Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčeOdstraňovače pleveleOdstraňovače plevelePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyŘada strojů PRO - ADLŘada strojů PRO - ADLVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Motor nereaguje

Počet příspěvků › 6 | Poslední příspěvek › 11. 10. 2025
Viliam Zigo
Dobrý deň Mám Vari systém s PJ Honda GCV160 pri rozbiehaní chcem zvýšiť rýchlosť motora zatiahnutím za páčku plynu. Motor vôbec nereaguje, páčku vrátim späť a až po niekoľko násobnom zatiahnutí za plynovú páčku motor začne reagovať.

Dobrý den,

doporučuji výměnu celé páčky plynu i s bowdenem. Dále prosím proveďte kontrolu utažení šroubu, který zajištuje uchycení bowdenu u karburace.

Hezký den Lukáš Svoboda 

Otakar Oráč
Obrázek k příspěvku od VARI (24. 7. 2022, 09:19)
Dobrý den, mám podobný problém jako p. Zigo, viz příspěvek výše. V mém případě se jedná o motor Honda GCV160 5,5HP osazený na bubnové sekačce Adela, rv 2015, kterou jsem nedávno koupil na inzerát. Předchozí majitel se o sekačku a motor sice dobře staral, ale všiml jsem si, že pozice na regulátoru neodpovídají režimu motoru, např. vysoké otáčky jsou někde mezi polohou ovládací páky zajíc-želva. Na poloze zajíc má motor nepravidelné/ kolísající otáčky. Předchozí majitel mě informoval, že tu správnou polohu vždy našel citem dle chování motoru a předem dané pozice na páce ovládání neřešil. Při bližším zkoumání jsem zjistil, že bowden na straně motoru je posunutý o cca 5-7mm směrem ke konci a má prodřenou černou plastovou bužírku. Může být prosím příčina v tomto? Pokud ano, dá se nějak konec bowdenu zajistit prosti proklouznutí? Samotná manipulace s pákou plynu nejde úplně hladce, možná by chtěla promazat. Pokud je příčina jinde prosím o radu co s tím. Děkuji.

Dobrý den,

nejprve bych začal ultrazvukovým čištěním karburátoru, poté posunutí bowdenu plynu do správné polohy ( otevírání x zavírání klapky sytiče ).

Hezký den Lukáš Svoboda 

Vít Vladyka
Dobrý den mám motor GCV 160 na sestavě vari. A prasknul mě ten drát co ovládá plyn (klapku karburátoru). To se musí koupit celý sestava i s plastovou pákou nebo se nechá sehnat pouze ten ocelový drát?

Dobrý den,

je třeba si zakoupit páčku plynu včetně bowdenu, zde je odkaz : Páčka plynu START 1250mm 1AT09002 - Motor úplný pro PJGCV160 - 1005400092 - 4369 PJGCV160 - POHONNÉ JEDNOTKY - NÁHRADNÍ DÍLY | VARI - Internetový obchod zahradní techniky a náhradních dílů . Struna, která vede uvnitř bowdenu plynu se samostatně pořídit nedá. Hezký den Lukáš Svoboda

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.