Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

ANV-400

Počet příspěvků › 8 | Poslední příspěvek › 2. 11. 2016
Martin Nováček
Dobrý den, mám ptoblém se skladováním vozíku. Konkrétně s jeho délkou. Šla by oj rozříznout v místě mezi nožní brzdou a stupačkami a spojovat ji pomocí "trubky v trubce"? Na jedné straně přivařit a na druhé zajišťovat čepem? Aby šla lehce a rychle rozpojit trubka oje. Táhlo nožní brzdy bych nahradil lankem. Kdybych použil silnostěnou trubku, myslím, že by to nijak neanížilo funkčnost a pevnost oje. Neřešil už někdo podobný problém? Děkuji za odpověď.
Jaromír Malich
Osobně bych takovéhle úpravy moc nedoporučoval - nejenom, že zásahem do výrobku přijdete o záruku, ale zřejmě i o tuhost rámu. Vždyť ,,páteř" jde rozdělit na více sekcí, tak proč do toho zasahovat pilkou? Z vozíku jde sundat oj a demontovat páteř a pak ho uklidíte bez problému někam do stodoly nebo podobně.....
Martin Nováček
Záruka mi končí za tři měsíce, to si ji už moc neužiji ;-) Oj jde oddělit pomocí 4 šroubů které jsou až za vyklápěcím mechanismem, tedy pod korbou a při každé potřebě vozíku jít na kolena a sešroubovávat oj se mi moc nechce. Nejde mi jen o zimní uskladnění, ale o každodenní parkování přes sezónu. A napsal jsem to předtím špatně, nic to na dotazu nemění, ale rozdělení jsem měl na mysli mezi stupačkami a ruční brzdou. Jak bych tímto řezem přišel o tuhost rámu? Šlo by to případně vymyslet jinak, abych obešel to šroubování? Celý systém je tak úžasná stavebnice založená na čepech a tím snadné manipulaci, že ten 2,8m vozík s ložnou délkou 1,3 m tomu doslova ubližuje. Obrovská škoda, že toto není vyřešeno už z výroby. Krásně by to usnadnilo skladování a manipulaci.
Bronislav Malý
Nebudu Vás přesvědčovat o vhodnosti či nevýhodách dělení oje, ale chtěl jsem jen říci, že táhlo brzdy nahradit lankem = míň spolehlivé řešení.
bikiper

Táhlo je celkem krátké a je ukončeno závěsem pro lanko. Lanko jde od jednoho klíče brzdy, přes závěs, kterým je ukončeno táhlo, ke druhému klíči. V žádném případě to nepovažuji za nějaké super řešení, ale co bysme chtěli od drahé hračky.

Edit VARI: Příspěvek byl pro porušení pravidel upraven.

Bronislav Malý

Lanková smyčka z jednoho klíče na druhý není totéž jako lanko tuto smyčku ovládající. Proč asi si majitelé malotraktorů TZ4K... předělávají lankové ovládání na táhla? Každé lankové ovládání je poruchovější než táhlo. Jestli mám nebo nemám vlečku Vy určitě nesuďte. Nebo mě to vyfoťte, to by pro profíka neměl být problém.

Edit VARI: Příspěvek byl pro porušení pravidel upraven.

Úpravou valníku záruka končí. Veškeré další úpravy mohou mít vliv na bezpečnost a nedoporučujeme je.

bikiper
Usuzoval jsem z toho, čím jste se v blogu chlubil. Jestli je lankové ovládání poruchovější, nechte k posouzení odborníkům.

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Den otevřených dveří Litoměřice

Datum: 24. 4. 2024
Místo: Žernosecká 2226, Litoměřice

Více