Počet příspěvků › 12
| Poslední příspěvek › 21. 7. 2022
Jakub Hofman
Dobrý den, lze u této převodovky táhnout těžké břemeno i na zpětný chod? Nehrozí poškození stroje?
Bronislav Malý
Nehrozí.
Vilém Stejskal
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je v převodové skříni DSK 317 to drobné ohnutí podložky ke šroubu (viz obrázek) v pořádku. Děkuji, Stejskal
Dobrý den,
ano, jedná se o zajištění horní matice proti povolení. Je to takto v pořádku.
Hezký den Lukáš Svoboda
Patrik Konečný
Dobrý den,
v Návodu k použití na straně 7 máte v přehledové tabulce uveden "Maximální tlak v pneumatikách 2 kPa", což je zjevný nesmysl. I v anglické mutaci návodu.
Na straně 14 pak plynem že minimální doporučený tlak je 124 a maximální doporučený tlak 160 kPa.
Jaký má být správně údaj na straně 7 ? 200kPa?
Dobrý den pane Konečný. Děkujeme za upozornění. Platí samozřejmě to, co je uvedeno v kapitole 1.8.2.. Zajímavé je, že si této chyby za těch 10 let, co se GLOBAL vyrábí, nikdo nevšiml.... . S pozdravem Martin Burian
Patrik Konečný
Nevadí převodovce, pokud při jízdě ze svahu s naloženým vozíkem, brzdím motorem, na všech stupních 1-2-3, se seplou nebo rozpojenou spojkou? (přenos točivého momentu není od motoru ke kolům, ale opačně). Nevím, zda to nevadí šnekovému stupni v převodovce. Ze zvídavosti - jaký je vlastně převod (převodový poměr) šnekového stupně?
Dobrý den pane Konečný. Popsaný postup jízdy je možný, převodovka je na podobnou zátěž dimenzovaná. Šnekové soukolí má převod 1:20 a je navrženo jako nesamosvorné, tudíž může docházet k pohonu opačným směrem od šnekového kola bez rázů. S pozdravem Martin Burian
Miroslav Vlach
Dobrý den,vlastním dvě převodovky a to s typovým označením 317/S a druhou označení
317 profi zajímalo by mně jaký je mezi nima rozdíl a která je rychlejší při jízdě na silnici?Mám naní nasazený čtyřtakt.
Ondřej Vrzal
Dobrý den pane Vlach, převodovka DSK-317/S je určena pro čtyřtaktní pohonné jednotky, patří k ní tažná náprava s koly 5,00-12 a spodní závěs BZN-002. Převodovka DSK-317 Profi byla určena pro malotraktor Vari Profi s většími a širšími koly. Uvnitř převodové skříně jsou převody pro dvoutaktní pohonné jednotky, na výstupu z převodovky jsou tedy nižší otáčky než u varianty /S. Ale díky větším kolům tažné nápravy (6,5/75-14, nebo 6,5/80-12) se to zpomalení částečně kompenzovalo. Protože většími koly se celý malotraktor zvednul, musí být vybaven spodním závěsem se sníženou patkou BZN-005. Je to nutné pro dodržení správné polohy nářadí, tak aby vše fungovalo jak má. Pojezdové rychlosti jsem kdysi počítal a o něco rychlejší by měla být čistokrevná čtyřtaktní převodovka DSK-317/S, 12,8 km/h vs. 11,7 km/h u DSK-317 Profi. Porovnával jsem tovární varianty tedy DSK-317/S s pneu Mitas 5,00-12 TS-02 (pr. 535 mm) a DSK-317 Profi s pneu Mitas 6,5/80-12 TS-06 (pr. 610 mm) . S pozdravem Ondřej Vrzal
Vladimír Sýkora
Dobrý den, kdy budou převodovky skladem mám objednáno u prodejce Garteko někdy od března a pořát čekám
Přeji hezký den s pozdravem Sýkora.
Dobrý den, kontaktujte prosím přímo značkového prodejce f. Garteko, u kterého jste objednával. Převodové skříně postupně vykrýváme. Vaše VARI
Dobrý den,
ano, jedná se o zajištění horní matice proti povolení. Je to takto v pořádku.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den pane Konečný. Děkujeme za upozornění. Platí samozřejmě to, co je uvedeno v kapitole 1.8.2.. Zajímavé je, že si této chyby za těch 10 let, co se GLOBAL vyrábí, nikdo nevšiml.... . S pozdravem Martin Burian
Dobrý den pane Konečný. Popsaný postup jízdy je možný, převodovka je na podobnou zátěž dimenzovaná. Šnekové soukolí má převod 1:20 a je navrženo jako nesamosvorné, tudíž může docházet k pohonu opačným směrem od šnekového kola bez rázů. S pozdravem Martin Burian
Dobrý den, kontaktujte prosím přímo značkového prodejce f. Garteko, u kterého jste objednával. Převodové skříně postupně vykrýváme. Vaše VARI