Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 26. 10. 2016
Viliam Hrdlička
Dobry... v ramci menšej opravy som na motore MJ 5 vymenil tesnacie gufera a ložiska .motor som zložil, nastavil zapalovanie odtrh na 0,35 mm (piest v hornej uvrati) a predstih na 3,5 mm.Vyčistil karburator , regulacny šrob na karburatore som nastavil na 1 otačku povolen. .. (v navode pišu 0,5 -1,5 otačky).
Po naštartovany motora nejde nastavit volnobeh ...ide nastavit minimalne na 2100 otacek za minutu , pod 2100 otačok motor motor zhasne , ..až ked regulačny šrob nastavim do uzavretej polohy ( zatiahnuty šrob na doraz) motor ide krasne nastavit na 1200 otačok za minutu .Mohla nastat chyba pri čisteny karburatora? Može byt problem bohatosti zmesi benzinu? prosil bych o vašu radu .. dakujem
Dobrý den,
dle popisu Vašeho problému předpokládáme, že půjde o špatně nastavený šroub bohatosti směsy. ( úplně zašroubovat na max a poté o 1/4otáčky povolit ).
Dobrý den,
dle popisu Vašeho problému předpokládáme, že půjde o špatně nastavený šroub bohatosti směsy. ( úplně zašroubovat na max a poté o 1/4otáčky povolit ).
Hezký den Lukáš Svoboda