Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 11. 12. 2013
Dospíšil
Dobrý den,
budu si pořizovat novou bubnovou sekačku včetně motoru. Mám doma starý dvoutakt Terra s převodovkou T20 a lištovou sekačku ze stejné sady. Rád bych nový motor používal i pro stávající T20, proto bych i jej uvítal v dvoutaktním provedení. Bohužel na Vaší stránce nevidím jediný dvoutakt v nabídce. Dá se situace nějak vyřešit? Pokud ne, tragedie to nebude, ale budu mít nový motor jen k sečení. Děkuji.
Dobrý den,
v nabídce podnikové prodejny máme dvoutaktní motor bez řidítek Jikov (není dodáván do sestav) za cenu 11979Kč vč DPH, který můžete posadit na bubnové sečení BDR 650V http://www.vari.cz/stavebnicovy-system-vari-1/detail-produktu/sekacka-bubnova-bdr-650v.html nebo na Vaši starší převodovou skříň T-20. Ve výběru motorových jednotek doporučujeme modernější čtyřtaktní motor HONDA http://www.vari.cz/pohonne-jednotky-global.html, se kterým můžete obsluhovat také výše zmíněné bubnové sečení BDR 650V. Pro použití nového motoru HONDA na převodovce T-20 pro dvoutakt je potřeba především výměna upínacích nýtů v hodnotě 50Kč, pak jde motor s převodovkou spojit. Nižší otáčky motoru HONDA však na dvoutaktní skříni mají za následek snížení všech pojezdových rychlosti o cca 33%, zákazník ovšem získává lepší přenos síly na kola, proto celá řada zákazníků převodovku nepřestavuje a v klidu používá.
Dobrý den,
v nabídce podnikové prodejny máme dvoutaktní motor bez řidítek Jikov (není dodáván do sestav) za cenu 11979Kč vč DPH, který můžete posadit na bubnové sečení BDR 650V http://www.vari.cz/stavebnicovy-system-vari-1/detail-produktu/sekacka-bubnova-bdr-650v.html nebo na Vaši starší převodovou skříň T-20. Ve výběru motorových jednotek doporučujeme modernější čtyřtaktní motor HONDA http://www.vari.cz/pohonne-jednotky-global.html, se kterým můžete obsluhovat také výše zmíněné bubnové sečení BDR 650V. Pro použití nového motoru HONDA na převodovce T-20 pro dvoutakt je potřeba především výměna upínacích nýtů v hodnotě 50Kč, pak jde motor s převodovkou spojit. Nižší otáčky motoru HONDA však na dvoutaktní skříni mají za následek snížení všech pojezdových rychlosti o cca 33%, zákazník ovšem získává lepší přenos síly na kola, proto celá řada zákazníků převodovku nepřestavuje a v klidu používá.
S pozdravem podniková prodejna