Počet příspěvků › 3
| Poslední příspěvek › 30. 10. 2014
Vojtěch
Dobrý den, dne 26.3.2012 jsem koupil Váš malotraktor VARI HONDA GCV 190. První půlrok byl provoz bez problému, volnoběh byl v pořádku, řazení taktéž. V říjnu 2012 nedržely volnoběžné otáčky a každé zastavení nebo při řazení jsem musel znovu startovat. Po prvním seřízení motor vydržel běžet normálně asi 2 hodiny provozu při práci. Závada byla stejná jako před opravou. Po druhé opravě motor opět zastavoval. Po třetí opravě při zahřátém motoru má vyšší otáčky a nejde řadit vůbec, protože odstředivá spojka už zabírá. Je to konstrukční vada a nebo špatná oprava? Můžete mi poradit, co s tím mám dělat, abych s ním byl opět spokojen? Je to výborný pomocník při práci na zahradě, ale v současné době nepoužitelný při výše popsaných vadách. Případné doplňující otázky zodpovím. Děkuji za odpověď
Dobrý den,
jedinou možností jak odstranit tento nežádoucí jev ( nepravidelné volnoběžné otáčky motoru ) je nechat si karburaci vyčistit utrazvukem v autorizovaném servisu VARI či HONDA motorové stroje. ( www.vari.cz nebo www.hondastroje.cz ). Když ani toto čištění nepomůže je nutné vyměnit celou karburaci za novou. Dále doporučujeme používat stabilizátor paliva, který se přidává do benzínu přesně dle návodu na obalu výrobku.
S pozdravem Lukáš Svoboda
Jaroslav Sloboda
Dobrý deň,
mal som podobný problém s elektrocentrálou a potvrdzujem, že je treba ultrazvukom vyčistiť karburátor a používať kvalitný benzín(nie Slovnaft a ost. pochybné značky), v ktorom je väčšie množstvo vody a tá zpôsobuje ucpanie kanálikov. Riešenie je používať aditívum do benzínu - môžem doporučiť rakúsku značku VIF a máte po probléme. Pekný deň
S pozdravem J. Sloboda
Dobrý den,
jedinou možností jak odstranit tento nežádoucí jev ( nepravidelné volnoběžné otáčky motoru ) je nechat si karburaci vyčistit utrazvukem v autorizovaném servisu VARI či HONDA motorové stroje. ( www.vari.cz nebo www.hondastroje.cz ). Když ani toto čištění nepomůže je nutné vyměnit celou karburaci za novou. Dále doporučujeme používat stabilizátor paliva, který se přidává do benzínu přesně dle návodu na obalu výrobku.
S pozdravem Lukáš Svoboda