Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Startování GSV 190

Počet příspěvků › 36 | Poslední příspěvek › 2. 8. 2022
Karel Skopal
Dobrý den Mám problém se startováním motoru GSV 190 . Motor má velikou kompresi a sem tam mi praskne šnůra startovací a nebo se vyvleče. Chci se zeptat jestli tento motor má dekompresor a jak se správně spíná ? Pokud nemá dekompresor tak včem může být problém že při startování klade takový odpor až praskne šnůra. děkuji

Dobrý den,

dle popisu Vašeho problému bude závada nejspíše v pružině na vačce motoru HONDA, prosím kontaktujte vaše nejbližší servisní středisko VARI či HONDA motorové stroje. ( www.vari.cz  nebo www.hondastroje.cz ) Seznam servisů naleznete v sekci Prodejci.

Hezký den Lukáš Svoboda

Karel Skopal
Dobrý večer Tak jsem si objednal novou vačku včetně dekompresoru. Vše jsem vyměnil seřídil ventily a startování je jak nové. Nastartuje to i manželka. Tak jak jsem předpokládal kolik který se natáčí pro odlehčení výfukového ventilu má cca 1,5 mm vůli v uložení vačky .Tímto se chci zeptat jak se to mohlo stát , že se mechanismus tak moc uvolnil v bakelitové vačce? Vůle je tak značná ,že výfukový ventil vůbec nenazvednul .Vačka má na sobě známky opotřebení od vahadel . Je to olejem ? Ten jsem dostal k novému stroji od dodavatele. Můžu to opět čekat za dalších 51 motohodin? Děkuji

Dobrý den,

příčin problému Vašeho motoru může být hned několik.  Doporučuji Vám kontaktovat přímo společnost HONDA s tímto problémem. Budete mít poté jistotu, že se závada nebude opakovat. Kontakt - ( www.hondastroje.cz )

Hezký den Lukáš Svoboda

 

Pavel Popovský
Dobrý večer, dnes jsem zaregistroval na vašich stránkát toto diskusní fórum, proto bych ho rád využil pro zjištění mého problému se startováním motoru GSV 190. Jednotka mi nejde po jednodenním odstavení malotraktoru nastartovat a pro uvedení do chodu musím použít 15-18 pokusů. Tento problém jednotka vykazuje již od prvopočátku jejího zakoupení. Při reklamaci jednotky po měsíci od zakoupení jsem byl vašim smluvním servisem ve Vizovicích odbyt, že karburátor je potřeba tlakově vyčistit na náklady a riziko kupujícího. Přitom používám výhradně nové palivo zn. Shell nebo Benzina. Můžete mi prosím poradit v čem by mohl být u jednotky problém a jak můžu popsaný problém řešit?

Dobrý den,

dle popisu Vaše problému předpokládám, že půjde pouze o posunutý bowden plynu, který dostatečně nezvedá páku sytiče karburace. Doporučuji tedy povolit šroub ( křížový šroubovák ) ve spodní části uchycení bowdenu plynu k motoru a posunout tento bowden o cca 2-3 mm směrem zpět k vodícím rukojetím. Následně dostatečně dotáhněte povolený šroub.

