Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Diskuze k produktům

Náprava tažná TN-01

Počet příspěvků › 13 | Poslední příspěvek › 3. 4. 2022
Juraj Škríp
Dobry den chcel by som vás upozorniť že máte zlý popis na ťažnej náprave TN-01

Dobrý den, děkuji za připomínku. Popis k produktu byl upraven a doplněn. S pozdravem Jana Špačková

Václav Češík
Dobrý den měl bych dotaz jaký je rozdíl mezi převodovou skříní DSK-317 a DSK-317/S a DSK-317.1/S. Jelikož mám dvoutaktní motor a u něho převodovku DSK-317 z roku výroby 1990 a chtěl bych vyměnit motor za čtiřtaktní typ PJXP-200,co bych musel udělat s převodovkou aby měla stejnou pojezdovou rychlost,nebo o kolik se rychlost sníží.Ještě bych potřeboval vědět kolik má otáček motor dvoutaktní a ten čtyř taktní,jelikož jsem se tyto udaje nikde nedozvěděl,určitě by to zajímalo více uživatelů vari.Za Vaši odpověď předem děkuji.
Oto Váhavý
Odpověď tady, pane Češík, už zazněla několikrát a je i k nalezení v návodech k používání. Prakticky je to tak, že spínací otáčky spojky jsou stejné, takže nejnižší pracovní rychlosti jsou stejné a tam kde jste byl zvyklý pracovat "na půl plynu" se nic nemění. Podstatný rozdíl je tam, kde je potřeba pracovat s maximálními otáčkami "na plný plyn". Tam je to podle nastavení dvoutaktu cca 1,3 ku 1 (až 1,6 k 1 protože někteří "vydunění_servisáci" dokáží bezventilový dvoutakt přetáčet až na 6tis/1min). Tedy při standardních doporučených hodnotách nastavení je to zpomalení o 30%. Nové je, pokud by jste dnes pečlivě četl, že bylo vypsáno "šrotovné", které já osobně asi využiji po nejbližším výplatním termínu. Je však taky možné, že se do té doby lépe seznámím s vlastnostmi nových hydropřevodovek a budu velmi váhavý. O.V.
bikiper
p.Váhavý, nemáte pravdu! Balamutíte lidi. Spínací otáčky u dvoučelisťovky jsou 1700až2000RPM, tříčelisťovky 2500±100RPM. Na šachování s otáčkami motoru při práci máte u 2T 2700RPM a u 4T jen1300 a v horším případě jen 900RPM. Nezanedbatelná je také činnost pneumatického omezovače otáček u 2T. Prosím o vysvětlení slova „vydunění“, a jak si mám vysvětlit co je „bezventilový dvoutakt“.
Jaromír Malich
Pane Češíku, rozdíl mezi převodovkami DSK-317 a DSK-317/S spočívá především v úpravě převodových poměrů pro čtyřtaktní pohonné jednotky. Vaše původní převodovka pro dvoutaktní motor používá předlohu č.106037 a pastorek č.106014. Z důvodu odlišných vstupních otáček 4T motorů je u převodovky DSK-317/S použit odlišný pastorek č.106038. Nesmím zapomenout ani na základní a na první pohled viditelný rozdíl - DSK-317/S má přírubu s drážkovanými nýtky pro připojení 4T motoru. Převodovka DSK-317.1/S je poslední velmi zdařilou evolucí této převodové skříně pro 4T motory s úpravou připojení aktivních tažných prvků (tzn.kol s osou a kypřicích nožů rotačního kypřiče). Použitím odlišného šnekového kola č.106051 s dlouhými výstupními šestihrany je tedy velice snadné vyměnit tažnou nápravu za nože rotavátoru, odpadá tedy osový čep z předchozích verzí převodovek, tyto prvky jsou zajištěny rychloupínačem a výměna je tedy opravdu rychlá bez nutnosti použít montážní nářadí (dva klíče použijete pouze při sejmutí a zpětné montáži závěsu BZN-002). Také byla změněna materiálová koncepce horní skříně převodovky, která je nyní litinová a vybavená odvzdušňovacím ventilkem.
Vladimír Kratochvíl
Dobrý den, jak poznám originální poloosu VARI k nápravě TN-01 od kopie ? V prodejně VARI jsou jak červeně a černě lakované tak i natřené červenou základní barvou. Potřebuji poloosy VARI 610 a nechci koupit náhražku.
Jaromír Malich
Úplně nejjednodušší možností je objednávat prostřednictvím dobírkového formuláře. V sekci ,,SERVIS" najdete položku ,,Objednávka náhradních dílů". V katalogu náhradních dílů si dohledáte potřebný díl a vypíšete jej podle instrukcí pod volnými políčky ve formuláři. Zadáte kontaktní údaje a je to :-) Vámi hledané poloosy 610 jsou vedené pod objednacím číslem 155001, jedná se o jeden z dílů tažné nápravy TN-01 číslo 1291796004C.
Roman Kabašta
Dobrý den chtěl bych se zeptat. Budou na tyto kola pasovat starší vnitřní závaží rv cca 1990 nebo budu muset koupit nové děkuji za odpověď.

Dobrý den,

jestli vlastníte tažnou nápravu s litinovými ráfky, budou Vám tam pasovat závaží z roku 1990, jestli máte ráfky již plechové, nebudou souhlasit rozteče děr na připevnění závaží.

Hezký den Lukáš Svoboda 

Maksim Khvatsiuk
Dobrý den, jak poznám kvalitni poloosu VARI k nápravě TN-01 od kopie ?https://maximax.cz/content/11-materialy-lozniho-povleceni
Pavel Železný
Dobrý den. Dá se na stará kola použít ten nový červený aretační palec místo původního drátu?
Jaromír Malich
Dobrý den, ano, ovladací segment jde na původní nápravu s litinovými disky použít, avšak do disku je nutno vyvrtat větší otvor tak, aby bylo zajištěno bezproblémové ovládání volnoběžek kol.

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

TECHAGRO Brno

Datum: 7. 4. 2024
Místo: BVV Brno, Výstaviště 405/1

Více