Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyReklamní předmětyReklamní předmětyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Skříň převodová DSK-317.1/S

Inovovaná převodová skříň osvědčené konstrukce má odolnou litinovou skříň, ozubená kola a šnekové soukolí pracující v olejové lázni.
Dostupnost Na dotaz Produkt očekáváme skladem v druhé polovině června Toto zboží může mít skladem některý z našich značkových prodejců.
Porovnat
21 990 Kč
Koupit

Popis produktu

Ve své spodní části zcela vodotěsná díky unikátnímu kazetovému vícebřitému guferu, které je u malotraktorů použito vůbec poprvé. Nové řešení výstupní hřídele převodové skříně umožňuje rychlou výměnu tažné nápravy TN-GLOBAL za kypřicí nože rotavátorů KUK nebo KUR bez použití nářadí.

Převodová skříň má tři rychlosti vpřed a zpátečku, které se řadí pomocí řadicí páky, takže nemusíte složitě přehazovat klínové řemeny jako u konkurenčních výrobků.

První rychlostní stupeň se využívá např. při orbě, přípravě půdy pro sázení brambor nebo tahání nákladu v těžkém terénu nebo do kopce.

Na druhý převodový stupeň můžete jezdit s připojeným vozíkem a odvézt např. dříví z lesa nebo odhrnovat sníh shrnovací radlicí. Na „dvojku“ se provádí i kypření půdy rotavátorem.

Třetí rychlostní stupeň je určen k rychlým přesunům malotraktoru s vozíkem po zpevněných cestách.

Při polních pracích lze využít geniálního pomocníka - kolík pro aretaci rychlostí. Jestliže jej v poloze neutrálu („0“) zasunete, lze zařadit pouze první rychlost („1“) a zpátečku („R“), což výrazně usnadňuje a zjednodušuje obsluhu malotraktoru např. při orbě.

K pohonu převodové skříně lze použít nové pohonné jednotky VARI GLOBAL nebo původního VARI systému.

Máte doma starou převodovku, třeba i zadřenou? Vyměňte ji za novou v rámci šrotovného.

Šrotovné na převodovky

Šrotovné na převodovky

  • akci lze využít při vrácení funkčních či nefunkčních zkompletovaných převodovek VARI
  • platí také pro převodovky třetích výrobců či kopie převodovek VARI, jako jsou značky Robus, MTP, Balcar, Dakr
Více o akci ŠROTOVNÉ

Technické parametry

Dostupnost Na dotaz - Produkt očekáváme skladem v druhé polovině června
Počet rychlostí 3+1R 
Objem olejové náplně v převodovce 1,75 l
Jakost oleje v převodovce GL-5 / 80W-90H API / SAE
Typ spojky odstředivá  
Průměr spojky 80 mm
Délka x šířka x výška 978 x 398 x 464 mm
Hmotnost 29 kg
Objednací číslo 4224 
EAN 8591039059821 

Dokumenty

DSK-317.1/S (Návod k používání) DSK-317.1/S (Návod k používání) 2,2 MB Stáhnout

Související produkty

Diskuze k produktu

Jakub Hofman
Dobrý den, lze u této převodovky táhnout těžké břemeno i na zpětný chod? Nehrozí poškození stroje?
Bronislav Malý
Nehrozí.
Vilém Stejskal
Obrázek k příspěvku od VARI (27. 2. 2022, 23:11)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je v převodové skříni DSK 317 to drobné ohnutí podložky ke šroubu (viz obrázek) v pořádku. Děkuji, Stejskal

Dobrý den,

ano, jedná se o zajištění horní matice proti povolení. Je to takto v pořádku.

Hezký den Lukáš Svoboda

Patrik Konečný
Dobrý den, v Návodu k použití na straně 7 máte v přehledové tabulce uveden "Maximální tlak v pneumatikách 2 kPa", což je zjevný nesmysl. I v anglické mutaci návodu. Na straně 14 pak plynem že minimální doporučený tlak je 124 a maximální doporučený tlak 160 kPa. Jaký má být správně údaj na straně 7 ? 200kPa?

Dobrý den pane Konečný. Děkujeme za upozornění. Platí samozřejmě to, co je uvedeno v kapitole 1.8.2.. Zajímavé je, že si této chyby za těch 10 let, co se GLOBAL vyrábí, nikdo nevšiml.... . S pozdravem Martin Burian

Patrik Konečný
Nevadí převodovce, pokud při jízdě ze svahu s naloženým vozíkem, brzdím motorem, na všech stupních 1-2-3, se seplou nebo rozpojenou spojkou? (přenos točivého momentu není od motoru ke kolům, ale opačně). Nevím, zda to nevadí šnekovému stupni v převodovce. Ze zvídavosti - jaký je vlastně převod (převodový poměr) šnekového stupně?

Dobrý den pane Konečný. Popsaný postup jízdy je možný, převodovka je na podobnou zátěž dimenzovaná. Šnekové soukolí má převod 1:20 a je navrženo jako nesamosvorné, tudíž může docházet k pohonu opačným směrem od šnekového kola bez rázů. S pozdravem Martin Burian

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni