Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčeOdstraňovače pleveleOdstraňovače plevelePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyŘada strojů PRO - ADLŘada strojů PRO - ADLVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Zkratovací drát

Počet příspěvků › 2 | Poslední příspěvek › 9. 5. 2017
Tomáš Pawliska
Dobrý den,mám starý typ Vari 2T se zapalovaním ISKRA a mám utrhnutý černý kablik co jde z páčky plynu na řídítkách,ale nevím kde ho připevnít v motoru(zapalování).Děkují za radu.

Dobrý den,

černý kablík od páčky plynu jde přes průchodku do samotného zapalování motoru, přesněji ke kondenzátoru.

Hezký den Lukáš Svoboda

 

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.