Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

GSV 190 vs GXV 160

Počet příspěvků › 4 | Poslední příspěvek › 20. 7. 2016
Barbora Bakalarová
Dobrý den, mohu se zeptat proč už nevyrábíte prof. motor GXV 160? Rozhodujeme se který z nich koupit (práce na poli, sečení) Děkuji, Bakalarová

Dobrý den, důvodem je ukončení výroby technické specifikace motoru GXV 160 pro naše potřeby. Teoreticky je možné osadit VARI tímto motorem, ovšem musí se přestavět a použít jiná kliková hřídel. Tyto úpravy nejsou však možné pro sériovou výrobu. Pokud potřebujete motor se zvýšenou životností, dopopručuji zakoupit pohonnou jednotku s motorem Honda GSV 190, který má ocelovou vložku válce a ložisko. Tento motor má také vyšší obsah, výkon a krouticí moment než GXV 160. Další možností je poohlédnout se po bazarovém motoru GXV 160 v dobrém stavu. S pozdravem Tomáš Belinger

Vladimír Němec
Doplnil bych otázku paní Barbory o dostupnost ND na GXV-160. Konkrétně se mi jedná o tlumič výfuku a jeho kryt proti popálení. Tlumič zatím drží, kryt letos (11let provozu) bohužel upadl vlivem koroze. Motor má odhadem najeto cca 500-600 motohodin a je zcela bez problémů - vyjma přechodných problémů karburátoru s "bio"palivem před dvěma roky. Ještě technická připomínka: směrovač výfukových spalin, dodávaný s drtičem Kajman-55, nejde na výfuk GXV-160 namontovat. Máte nějaké technické řešení? Výrobní čísla na motoru mám GJ03-827 5532, Vari 0300/2004, skříň 00011/2005. Dík za jakoukoli odpověď.

Dobrý den,

požadované ND je možné si objednat přes podnikovou prodejnu VARI ( e-mail: prodejna@vari.cz  , tel: 325 607 336 ). Tlumič výfuku 18310-ZE7-013 cena 1 765,- Kč bez DPH, kryt tlumiče 18320-ZG9-M01 cena 859,- Kč bez DPH a deflektor Honda 18331-883-810 cena 301,- Kč bez DPH.

Hezký den Lukáš Svoboda

 

 

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

HONDA DAY Ostrava

Datum: 27. 4. 2024
Místo: Ostrava - Vítkovice, Výstavní 123/11

Více