Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 10. 10. 2013
Klein
Dobrý den
Koupil jsem si sestavu vari GCV 190 s převodovkou DSK 317.1/S má najeto asi 15 hodin a všiml jsem si ,že se při jízdě levé kolo nějak kolíbe tak jak kdyby ze strany na stranu. Při jízdě to trochu cuká s řízením ze strany na stranu. Tak se chci zeptat jaká má být vůle mezi poloosou global a hřídelí na kterou se nasazuje. protože na druhé straně je to takřka na fes a jede to pěkně. A jaká je svahová dostupnost při jízdě v před a při jízdě na zpátečku s vozíkem a nákladem.
Děkuji
Dobrý den,
rozhodně by vůle měla být stejná nebo alespoň dosti podobná. Toto co popisujete se mi zdá, že může mít nějakou příčinu. Mohla se povolit matice držící kolo na poloose, mohl prasknout svár nebo se objevila jiná závada. Doporučuji navštívit autorizovaný servis Vari.
Svahová dostupnost je uvedena v návodě k používání. Pravděpodobně místo svahové dostupnosti myslíte svahovou stoupavost (nebo jak to nazvat - tedy jaký svah to vyjede). To samozřejmě záleží na daných podmínkách terénu. Jiná bude na asfaltu a jiná na jílu.
Dobrý den,
rozhodně by vůle měla být stejná nebo alespoň dosti podobná. Toto co popisujete se mi zdá, že může mít nějakou příčinu. Mohla se povolit matice držící kolo na poloose, mohl prasknout svár nebo se objevila jiná závada. Doporučuji navštívit autorizovaný servis Vari.
Svahová dostupnost je uvedena v návodě k používání. Pravděpodobně místo svahové dostupnosti myslíte svahovou stoupavost (nebo jak to nazvat - tedy jaký svah to vyjede). To samozřejmě záleží na daných podmínkách terénu. Jiná bude na asfaltu a jiná na jílu.
S pozdravem Martin Hrodek