Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Jikov 1453

Počet příspěvků › 9 | Poslední příspěvek › 2. 8. 2023
Radoslav Kajan
Dobry den, zdedil som motor Jikov 1453, snazil som sa ho spojazdnit ale: bola zla sviecka a z ventilu na palivo vytekal benzin. Sviecka je vymenena aj ventil na palivo je novy, co je zaujimve ked je zatvoreny prefuknut nejde ale motor nastartovat ide?? |To vsak nie je hlavny problem ale to ze motor ide nastartovat len ked je otvorena vzduchova klapka naplno(ked je v polohe hore-studeny start tak vobec b=nenastartuje) a aj plyn musi byt naplno, motor naskoci ale aj ked je plyn naplno tak nejde do maximalnych otacok ide tak na polovicu, a ked sa plynova packa do polohy volnobeznych otacok(dolu) motor zhasne. Vyzera to tak ze ked sa pridava plyn tak klapka je stale v tej istej polohe ako keby ju tak drzi regulator otacok(to plechove kridielko na kore fuka vzduch z motora), pruzina tam uz bola vymenena za novu. Ked manualne rukou potiahnem klapku tak motor pridava ale ked ju pustim tak sa vrati nazad a otacky idu dolu. Volnobeh sa tiez neda nastavit vobec nereaguje. Viete poradit aky by tam mohol byt problem? Dakujem

Dobrý den,

dle popisu Vaší závady půjde nejspíše o problém na karburaci. Zkontrolujte prosím rameno karburace v místě, kde je uchycen konec lanka plynu. Toto rameno je nasazeno na čepu a zajištěno kolíkem. Případně doporučuji návštěvu autorizovaného servisu VARI na Slovensku, tedy společnosti ŠUPA SK ( www.supa.sk ) .

Hezký den Lukáš Svoboda

 

Radoslav Kajan
Dobry den, predchdzajuci majite bol s motorom v servise v u zastupcu Supa sk pre danu oblast (nebudem konkretizovat poznam len jednu verziu), vraj tam motor nastartovali a podla toho ako sa spraval tak mu bolo povedane ze oprava bude cca 300Eur (generalka) to je dovod preco isiel motor vyhodit a kupil druhy. Takze po par dnoch skumania a laborovania a vymene gufer, pruziny na regulatore otacok, cisteni karburatora vymene osky skrtiacej klapky sa motor spraval stale rovnako isiel nastartovat len na vysokych otackach volnobeh zhasol. Potom som aj ja navstivil ten isty servis a chcel sa nieco popytat co to moze sposobovat no dostal som zasa tu istu odpoved bez toho aby technik vobec vedel aky je stary motor a na co sa pouzival, proste ze je to vybehane a treba GO. Tak som este vymenil ihlovy ventil a dosteloval plavak, vyfukal karburator kompresorom-vstky tie kanaliky a motor nabehol na volnobeh - trochu bolo treba dostavit bohatost zmesi a doraz plynu a motor bezal, asi dva dni som ho skusal tak ze som startoval bez spojky pretoze mam len motor a vsetko bezi ok, potom som siel k povodnemu majitelovy a nahodili sme to na rotavator a vsetko bezi, volnobeh drzi a ked sa prida plyn tak to ma vykon, oprava cca 4 Eura (cena ihloveho ventilu) realne som minul cca 30 eur (gufera,palivovy ventil,pruzina,tesnenia,sviecka atd) Zatial dakujem, uz len dufam ze zozaniem rotavator v dobrej cene a na jar mozem skusat.
DANKA SABOLOVA
DOBRY DEN,MAM STROJ AGZAT A CHCEM SA OPYTAT,CO MOZE BYT CHYBA,KED SI SAM PRIDAVA PLYN.DAKUJEM

Dobrý den,

omlouvám se, ale nejsme výrobce produktu Agzat, nemohu Vám tedy pomoci. Kontaktujte prosím naše servisní zastoupení na Slovensku ( www.supa.sk )

Hezký den Lukáš Svoboda 

Vladimír  Turák
Dobrý deň, Mám motor VARI 133. Pri jazde motor stratil výkon a ide vyrovnane iba na voľnobežných otáčkach. Po pridaní plynu motor udusí a zhasne. Štartuje iba bez pridania plynu. Chcem Vás preto požiadať o radu ako znova motor "oživiť". Ďakujem.

Dobrý den,

příčin Vašeho problému může být hned několik. Od vadné pružiny regulátoru, přes zacpanou hlavní trysku karburace až po přidřený píst ve válci motoru. Doporučui Vám kontaktovat servisní středisko na Slovensku ( www.supa.sk )

Hezký den Lukáš Svoboda

Vladimír  Turák
Dobrý deň, Písal som o probléme pri chode motora VARI 133 po pridaní plynu motor zhasol. Problém bol v hlavnej tryske ktorú som prečistil a motor znova ide. Práca cca na 15min. Ďakujem za pomoc.

Dobrý den,

jsme rádi, že jsme Vám pomohli problém vyřešit. 

Hezký den Lukáš Svoboda

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

HONDA DAY Ostrava

Datum: 27. 4. 2024
Místo: Ostrava - Vítkovice, Výstavní 123/11

Více