Počet příspěvků › 5
| Poslední příspěvek › 11. 8. 2017
Michal Kadlec
Dobrý den,
mám doma po dědovi kompletní zařízení se vším příslušenstvím bez motoru.
V případě že bych koupil nový motor je potřeba upravit stávající převodovky?
Štítek z převodovky rotovátoru:
TYP: AKY-357/358, rok výroby: 1992, výrobní číslo: 00300, JK: 536051222053/063
Děkuji.
Dobrý den,
v případě, že si pořídíte dvoutaktní pohonnou jednotku, nebude nutné provádět žádné změny na převodové skříni AKY. V případě, že si zakoupíte čtyřtaktní pohonnou jednotku, v pvní řadě přenýtujte upevnění motoru, tedy z převodovky vyražte pružné kolíčky a nahraďte je nýtky s matičkou. Poté zkuste, jak budete s výsledkem kypření spokojen, čtyřtaktní motor má jiné otáčky než dvoutakní. Vyřešení toho problému je přestavba převodovky na čtyřtaktní, nebo zakoupení DSK-317/S za cenu EKOdotace. ( podmínkou je vrácení Vaši staré převodovky AKY při prodeji ).
Hezký den Lukáš Svoboda
Michal Kadlec
Dobrý den,
kolik by stála přestavba převodovek když bych si ji nechal udělat u Vás na míru na vybranou pohonnou jednotku, včetně nějakého kontrolního servisu atd...?
Ještě bych měl jeden dotaz ohledně pohonných jednotek PJXP200 a PJGCV160, nejsem schopen se rozhodnout kterou pohonnou jednotku zvolit mimo cenu v nich nevidím žádný velký rozdíl.
Bronislav Malý
Pane Kadleci, dovolím si svůj pohled na věc. Zjevně chcete čtyřtaktní motor. Proč ne, nic proti. V tom případě bych já šel cestou nákupu nové DSK317/S za sníženou cenu za Vaši převodovku AKY. Nová převodovka je prostě nová převodovka. No a jaký čtyřtaktní motor? Těžko se radí, každý na to má nějaký názor a každému je blíž něco jiného, ale jak jsem poznal XP 200, nevidím důvod k motorům Honda řady 160. Ale je to samozřejmě na Vás.
Jaromír Malich
Sdílím stejný názor jako pan Malý - pokud novou pohonnou jednotku, pak PJXP-200. Díky vyššímu zdvihovému objemu má vyšší točivý moment a tedy pracuje s větší lehkostí, takže má v zátěži nižší spotřebu paliva.
Dobrý den,
v případě, že si pořídíte dvoutaktní pohonnou jednotku, nebude nutné provádět žádné změny na převodové skříni AKY. V případě, že si zakoupíte čtyřtaktní pohonnou jednotku, v pvní řadě přenýtujte upevnění motoru, tedy z převodovky vyražte pružné kolíčky a nahraďte je nýtky s matičkou. Poté zkuste, jak budete s výsledkem kypření spokojen, čtyřtaktní motor má jiné otáčky než dvoutakní. Vyřešení toho problému je přestavba převodovky na čtyřtaktní, nebo zakoupení DSK-317/S za cenu EKOdotace. ( podmínkou je vrácení Vaši staré převodovky AKY při prodeji ).
Hezký den Lukáš Svoboda