Počet příspěvků › 3
| Poslední příspěvek › 14. 3. 2014
Rostislav Vávra
Dobrý den.
Před třemi roky Jsem si koupil novou sestavu VARI, tří – čtyři měsíce startoval motor „na drc“, potom se startování horšilo a na konci sezony jsem byl celý spocený ne a ne chytit. V servise mi řekli, že jen seřídil motor. Toto se opakovalo každou sezonu i letos Mi to řekly. Opakuj stroj je nový, „čtyřtaktní motor zn. HONDA“ tak si myslím si, že startování by mělo být bez problémů. Můžete, mi prosím sdělit jiné solidní vy světlení v čem by mohl být problém. Je možné při mírném náklonu stroje vytéká benzín ze spod filtru vzduchu.
Děkuji za odpověď
Rostislav Vávra
Dobrý den,
dle informací, které jste uvedl ve vsém dotazu předpokládám, že máte posunutý bowden plynu a nezvedá Vám tedy páčku sytiče na karbaraci. Z tohoto důvodu je velice problematické motor nastartovat. Tento bowden je dole u karburace přichycený sponou na křížový šroubovák. Tento šroub povolte a bowden posuňte cca o 4 mm směrem k vodícím rukojetím. Dotáhněte šroub a zkuste startovat. problém přeplavování karburace asi doma nevyřešíte, je třeba vyčištění karburace včetně plovákové komory + kontrola plováku.
Hezký den Lukáš Svoboda
Rostislav Vávra
Dobrý den.
Děkuji za stručný popis.
Rostislav Vávra
Dobrý den,
dle informací, které jste uvedl ve vsém dotazu předpokládám, že máte posunutý bowden plynu a nezvedá Vám tedy páčku sytiče na karbaraci. Z tohoto důvodu je velice problematické motor nastartovat. Tento bowden je dole u karburace přichycený sponou na křížový šroubovák. Tento šroub povolte a bowden posuňte cca o 4 mm směrem k vodícím rukojetím. Dotáhněte šroub a zkuste startovat. problém přeplavování karburace asi doma nevyřešíte, je třeba vyčištění karburace včetně plovákové komory + kontrola plováku.
Hezký den Lukáš Svoboda