádejte u svého autorizovaného prodejce VARI při zakoupení přívěsu. Vystavení technického osvědčení je zpoplatněno.

Příslušenství

VÝHODY

  • nosnost 500 kg
  • korba s kolmými bočnicemi
  • zajištění zadního čela pomocí uzávěrů bočnic pro autopřívěsy
  • odpružená ergonomická sedačka
  • bubnové brzdy – 160 mm
  • pneumatiky z vysoce odolné směsi
  • pevné prolisované disky
  • uchycení disků automobilovými maticemi (kuželová hlava)
  • možnost vystavit technické osvědčení pro komunikace 3. a 4. třídy
  • možnost dokoupit zvýšenou nástavbu pro převoz lehkého a objemnějšího materiálu např. sena či větví
  • možnost dokoupit opěrné kolo pro lepší manipulaci s přívěsem
Malotraktory - bezpečnost a předpisy

Malotraktory - bezpečnost a předpisy

  • žádost o vystavení technického průkazu na celou sestavu
  • zlegalizování starého malotraktoru TERRA-VARI díky novému návěsu ANV-380, ANV-400 nebo ANV-500
  • technický průkaz na sestavu nosiče RAPTOR hydro s vozíkem ANV-200
  • povinné ručení tzv. zelená karta
Chcete vědět více?

Videa

Technické parametry

Dostupnost Skladem
Brzda stroje ruční i pedálová 
Pneumatiky 5.00-12 VARI Road Track 
Nosnost bez obsluhy 500 kg
Rozchod kol 1245 mm
Vnitřní rozměry korby 1370 x 1050 x 323 mm
Vzdálenost ložné plochy od země 398 mm
Délka x šířka x výška 2935 x 1385 x 1405 mm
Objednací číslo 4618 
EAN 8591039062814 

Dokumenty

Schválení zvláštního typu vozidla pro provoz na komunikacích ANV-500 Schválení zvláštního typu vozidla pro provoz na komunikacích ANV-500 85,3 kB Stáhnout
Přívěs ANV-500 (rozměry) Přívěs ANV-500 (rozměry) 937,6 kB Stáhnout
ANV-500 (Návod k používání) ANV-500 (Návod k používání) 2,4 MB Stáhnout

Související produkty

Diskuze k produktu

Leoš Fučík
Po lajdáckém naplnění motoru olejem s podstatně nižší třídou API než předepisuje výrobce. A to ve značkové prodejně AB profi Jičín. Si celý stroj postupně kontroluji. A překvapila mě vůle na spoji pevné a otočné oje, otvor v trubce otočné oje je o 1,8 mm větší než oj vozíku. Další vůle je v závěsu a celkový výsledek je pohyb konců řídítek při akceleraci o 12cm dolů.Je tato vůle normální? Moje 43let stará TERRA má tento spoj i po létech s čtvrtinovou nepřesností. Dále, má tento spoj být potřený vazelínou? Servis to sestavil na sucho.

Dobrý den,

pohyb řidítek při akceleraci o 12 cm je opravdu dost. Můžete mi prosím natočit video s tímto problémem? Kontakt : svoboda.l@vari.cz  Při sestavení jakéhokoliv návěsu není předepsané použití mazacího tuku na spoj mezi ojí a páteří návěsu, jestli však chcete, klidně si mazcí tuk naneste na místa pohybu oje. 

Hezký den Lukáš Svoboda

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni

Výstavní dny Roudnice nad Labem

Datum: 23. 5. 2025
Místo: Roudnice nad Labem

Více