Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 28. 9. 2017
Roman Poštulka
Dobrý den, dnes se mi po orbě a následném přejezdu na další místo objevila nečekaná podívaná. po zařazení rychlostního stupně a přidání plynu začaly ze stroje vycházet podivné zvuky. sundal jsem motor a zjistil, že jaksi chybí kotouč spojky (viz obrázek). POužívám DSK317 s motor honda 160. dále jsem při hledání náhradních dílů zjistil, že pod kotoučem původní majitel vůbec nedal 3x těsnící podložku.
chci se tímto zeptat na možnou příčinu. děkuji s pozdravem
Dobrý den,
kotouč spojky DSK-317 jste musem mít již opravdu více než opotřebovaný, tedy boční strany kotouče byly tak slabé, že při roztažení spojky došlo k destrukci boků kotouče spojky. Doporučuji Vám tedy zkontrolovat odstředivou spojku motoru a vždy používat pohonnou jednotku při práci na plné provozní otáčky. Pouze v tomto případě dojde k úplnému roztažení odstředivé spojky a nežádoucí prokluz spojky je opravdu minimální.
Dobrý den,
kotouč spojky DSK-317 jste musem mít již opravdu více než opotřebovaný, tedy boční strany kotouče byly tak slabé, že při roztažení spojky došlo k destrukci boků kotouče spojky. Doporučuji Vám tedy zkontrolovat odstředivou spojku motoru a vždy používat pohonnou jednotku při práci na plné provozní otáčky. Pouze v tomto případě dojde k úplnému roztažení odstředivé spojky a nežádoucí prokluz spojky je opravdu minimální.
Hezký den Lukáš Svoboda