Pohonnou jednotku PJGCVx200 se čtyřtaktním motorem HONDA GCV200 můžete zakoupit s EKO DOTACÍ a ušetřit 6 000 Kč.
Eko dotace - PJGCVx200
Akce, slevy
Záruka 5 let
Dostupnost
Skladem
Popis produktu
Pro získání EKO DOTACE je potřeba při nákupu nové pohonné jednotky u autorizovaného prodejce VARI odevzdat Vaši kompletní starou pohonnou jednotku (i nefunkční, zadřenou, atd.).
Veškeré informace, jak získat dotaci 6 000 Kč na pohonnou jednotku PJGCVx200 najdete v článku EKO DOTACE 6 000 Kč na pohonné jednotky VARI
VÝHODY
- ekologický 4-taktní motor HONDA GCV200 nové generace
- nízká spotřeba paliva cca 0,8 l/hod
- emisní norma EURO V
- snadné startování
- rozvod ventilů OHV
- nová příruba a řídítka o průměru 25 mm
- integrovaný antivibrační systém
- řídítka nastavitelná výškově a stranově z místa obsluhy
- automatická odstředivá spojka 80 mm

Motory HONDA
- motory s rozvodem OHV i OHC
- nízká spotřeba
- nízké emise (splňuje Euro2)
- nejvyšší krouticí moment ve své třídě
- plná pětiletá záruka

Stabilizátor paliva
- s jedním balením ošetříte až 200 l benzínu Natural 95
- udržuje čistý karburátor a palivový systém
- odstraňuje usazeniny vzniklé z paliva
- zlepšuje funkci motoru
- prodlužuje dobu uskladnění paliva v nádržích a karburátorech

EKO DOTACE
- akci lze využít při vrácení funkčních či nefunkčních pohonných jednotek TERRA - VARI
- akceptujeme i pohonné jednotky pro pohon TERRA nebo VARI-Systemu od jiných výrobců
Technické parametry
Dostupnost | Skladem |
---|---|
Typ motoru | HONDA GCV200 |
Zdvihový objem | 201 cm3 |
Výkonová třída | 6 HP |
Krouticí moment | 12,7 N.m |
Rozvod ventilů | OHV |
Objem olejové náplně v motoru | 0,4 l |
Jakost oleje v motoru | 10W-30 |
Objem palivové nádrže | 0,91 l |
Garantovaná svahová dostupnost | 20° |
Vložka válce | hliníkový válec |
Typ spojky | odstředivá |
Průměr spojky | 80 mm |
Nastavení řídítek | výškově a stranově |
Hmotnost | 29 kg |
Objednací číslo | 4551E |
EAN | 8591039062234 |
Dokumenty
Motor HONDA GCV145, GCV170, GCV200 (návod k používání) ![]() |
Stáhnout |
---|
Dobrý den,
to, že při ubrání plynu si čtyřtakntí motor střelí do výfuku je zcela normální. Dostává se Vám nespálené palivo do prostoru výfuku. Doporučuji provést kontrolu ventilových vůlí na motoru.
Hezký den Lukáš Svboda