Pohonnou jednotku PJCV224 se čtyřtaktním motorem KOHLER COMMAND PRO CV224 můžete zakoupit s EKO DOTACÍ a ušetřit 6 000 Kč.
Eko dotace - PJCV224
Akce, slevy
Dostupnost
Skladem
Popis produktu
Pro získání EKO DOTACE je potřeba při nákupu nové pohonné jednotky u autorizovaného prodejce VARI odevzdat Vaši kompletní starou pohonnou jednotku (i nefunkční, zadřenou, atd.).
Veškeré informace, jak získat dotaci 6 000 Kč na pohonnou jednotku PJCV224 najdete v článku EKO DOTACE 6 000 Kč na pohonné jednotky VARI.
VÝHODY
- silný profesionální motor KOHLER COMMAND PRO 224
- splňuje přísné emisní limity EURO 5
- litinová vložka válce
- tlakově lité ventilové víko
- čtyřstupňový cyklonický vzduchový filtr Quad-Clean
- ocelový kryt motoru
- palivová nádrž 1,4 l s velkým nalévací otvorem - snadné plnění
- profesionální tlakové mazání, olejový filtr Clean-Change, olejové čerpadlo
- palivové čerpadlo
- integrovaný antivibrační systém
- řídítka nastavitelná výškově a stranově z místa obsluhy
- automatická odstředivá spojka 80 mm

EKO DOTACE
- akci lze využít při vrácení funkčních či nefunkčních pohonných jednotek TERRA - VARI
- akceptujeme i pohonné jednotky pro pohon TERRA nebo VARI-Systemu od jiných výrobců
Technické parametry
Dostupnost | Skladem |
---|---|
Typ motoru | KOHLER COMMAND PRO CV224 |
Zdvihový objem | 224 cm3 |
Výkonová třída | 7,75 HP |
Krouticí moment | 14,9 N.m |
Rozvod ventilů | OHV |
Objem olejové náplně v motoru | 0,6 l |
Jakost oleje v motoru | 10W-30 |
Objem palivové nádrže | 1,4 l |
Garantovaná svahová dostupnost | 30° |
Vložka válce | litinová |
Typ spojky | odstředivá |
Průměr spojky | 80 mm |
Nastavení řídítek | výškově a stranově |
Hmotnost | 29 kg |
Objednací číslo | 4552 |
EAN | 8591039062241 |
Dobrý den,
v tomto případě jsou rozhodující pracovní otáčky pohonné jednotky. Převodová skříň DSK-317 je určena pro doutaktní motory, tedy nemá problém s otáčky do 5 000 / min. ( provozní otáčky motoru JIKOV na 3. stupeň regulátoru dosahují 4 800ot/min ). Nová pohonná jednotka PJ GCVx200 má maximální provozní otáčky nastavné na 3 600ot/min. Tedy důvodní převodová skříň DSK-317 si s tímto novým motorem hravě poradí.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
nová pohonná jednotka PJ KOHLER CV 224 je certifikovaná na nynějších převodových skříních, tedy na modelech skříní řady DSK-317, DSK-316 a T-2. Na převodovkách, které se již nevyrábí ( např. T-20 ) žádná certifikace probíhat nebude. Je tedy vždy na zvážení zákazníka, zda tuto novou pohonnou jedntotku použije na svou starou převodovou skříň.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
ano, tento motor je určený pro čtyřtaktní převodové skříně, tedy i pro tu Vaši DSK-316.1PSZ. Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den, pohonné jednotky budou, a jejich aktualizovaná dostupnost je uvedena na kartě produktu.
Dobrý den, máte samozřejmě plné právo vaší objednávku zrušit nebo změnit na jiný motor, at již XP nebo novou Hondu GCV 200. Dostupnost motoru Kohler je uvedena v kartě produktu, a děláme maximum aby motory byly dostupné. Kohler vyrábí a komunikuje, a motory dodává, specifikace motoru pro Raptor je již skladem a zabudováváme je. Bohužel dnešní doba je opravdu složitá. Prosíme tedy o trpělivost, a věříme ,že všichni ,kteří mají motory předobjednané budou spokojeni. Informace budeme pruběžně aktualizovat.
Dobrý den,
v případě zájmu o invidiuální nákup samostného MOTORU KOHLER CV224 prosím kontaktujte výhradní zastoupení této značky v ČR. ( https://www.laski.cz/ ). Světelnou cívkou tento motor vybaven není.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
ano, Váš KUK-96 ze systému GLOBAL můžete použít na dvoutaktní převodovou skříň DSK-317 za předpokladu, že si dokoupíte osový šroub pro upevnění kypření k převodové skříni. Dále je nutné na převodovce provést výměnu upevňovacích kolíčků za nýtky. Otáčky kypřiče při použití čtyřtaktního motoru na dvoutaktní skříni budou o něco nižší. Díky volby ze 3 rychlostí to pro Vás nic neznamená, doporučuji využívat rychlost číslo 2.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
jde o šroub, který prochází středem kypřícího ústrojí i otvorem šnekového kola DSK-317. Díky tomuto šroubu dojde ke stažení kypřícího ústrojí k DSK-317.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
AKY-S je již čtyřtaktní převodovka, tam nebude problém. U APL-348 přestavba na čtyřtakt není možná. Jde o skříň, která se nikdy v provedení na čtyřtakt nevyráběla, jediná možnost je opravdu provést výměnu kolíčků za nýtky.
Hezký den Lukáš Svoboda
Vážený pane Trněný, děkujeme za Váš dotaz. Je nám to moc líto, pohonné jednotky Kohler nebyly stále naskladněny, objednávky bohužel prozatím nebylo možné vykrýt. Na straně dodavatele došlo k dalšímu zpoždění. V tuto chvíli čekáme na potvrzení přesnějšího termínu, bohužel už nyní je jasné, že pohonné jednotky nebudeme moci expedovat dříve než v říjnu 2021. Omlouváme se za komplikace a neustálé posouvání termínu, které z naší strany bohužel není možné příliš ovlivnit. Vámi objednaný motor bude vykryt za cenu platnou ke dni objednávky - tedy za nižší cenu z roku 2020.
Hezký den VARI