Počet příspěvků › 4
| Poslední příspěvek › 23. 4. 2016
Marek Jav
Dobrý deň,
prosím o radu s prevodovkou DSK 317 pre 2T motor. Prevodovka mala silný kovový rámus. Po rozobratí som zistil, že bolo poškodené ozubené koleso 36z a pastorok. Po vymene a dôkladej kontrole celej prevodovky a šneku sa tento zvuk neodstránil. Ako keby dochádzalo ku narážaniu zubov v preovdovke a takto sa s ňou nedá pracovať. Šnek a ozubenia sú vizuálne v poriadku, taktiež aj ložiská.
Pri ručnom pootáčaní spojkového koša má prevodovka pekný chod.
Zároveň sa chcem spýtať čo môže spôsobovať vyskakovanie rýchlosti, pretože pred tým ako som ju rozobral došlo k takémuto problému čo spôsobilo zrejme aj poškodenie vymenených ozubení.
Ďakujem za rady
Dobrý den,
vyskakování rychlostí u DSK-317 je způsobeno nedostatečným přítlakem kuličky na řadící kulisu. Tento jev je možno seřídit šroubem u řadící páky. S kovovým zvukem u převodovky Vám takto přes web nejsem schopen pomoci, navštivte prosím autorizovaného zástupce VARI na Slovensku, tedy společnost ŠUPA ( www.supa.sk ).
Hezký den Lukáš Svoboda
Robert Knotek
Dobrý deň, chcem sa spýtať motor my skáče v otáčkach pri nižšom výkone a ma dosť klepkaci zvuk aj pri pracovnej teplote. Ale pri maximálnom výkone to prestane. Motor ma max 10 m/h. Všetky kvapaliny su predpísaných hladinach. Motor honda 6,5k 190cm. Za odpoveď ďakujem
Dobrý den,
doporučuji kontrolu celé odstředivé spojky, případně náboje spojky včetně pružin.
Dobrý den,
vyskakování rychlostí u DSK-317 je způsobeno nedostatečným přítlakem kuličky na řadící kulisu. Tento jev je možno seřídit šroubem u řadící páky. S kovovým zvukem u převodovky Vám takto přes web nejsem schopen pomoci, navštivte prosím autorizovaného zástupce VARI na Slovensku, tedy společnost ŠUPA ( www.supa.sk ).
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
doporučuji kontrolu celé odstředivé spojky, případně náboje spojky včetně pružin.
Hezký den Lukáš Svoboda