Počet příspěvků › 3
| Poslední příspěvek › 22. 4. 2015
Miloš Vostřel
Dobrý den, mám Vari system s motorem Honda GXV 160 z r.1993. Do této doby chodil v pořádku. Nyní, pokud se motor zahřeje, chcípne i za plné jízdy. A vynechává i na volnoběh. Lze ho ihned nastartovat, ale problém se opakuje. Při opakovaném startu černě zakouří, ale poté už bez kouře. Musel jsem dojet na 1 rychl.st. jen sotva s trochou plynu. Myslel jsem, že teče málo paliva, tak jsem vyčistil karburátor, u přívod paliva. Poté motor nechal běžet ve vyšších otáčkách a dokud se neohřál, tak šel bez problémů. Můžu Vás poprosit o radu, co to může způsobovat? Předem děkuji.
M. Vostřel
Dobrý den,
předpokládám, že problém bude opravdu nejspíše v přívodu paliva. Doporučuji kontaktovat autorizovaný servis VARI či HONDA motorové stroje ( www.hondastroje.cz ) a nechat si vyčistit karburaci v ultrazvuku. Dále doporučuji seřízení ventilové vůle .
Hezký den Lukáš Svoboda
Miloš Vostřel
Dobrý den, děkuji za odpověď. Ventily byly dělané asi před dvěma lety. Motor poslední leta naběhá odhadem 10hod ročně. Dělala to asi svíčka - původní. Dal jsem novou, včera celý den v provozu a bez problému. Ta svíčka, je první, co se od r.1993 pokazilo. Opravdu spolehlivý stroj.
s pozdravem Miloš Vostřel
Dobrý den,
předpokládám, že problém bude opravdu nejspíše v přívodu paliva. Doporučuji kontaktovat autorizovaný servis VARI či HONDA motorové stroje ( www.hondastroje.cz ) a nechat si vyčistit karburaci v ultrazvuku. Dále doporučuji seřízení ventilové vůle .
Hezký den Lukáš Svoboda