Hezký den Lukáš Svoboda

Karel Skopal
Dobrý den Přesně tak je to posunutý bowden ve svorce u motoru.Tohle jsem měl na sekačce kde mám motor 160 a zbytečně jsem platil za čištění karburátoru a dalších věcí co mi nakecali co bylo potřeba. Sekačka jela ,ale hned nastal stejný problém.Tak jsem zjistil tuhle závadu že lano nedostatečně zavíralo klapku sytiče. Bovden jsem posunul a označil značkou pro rychlou kontrolu posunutí bowdenu.
Bronislav Malý
Přátelé - uživatelé, nezdá se Vám, že si některé servisy jako zaklínadlo a strašáka na zákazníka berou donekonečna omílané ultrazvukové čištění? Někteří ten který motor ještě ani pořádně nevidí, ale už vědí, že ultrazvuk. Jak tomu moc nerozumím tak si myslím, že nutnost vyvařování v ultrazvuku může být výsledkem podrobného prozkoumání karburátoru a tomu zase by mělo předcházet demontáž a prověření. Přitom, jak se zdá, může být příčinou závady úplně něco jiného. Já nechci zde obhajovat lidi, co stran paliva nepečují o motor, ale fakt se mě nezdá, aby servis hned na zákazníka vypálil "ultrazvuk"! A vůbec nezohlední dobu po koupi, kdy lze předpokládat, že se na závadě palivo ještě nemohlo stihnout projevit. Nebo kdyby to byla alespoň písnička jarních měsíců, kdy každý vytáhne svoje stroje a ne každý se o motor před uložením postaral jak měl, ale je to už celoroční evergreen stále více servisů. Možná by jim měl někdo připomenout, že ne všichni lidé jim to žerou, někteří lidé možná umějí minimálně to, co oni i když se tím neživí, protože ne každý může a chce být servisák. Je to banalita, ale podle všeho jim toto tak nějak nedochází a to bez ohledu na víše popsaný problém.
Jaromír Malich
On by se problém s karburátorem - jakožto ucpanými tryskami biosložkou, projevil spíš za tepla, kdy motor pracuje s poměrně chudou směsí. Z vlastních zkušeností vím, že pokud se motor používá přesně podle návodu - tj. před ukončením práce zavřu uzávěr přívodu paliva a vyjedu karburaci tzv.do sucha, problémy nenastanou. To samé je to s používáním kvalitního paliva, čím lepší benzin použijete, tím lépe pro motor a i pro Vaši peněženku. Podle mě se problémy motorů Honda GCV/GSV s palivem ale zbytečně nafukují - uživatelé prostě a jednoduše jen zanedbávají údržbu a tím, že nevyjíždí benzín nebo jej nechávají přes zimu v nádrži, dojde k jeho odparu a biosložka zůstane ve formě tvrdé pryskyřičné úsady. S tím si pak stěží poradí i nejlepší ultrazvuková čistička.
Pavel Popovský

Dobrý den, chtěl bych vám všem poděkovat za reakci na můj dotaz k GCV190. Doma mám již několik let plně funkční jednotku GCV160, se kterou jsem maximálně spokojený a nikdy jsem s ní podobné trable neměl. Díky vašim příspěvkům jsem opět nabyl přesvědčení, že můj problém s novou GCV190 není neřešitelný a že bych s ní v budoucnu mohl být spokojený stejně, jako se starou dobrou 160. Jen mě překvapuje, že na to nepřišli v autorizovaném servisu, zřejmě by to museli řešit v rámci 5leté záruky zdarma. Ještě jednou vám všem moc děkuji.

Lukáš Svoboda
Dobrý den chtěl bych se optat mam problém s otáčkama u GSV190 nastartovat de normálně ale jak začnu ubírat na volnoběh a otáčky začnou kolísat až motor zhasne problém přetrvává i po vyčištění karburátoru.

Dobrý den,

pokud popisované problémy setrvávají i po vyčištění karburace, je nutná výměna karburátoru za nový. Kontaktujte prosím servisní středisko VARI,a.s. v místě Vašeho bydliště.

Hezký den Lukáš Svoboda

Karel Skopal
Dobrý den Měl jsem podobný problém s kolísáním otáček a zdecháním a došlo to tak daleko , že jsem musel měnit vačku .Na vačce se uvolnil kolík dekompresoru a neodlehčoval výfukový ventil. Problém s těžkým startem. A hlavně byla velká vůle na ventilech . Mám motor honda 160 i na sekačce málo najeto a po kontrole opět velké vůle ventilů. Seřízení ventilů a motory krásně předou. V manuálu se doporučuje kontrola ventilů cca 150 motohodin . Já jsem seřizoval ventily po 51 mh ( včetně výměny vačky ) a cca po 20 mh na sekačce. Otázka na technika při jakých otáčkách se aktivuje dekompresor ??

Dobrý den, pomocná dekompresní vačka na vačkovém kole se „schová“ při dosažení 600 - 800 ot.min-1 a následně dojde k plnému uzavření výfukového ventilu motoru, přechodu motoru do normálního provozního stavu. Vyklopí se až po zastavení motoru – pružinka, která jej ovládá si jej ve vypnutém stavu vytáhne ven přes přepákování. S pozdravem Tomáš Belinger

