Co letos k Vánocům pořídit svým blízkým praktický dárek? Máme pro Vás pár tipů.
Obecné dotazy
záruka
Počet příspěvků › 4
| Poslední příspěvek › 3. 6. 2014
Co letos k Vánocům pořídit svým blízkým praktický dárek? Máme pro Vás pár tipů.
Dobrý den,
pravidla záruky najdete zde: http://www.vari.cz/servis/zaruky/ . Záruční servis, nebo prohlídku by Vám měl provést každý smluvní servis VARI. Pokud není k tomuto ochoten, nezbývá než doporučit někoho jiného ze seznamu prodejců, na našich stránkách http://www.vari.cz/kontakty/prodejci/ .
S pozdravem. Zdeněk Šetek
Dobrý den,
první podmínkou pro poskytnutí prodloužené záruky je to, že vlastníte Servisní knížku ( jde o takový rodný list Vašeho výrobku ). Tento dokument vydává vždy dealer při prodeji výrobku, který je v seznamu strojů s prodlouženou záruční dobou. Do této knížky se zaznamenávají každoroční garanční prohlídky, ale i různé záruční či mimozáruční opravy. Garanční prohlídka je servisní úkon placený zákazníkem. Cena prohlídek je různá, dle typu stroje ( 800,- až 1500,- ). V této ceně je veškerý, předepsaný, použitý materiál + servisní práce. Po absolvování této prohlídky se záruka na motor a převodovou skříň prodlužuje o 12 měsíců. V případě, že jste neobdržel při zakoupení stroje Servisní knížku, kontaktujte prosím vašeho prodejce.
Hezký den Lukáš Svoboda