Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 8. 3. 2014
Zdeněk Pekárek
Dobrý den,
Jedná se o dvoutakt VARI, rok výroby cca 1988.
Asi po jedné hodině provozu motor vysadil a opětovné nastartování nebylo možné.
Po nějaké době když motor vychladl jsem jej opět s obtížemi nastartoval. Závada se
opět po zahřátí projevila. V současné době již jej nenastartuji vůbec.
Samozřejmostí vždy byla kontrola čistoty a funkčnosti svíčky a občas důkladné vyčištění
karburátoru (včetně trysek).
Prosím můžete mi sdělit pavděpodobnou příčinu (příčiny).
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
dle popisu Vašeho problému, půjde nejspíše o přidřený píst ve válci motoru. Pro rychlé zjištění závady demontujte celý výfuk a otvorem výfuku z válce zkontrolujte, zda na pístu a válci nejsou drážky značící zadření. Další možností je vadná zapalovací cívka, která po zahřátí motoru přestane fungovat.
Dobrý den,
dle popisu Vašeho problému, půjde nejspíše o přidřený píst ve válci motoru. Pro rychlé zjištění závady demontujte celý výfuk a otvorem výfuku z válce zkontrolujte, zda na pístu a válci nejsou drážky značící zadření. Další možností je vadná zapalovací cívka, která po zahřátí motoru přestane fungovat.
Hezký den Lukáš Svoboda