Jan Safr
Dobrý den, úvodem konstatuji, že mně "potěšila" výše korespondence s problémy se startováním motoru Honda 190 na stroji Vari Global. Dvanáct let jsem měl Vari Pony s Hondou 160 a žádný problém se startováním. Nyní dva roky s novou Hondou 190 je furt něco. Největším neštěstím u tohoto motoru je onen zmiňovaný šroub (na křížový šroubovák), kterým je přichycený bowden od plynové páky současně s kablíkem od chcípáku. Tento šroub se totiž po čase samovolně uvolní a bowden se posune, čímž plynovou páčkou nedotáhnete mechanismus pák na levém boku motoru k uzavření na sytič. Další problém o startování bude v nastavení zmiňovaných mechanismů s pérky vázaných na tah drátu bowdenu od plynové páky. Navíc ta plynová páka na pravém řídítku mi v provedení s koulí naprosto k ovládání nevyhovuje. Pokud se však motor např. při orbě zahřeje, tak šlape jako hodinky, startuje jej lehce levou rukou. Co mně ale také irituje - tak já dám 50 000,- za stroj a přitom okolo něj chodím po špičkách jako kolem svátosti, protože on prostě na benzín s biosložkou nejede ?! Jak je to možné ? To musím po ukončení prací stále nechat motor v chodu až se vyprázdní karburátor ? (asi 5-10 min?) Tak přidávám do benzínu aditiva a často měním svíčku. Doporučuji svíčku častěji čistit a vyzkoušet chladnější či teplejší provedení svíčky a hlavně odtrh až 0,8. K čištění karburátoru - doporučuji na YouTube shlédnout videa, jak se provádí demontáž a čištění karburátoru ručně a mechanicky, je to sice natočené v angličtině, ale za to názorně. Rovněž jsou tam videa o praktickém seřízení toho ovládacího mechanismu plynových pák vlevo před karburátorem. Možná bych v závěru doporučil pracovníkům a vedení Vari více času věnovat vylepšení a inovacím, ergonometrii např. řídítek, řadící páky a pod., než sbírat foto z historie. (to konkurenci neporazí) Přeji hezký den.

Dobrý den, povolování šroubu uchycení bovdenu jde zabránit použitím lepidla závitů např. Loctite, bohužel je to konstrukční řešení výrobce motorů Honda a VARI do tohoto řešení nemůže zasahovat. Připomínkovali jsme to výrobci. Ovládací páka plynu nám stejně jako vám nedělá radost, ovšem konstrukce kulisy plynu na motoru neumožnuje montáž lankového ovládaní a především hladkého a bezpečného chodu, proto je bohužel nutné použít ovládání strunou. Jistě pochopíte že bovden se strunou nelze adaptovat na páčku ovládanou palcem s horizontálním pohybem. Jakákoliv změna ovládaní plynu je tedy spíše na straně výrobce motoru než ve VARI.  Páka řazení je záměrně kratší a nevede až na řidítka aby uživatelé neměli tedenci řadit za jizdy. Princip odstředivé spojky a mechanické převodovky toto prostě neumožňuje.  Problémy s palivem opět nevyřešíme ve VARI, dle mých osobních zkušeností stačí chvili před ukončením práce vypnout palivový kohout a nechat motor samovolně zhasnout. Věřím že vám přesto VARI dobře slouží a bude sloužit dál tak jako ostatním zákazníkům. s pozdravem Tomáš Belinger

