Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Startování motoru XP 200

Počet příspěvků › 13 | Poslední příspěvek › 23. 4. 2017
Josef Okál
Při každém startu motoru studeného i teplého musím napumpovat pumpičkou minimálně 3x a nikdy nechytne na poprvní ale až na potřetí nebo na počtvrté,je to normální?

Dobrý den, ano použití Primeru je normální jak při teplých tak i studených startech. Po nástřiku paliva by motor měl na první či druhé zatažení naskočit. Důležitá je však plynulost a dynamika zatažení. Pokud máte pochybnosti o chování vašeho motoru při startu, kontaktuje prodejce nebo servis. Možná bude nutné podívat se na nastavení karburátoru. s pozdravem Tomáš Belinger

Jaromír Malich
Zkusil bych vypustit stávající palivo, demontovat plovákovou komoru a vyčistit hlavní trysku. Pokud požíváte Natural 95, z osobních zkušeností Vám doporučuji přejít na některé z prémiových benzínů (OMV Carrera, Verva od Benziny......). Teplý motor, tedy pokud je provozován v těchto pochmurných dnech, kdy teplota nepřekročí 5°C, musí i po případném napumpování paliva nastřikovačem startovat na první zatažení za startovací šňůru - pokud se tomu tak neděje ani tehdy, když před startováním nastavíte plné (provozní) otáčky, pak bych doporučil servis.
Josef Okál
Teď to neřeším,stroj mám zazimovaný palivo vypuštěné,motor má najeto asi 2 hod.a s palivem mám zkušenosti,jednak jsem vlastnil několik let Vari pony s motorem Honda a používal sem stabilizátor benzínu a teď do nového motoru jsem koupil Vervu,v palivech se vyznám jelikož jsem byl celý život zaměstnán u benziny posléze u Čepra.Karburátor je tak okleštěný aby jeho výroba byla co nejlevnější že kromě seřízení volnoběhu s ním nejde nic udělat ani seřídit bohatost směsi,jinak děkuji za rady a kdyby někoho ještě něco napadlo i když asi už není co.

Na motor máte 2letou záruku, takže pokud na jaře bude nějaký problém, zastavte se v servisu. Ještě při startu doporučuji plynovou páčku nastavit do horní poloviny kulisy. S pozdravem Tomáš Belinger

Jiří Kubart
Dobrý den,motor XP200,startuje perfektně,ale po zařazení rychlosti nasednutí přidání plynu zdechne. Najeto cca 1 hod. max 2 hod. co s tím.Děkuji.
Luděk Pokorný
Dobrý den, tento motor jsem zakoupil v listopadu a měl jsem podobné problémy, nutnost zapumpovat primerem 5-10x a start na několikeré zatažení, potom při ubrání plynu motor často chcípnul. Dovezl jsem ho do servisu a bylo to vyřešeno záruční výměnou karburátoru, prý snad nějaká špatná šarže, že kolem vánoc jich vyměňovali víc.
Jan Jedlicka
Dobrý den, vypadá to, že se potýkám se stejným problémem, jak je popsáno výše. Při každém startu musím napumpovat palivo, je jedno zda teplý, nebo studený motor, trochu mě to zarazilo u motoru Honda GCV jsem se s podobným chováním nesetkal. Dá se nějak rozpoznat/ identifikovat zmiňovaná série karburátorů, dříve, než začnu řešit servis? Sestava zakoupena 06/ 2016, motor XP-200. Děkuji a přeji hezký den, s pozdravem, Jan Jedlička

Dobrý den, nástřik paliva i u teplého motoru je vlastnost, nejedná se o chybu. Pokud po nastartovaní motor běží a reaguje na plyn nomálně není potřeba vyhledat servis. Pokud zahřátý motor po přidání plynu zhasne a objeví se závada popsaná výše, pak kontaktujte servis. S pozdravem Tomáš Belinger

 

Jan Jedlicka
Dobrý den, děkuji za vysvětlení. Motor po přidání plynu běží v pořádku, nezhasíná, takže by to mělo být OK. S pozdravem a přáním hezkého dne, Jan Jedlička
Tomáš Tesař
Dobrý den, mám problém s motorem PJPX 200. Při práci, po chvilce začne motor vynechávat až do takové míry, kdy úplně odpadne a chcípne. Nakonec po bádání, zda-li motor dává jiskru, čištění plovákové komory jsem zjistil, že vždy pomůže ale opět jen na chvilku to, že fouknu do nádrže. Tudíž předpokládám, že chyba bude někde v palivové soustavě. Podotýkám, že benzín čerství, vzduch. filtr, svíčka, olej vše vyměněno. Nemáte tušení, kde by mohl být zakopaný pes? Stroj má najeto max. 5 mth. Děkuji za odpověď, s pozdravem Tomáš Tesař.
Jaromír Malich
Pane Tesaři, průchodnost palivové soustavy můžete vcelku snadno vyzjistit - po otevření přívodu paliva a povolení odkalovacího šroubu na plovákové komoře karburace by Vám měl vytékat benzín. Pokud tomu tak není, navštivte servis, kde provedou diagnostiku a odstranění závady.
Jiří Kubart
Dobrý den,chtěl jsem poděkovat za řešení problému s mtorem XP200.Karburátor mě v servisu vyměnily a motor běží děkuji Jiří Kubart

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Výstavní den a předvádění Mladá Boleslav

Datum: 27. 4. 2024
Místo: Mladá Boleslav, Regnerova 1420

Více