Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Vari XP 200

Počet příspěvků › 7 | Poslední příspěvek › 21. 9. 2016
Jan Putna
Dobrý den Zakoupily jsme z akce eko dotace vari xp200 za dvoutaktní motor.Chťely jsme po této sobotě po dojezdu vyměnit olej , ale šroub u olejové nádrže nechtěl povolit s klíčem i hasákem , co s tím máme dělat . Předem děkuji za odpověď , Jan Putna

Dobrý den,

pro výměnu motorového oleje prosím použijte nalévací hrdlo oleje. Zahřátý olej z motoru jednoduše vypusťte tímto hrdlem po naklonění motoru.

Hezký den Lukáš Svoboda

Vladimir Krivda
Dobrý deň Chcel by som sa opýtať či je možne skombinovať PJ VARI XP 200 z Žací stroj rotační AZS-347 Žací stroj rotační AZS-349 Vopred ďakujem za skorú odpoved

Dobrý den,

ano, novou pohonnou jednotku PJ XP-200 je možné připojit k Vámi uvedeným adaptérům.Nutností je výměna upínacích kolíčků za nýtky, tyto kolíčky naleznete na přírubě podvozku.

Hezký den Lukáš Svoboda

 

 

Robert Pechan
Dobrý den, níže vkládám kopii emailu který jsem zaslal na vari@vari.cz Dotaz i s případnou odpovědí mi připadá vhodný do diskuse a proto jej vkládám i sem. Dobrý den, Včera jsem zakoupil u oblastního prodejce v rámci ekodotace motor XP200 a shledal jsem několik nedostatků na straně obchodníka, které bych potřeboval konzultovat. První mě překvapilo že při zprovoznění motoru jako olejovou náplň použili olej 15W30, což je podle mě minerální olej, který nemá v tomto motoru co dělat. Po příjezdu domů jsem olej začal měnit za 10W40 a vypustil jsem 1 litr oleje který tam doplnil obchodník. 1 litr je samozřejmě moc. To je druhá věc. Olej jsem tedy vyměnil, naplnil jsem cca 600 ml. Pak jsem motor nastartoval a testoval ve střední zátěži asi půl hodiny. Během této doby jsem si všiml lehce nepravidelného chodu při volnoběhu. Je možné, že by vysoká hladina oleje, se kterou prodejce motor předváděl, nějak poškodila motor tak, aby mohl mít takto nepravidelný chod? (např. vytlačená gufera vysokou hladinou oleje) Prosím o odpověď a v příloze zasílám zvukovou nahrávku volnoběžného chodu motoru. Děkuji.

Dobrý den,

Na váš dotaz bylo již odpovězeno při individuální mailové komunikaci s naším servisem.

  1. olej 10W30 je doporoučený do výrobce
  2. použitím oleje 10W40 nic nezkazíte, ale není nezbytně nutný
  3. zaslaná nahrávka zvuku motoru nevykazuje žádné houpání či nestabilitu.
  4. 0,6 l nebo 1 l nemůže způsobit poškození gufer motoru
  5. vždy je potřeba olej doplnit do úrovně značek na olejové měrce

S pozdravem Tomáš Belinger, VARI a.s.

Robert Pechan
Dobrý den, ano, v individuální komunikaci mi bylo odpovězeno a děkuji. Příspěvek vkládám jen pro případné další nespokojence s nepravidelným chodem motoru :-) Těch však podle příspěvků moc není. Motor jsem tedy reklamoval a z několika techniků jeden opravdu potvrdil nestabilitu chodu a v podstatě ihned ji vyřešil banální výměnou svíčky. Pak už jen naprostá spokojenost a motor mohu vřele doporučit. Děkuji za ochotu, Váš čas a přeji hezký den.

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

HONDA DAY Praha

Datum: 4. 5. 2024
Místo: Praha 5 - Velká Chuchle, U Závodiště 251/8

Více