Jaromír Malich
Dobrý den, dovolte mi, abych odpověděl za pány z Vari. Co se týká uvolňování bowdenu plynu v konzoli karburátoru, je určitě dobré kontrolovat dotažení všech šroubů, což je jistě součástí pravidelných kontrol v rámci dodržování návodu k obsluze. Bohužel, řada zákazníků a nadšenců se ptá, zda-li lze použít ,,starou" páčku, která se používala v dřívějších dobách ve spojení s dvoutaktními motory - bohužel, je třeba použít páčku jinou, která je uzpůsobena pro ovládání strunou. Tento systém je používaný již od zavedení 4T pohonných jednotek do prodeje a vyhovuje mnoha tisícům spokojených uživatelů. Co se týká citlivosti motorů na kvalitu paliva, toto není problém VARI jakožto výrobce stroje, ani HONDY, která GSV 190 vyrábí. Je to důsledek všemožně svazující evropské legislativy, která nařizuje od roku 2006 plnění emisního předpisu Euro 2 pro všechny stroje, poháněné spalovacími motory. Karburátory jsou tedy přesnější, průsvity jejich trysek a kanálků menší a to právě z důvodu plnění emisního předpisu. Nepomůžete si ani použitím sebekvalitnějšího aditiva - nejlepší je používat vysokooktanový benzin (OMV Carrera, Benzina Verva 100), které mají vyšší oktanové číslo a nižší podíl biosložky, která je původcem většiny problémů se startováním či chodem motoru. Jediný ověřený způsob jak předejít mikrokorozi karburátoru nebo usazování pryskyřic v jeho kanálcích, je před ukončením práce vyjet benzin do sucha. Pak věřím, že budete s motorem velmi spokojen. A co se týká posledního odstavce, pak jen napíši, že ergonomii mají vyřešenou precizně, stačí jen více porovnávat mezi sebou......
Jan Safr
Dobrý den, tak s motorem Honda GSV 190 na Vari Global již nemám problém. Kupuji benzín Verva 100, k plynu jsem zakoupil nový bowden (náhradou za sedřenou plastovou ochranu původního bowdenu v úchytu pod křížovým šroubem, tento šroub jsem nahradil jiným na desítku klíč. Původně jsem startoval tak, že levou rukou jsem přitáhl páčku sytiče na motoru, pravou rukou za táhlo startovací šňůry a plyn jsem nedorážel až na znaménko sytiče. Jinak motor šlape jako hodinky. Používám je kvalitní syntetický olej, měním jej minimálně 3x za rok. Nechápu však, proč jsou ke stroji dodávané návody s pokyny od Vari a přitom ve výše příspěvcích jsou odkazy na jiné firmy. (koupím nové auto a budu se bavit s tisíci dodavateli jeho součástek ?) Jinak, stroj jsem si upravil dle svého - prodloužil řadící páku tak, abych při řazení nemusel slézat z vozíku nebo se furt naklánět při práci na poli, kouli na plynové páce obrousil na plocho, u kovového příslušenství jsem postupem času musel příslušenství opravit s použitím svářečky, zejména vykotlané otvory, ohnuté dvojradlice, vyměnil jsem všechny šrouby za šrouby s vyšší odolností a tak dále. Jo, a čínské pneu jsem po roce vyměnil za Mitas, nejen, že nečpí, neopotřebovávají se, hlavně však mají perfektní záběr v terénu. Pan Malich nademnou píše ... ergonometrii máme vyřešenou precizně ... no, mrkněte na ovládací prvky na strojích Hako, Hecht, třeba Gude, Agzat, Kama, je možné se podívat i na stroje východní provenience. Jsem opravdu velký fanda Vari, se stroji a jejich příslušenstvím pracuji již 15 let, byl bych rád, kdyby to tak zůstalo. Pro úspěšný provoz (bez námahy) toho však musím udělat hodně.
