Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 18. 11. 2013
Zbyšek
Dobrý den,
byl jsem obdarován traktůrkem VARI Jikov. Jedná se o typ motoru 1433 s bezkontaktním zapalováním, r.v. 1992.
Stroj byl minimálně 6 let nepoužívaný. Velmi mě překvapilo, když po dolití benzínu motor po několika zatáhnutí naskočil.
Kromě výměny palivové hadičky a pal. filtru jsem nic jiného neměnil a
stroj jsem několikrát použil a vše fungovalo. Pak jsem si všimnul, že v palivové hadičce jsou vzduchové bubliny.
Odvzdušnění jsem provedl šroubem na uzávěr paliva. Nevím, jestli je to náhoda,
ale od té chvíle jel motor na vysoké otáčky. Zjistil sem, že do té doby jsem jezdil stále s otevřeným sytiče (startovací klapkou).
Při uzavření sytiče se i teplý motor ihned zastaví. Tak tomu bylo i před odvzdušněním pal. hadičky,
proto jsem měl páčku startovací klapky stále v poloze otevřený. Rozebral jsem tedy karburátor a vyčistil a koupil novou svíčku.
Bohužel se nic nezměnilo. Otáčením regulačního šroubu vzduchu se nic neděje. Dokážete mi poradit, kde by mohl být problém?
Dobrý den,
s největší pravděpodobností půjde o problém s karburací Vašeho motoru. Prosím kontaktujte servisní místo VARI pro jasnou identifikaci tohoto problému.
Dobrý den,
s největší pravděpodobností půjde o problém s karburací Vašeho motoru. Prosím kontaktujte servisní místo VARI pro jasnou identifikaci tohoto problému.
S pozdravem Lukáš Svoboda