Počet příspěvků › 4
| Poslední příspěvek › 18. 8. 2015
Václav Marešovský
Dobrý den.Chci vás poprosit o radu.Od výstupu řadící kulisy z přev. skříně DSK-317/S mi začal unikat přev. olej.Je tam nějaké těsnění které by mohlo být poškozené a to by způsobovalo únik oleje?
Předem děkuji za odpověď.
Marešovský
Dobrý den,
těsněním na řadící kulise u převodové skříně DSK-317/S je o-kroužek 14 x 10. Pro výměnu tohoto kroužku je bohužel nutné rozpůlit celou převodovou skříň.
Hezký den Lukáš Svoboda
Jaroslav Jordán
Pane Svobodo, mohl byste prosím zrekapitulovat všechny důsledky záměny motoru 2T za 4T pro pohon DSK-317, to je vliv na rychlost pojezdu a na tažnou sílu nápravy, nebo uvést, jaké je doporučení na úpravu převodů v převodovce. A zda upínání motoru k převodovce musí předělat servis, nebo to zvládne uživatel.
Děkuji.
Dobrý den,
přestavba předovky DSK-317 na DSK-317/S opravdu není nutná. Hlavní podmínkou pro připojení čtyřtaktního motoru na dvoutaktní převodovku je výměna upevňovacích kolíčků za nýtky. V případě, že si zakoupíte nýtky šroubovací, zvládnete tuto výměnu sám doma. Pouze opatrně vyťuknete oba pružné kolíčky a vložíte šroubovací nýtky, které z horní strany převodovky stáhnete nízkou maticí M5. Jestli opravdu trváte na celkové přestavbě, připravte se na výměnu pastorku a ozubeného kola.
Dobrý den,
těsněním na řadící kulise u převodové skříně DSK-317/S je o-kroužek 14 x 10. Pro výměnu tohoto kroužku je bohužel nutné rozpůlit celou převodovou skříň.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
přestavba předovky DSK-317 na DSK-317/S opravdu není nutná. Hlavní podmínkou pro připojení čtyřtaktního motoru na dvoutaktní převodovku je výměna upevňovacích kolíčků za nýtky. V případě, že si zakoupíte nýtky šroubovací, zvládnete tuto výměnu sám doma. Pouze opatrně vyťuknete oba pružné kolíčky a vložíte šroubovací nýtky, které z horní strany převodovky stáhnete nízkou maticí M5. Jestli opravdu trváte na celkové přestavbě, připravte se na výměnu pastorku a ozubeného kola.
Hezký den Lukáš Svoboda