Jaromír Malich
Pane Safre, nebudu hodnotit zpracování jiných výrobků. Vari opravdu ergonomii precizně vyřešenou má. To, že plynová páčka je použitá od výrobců Saccon či Start, je bohužel z důvodu, že ovládání plynu na konzoli karburace je řešeno strunou a ne lankem. Jiné produkty například postrádají i antivibrační systém nosníku rukojetí nebo pro přestavbu musíte použít nářadí a montovat......
Jan Safr
Vážený pane Malichu, já "lidový výzkumník" samozřejmě nemohu se svými názory konkurovat velkým firmám, natož jim radit, ale co mohu, to je divit se, že někdo může do nekonečna odsunovat řešení a vyhýbat se řešení problému. To tedy není můj problém. Jelikož tyto stránky si nezaslouží jakékoliv invektivy, raději popíši já své vyřešení problému se startováním motoru Honda GSV190. S konečnou platností jsem přišel po mechanické stránce na to, že Páčka plynu s bowdenem za 360,- Start Italia, je na tomto stroji naprosto nevhodně použitá - napovím, není správně vystrojená k uchycení na motoru Honda. Zdůrazňuji, není to problémem motoru Honda, ten neřeším. Navíc, tato páčka má ve spojení drátu v bowdenu s ovládacím mechanismem plynu na bloku motoru dosti až příliš "ostrý" záběr. A to je vlastně celý problém prodejce stroje, jestli se nějak domluví na spolupráci s Hondou také neřeším. A nyní k věci - jelikož se bowden v uchycení na svorce motoru neustále provozem pohyboval až se sedřela plastová bužírka na vinutí bowdenu - tím pádem nesepne páčku sytiče a motor táhlem nenastartujete, zakoupil jsem za pár šupů (cca 35,-) příslušné součástky a bowden do prostoru svorky na bloku motoru přidělal na pevno tak, že se nemůže v provozu stroje uvolnit, navíc jej mohu "přištelovat" do správných otáček motoru dle návodu ke stroji. Toto řešení jsem si nechal patentovat. Je to elegantní, vtipné a laciné řešení. Přeji všem pohodu při užívání Vari Global a fy Vari hodně úspěchů v tvrdém byznysu.
Zdeněk Boháč
Dobrý den. Reaguji na příspěvek pana Safra z 2.7.2017. K příspěvku jsem se dostal,až dnes,kdy mám problémy s motorem HONDA GCV 190 (nedrží volnoběžné otáčky,zhasíná). Proč nám všem pan Safr neporadí,když má jak píše perfektní řešení(třeba i za určitý poplatek). Děkuji B.
Josef Večeřa
Dobrý den.mam dotaz.pred rokem jsem si zakoupil v Jaroměřicích u p Svobodové traktůrek Vari Motor Honda GCV 160.slozil jsem ho.nalil benzín 95 z euro oil v Okříškách nastartoval a pohod.zavrel jsem benzín a po týdnu jsem jel orat.dojel jsem na zahradu.predelal stroj a začal orat.najedniu motor zhasl.nastartoval jsem ale jak jsem přepnul že sytiče na vonobech motor zhasl.skusil jsem to ještě několikrát ale už jsem vůbec nenastartoval.volal jsem na servis a tam mne řekl že je ucpaný karburátor a že to musí vyčistit ultrazvukem.Cisteni motoru se prý na záruku nevstahuje.pry používám špatný benzín a mám jet na jinou benzinu.koupil jsem tedy benzín z jiné benzínky a ejhle problém ten samý zase čištění a zase řeč o špatném benzínu.koupil jsem červů a problém ten samý.ored zimou kdy jsem benzín vypustil a nalil Aspen .po nalití týden starého benzínu Verča opět ucpaný karburátor.a ještě ke všemu když dám volnoběh tak motor skoro zhasíná a cca. po dvou minutách chcípne.je to normální,nebo něco dělám špatně?

Dobrý den,

problém bude opravdu v palivu, které používáte a ve způsobu, jak zacházíte s motorem před ukončením práce. Dnešní klasický Natural 95 obsahuje minimálně 5% biosložky. Právě tato složka se v klidné podobě dostává do trysek a kanálků našich karburátorů, které nevratně zalepí. Jedinou možností, jak se tomuto jevu vyhnout, je používat bezolovnané palivo s vyšším oktanovým číslem, např. VERVA 100 nebo palivo ASPEN, které je úplně bez podílu biosložky. Dále je nutné vždy před ukončením práce zavřít za chodu motoru palivový ventil a nechat spotřebovat všecno palivo z karburátoru. Poté ještě jednou dejte páčku plynu do polohy sytič a zkuste startovat, na pár vteřin ještě motor naskočí. Nyní máte jistotu, že motor můžete uskladnit i na delší časový úsek. Každopádně Vám doporučuji tento postup provádět po každém použití motoru.  

Hezký den Lukáš Svoboda

Josef Večeřa
Dobrý den.toto se mně stalo i s vervou.po poslední jízdě před zimou jsempalivo vyjel .ted to dělám pořád.a přesto jsem po zimě nastartoval na chvilku.zeptám se.jsem laik.loni jsem si koupil křovinořez dvotakt oleomak z maunfieldu.půl roku z palivem a nacepoval jsem a na první zatáhnutí motor naskočil bez problémů.mám i novou sekačku od hechtu čtyřtakt.po půl roce na druhý zatáhnutí motor běží.motorovou pilu oleomak používám sem tam mám ji už víc jak 10 let a strartuje hned.za celou tu dobu nebyla na seřízení.tak proč je ten problém u vari kupoval jsem si stroj jako pomocníka a né abych se strachoval jestli nastartuji,nebo jestli mě v půli cesty někde nechá.děkuji za odpověd
Josef Večeřa
a ještě.v návodu není přece napsáno že bych měl používat drahou vervu a nebo ještě mnohem dražší ASPEN to by mně ta zahrada přišla pěkně draho
Jaromír Malich
Dobrý den, ponechávání paliva bych v nádrži bych nedoporučoval ani u dvoutaktních motorů. Je běžným jevem, že Natural zvětrává, ale u dvoutaktních směsí to má ještě jeden zásadní jev - oddělování složek od sebe. Takže ve finále se Vám nový křovinořez může zadřít. Co se týká motoru GSV 190, jde o velice spolehlivý motor. Přímo v návodu GSV 190, strana 6 je uvedeno, že znehodnocený benzin způsobuje špatné startování a tvorbu usazenin, které zanášejí palivový systém. Na další straně je popsán způsob aplikace a využití stabilizátoru. Můžu s klidným srdcem doporučit použití stabilizátoru VIF, který nabízí Benzina. Bohužel, v rámci ponechání paliva v motoru přes dlouhou odstávku, toto nekryje záruka - nechte si vyčistit karburaci a pak používejte palivo se stabilizátorem.
Josef Večeřa
já teda mám Honda GCV 160 .snad mně nechcete namluvit že týden nebo 14 dnů je dlouhá odstávka.a měsíc staré palivo je staré.a že za tu dobu je benzín znehodnocený.tak proč se tedy starší motory na vari nezanášejí když jak říkáte Dnešní klasický Natural 95 obsahuje minimálně 5% biosložky.ty motory fungují normálně
Jaromír Malich
Ano, bohužel je. Pokud ponecháte palivo v karburátoru, benzin se odpaří a biosložka zůstane v podobě tvrdých pryskyřičných usazenin, které postupně znemožní jeho správnou funkci. Starší motory nemusí plnit tak striktní emisní předpisy, proto má karburátor větší průsvit kanálků a trysek. Správný postup je vyjet karburátor úplně do sucha při každém ukončení práce a nedělat si zásoby paliva - pro prodloužení skladovací doby je nutné opravdu aplikovat stabilizátor paliva, který brání jeho rozkládání.
Josef Večeřa
Když tedy víte jaké jsou problémy z palivem a měl bych vypustit nádrž a nalít tam přes zimu ASPEN.proč nemá nádrž výpustný ventyl aby se nádrž dala jednoduše vypustit.těžko totiž odhadnu kolik paliva vyjedu

Dobrý den,

asi si stále nerozumíme, ale není problém v tom, že zůstane palivo v nádrži, ale v tom, že zůstane palivo v karburátoru. Proto je Váš motor vybaven palivovým kohoutem, který za chodu stroje prostě zavřete a počkáte na samovolné zhasnutí motoru. 

Hezký den Lukáš Svoboda

Josef Večeřa
Asi si tedy nerozumíme .pochopil jsem že musím vyjet benzín z karburátoru a dělám to,i když je tím pádem větší spotřeba.Ale vy říkáte že nemám dělat zásoby paliva.když tedy ukončím práci a vyjedu benzín z karburátoru a za nějaký čas zjistím že už s tím nikam nepojedu a vím že motor bude přes zimu stát jak se mám tedy zbavit benzínu v nádrži?

Dobrý den,

nejjednoduší způsob bude odpojit palivovou hadičku od nádrže a nechat vytéct palivo samovolně z nádrže. 

Hezký den Lukáš Svoboda

Martin Kocourek
Obrázek k příspěvku od VARI (1. 8. 2022, 16:52)
Dobrý den, mám neustále problém s kohoutem paliva viz příloha. Funkční vydrží cca 1 rok. Poté netěsní. Existuje nějaké řešení? Děkuji.

Dobrý den,

ano, je možnost použít kohout palivový průbežný JIKOV. Zde je odkaz pro ukázku : Palivový kohout průběžný (hobbyko.cz)  Hezký den Lukáš Svoboda

Martin Kocourek
Dobrý den, děkuji za zprávu. Máte foto připojení vámi navrhovaného kohoutu ke karburátoru? Děkuji.

Dobrý den,

bohužel v tuto chvíli žádné foto připojení plastového průběžného ventilu JIKOV nemám k dispozici. Zkuste prosím kontaktovat přímo výrobce motorů, tedy společnost MOTOR JIKOV České Budějovice.  Hezký den Lukáš Svoboda

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Jarní dny techniky Klatovy

Datum: 4. 4. 2024
Místo: Klatovy, Dr. Sedláka 779/III

Více