Počet příspěvků › 4
| Poslední příspěvek › 29. 11. 2017
Barbora Krasova
Dobry den, omylem jsme nalili naftu misto benzinu, prosim o radu, co s tim?
Jaromír Malich
Naftu je třeba odsát z nádrže, pak demontovat ,,spodní kalíšek" karburace, všechno nesprávné palivo vylít z palivových cest a karburátoru, vyčistit trysky, ještě doporučuju propláchnout po demontáži trochou benzínu, aby se palivová cesta zbavila zbytku nafty. Poté vše dejte do původního stavu, nalijte benzín a motor by Vám měl normálně fungovat.
Roman Vari
Dobrý den. Můžu tuto operaci provést i v době pětileté záruky na motor Honda? Při neutrálu mi motor vypne. Už jednou jsem to měl a po servisním vyčištění zase jel. Zjistilo se, že do karburátoru se dostala špína. Nyní používám nový plastový kanystr a kupuji i dražší benzín. Do servisu to mám poměrně daleko.
A v návaznosti na tento opakující se problém se chci dotázat, zda je možné po dohodě se servisem nechal před karburátor namontovat nějaký přídavný palivový filtr?
Děkuji
Dobrý den,
v průběhu prodloužené záruky Vám nedoporučuji vůbec zasahovat do motoru. Problém motoru, že nedrží volnoběžné otáčky rozhodně nevyřeší vložený palivový filtr na palivové cestě. Tento filtr je součástí palivové nádrže u vyústění k hadičce. Nyní je třeba navšívit autorizovaný servis VARI či HONDA a nechat si vyčistit karburátor v ultrazvukové čističce. Poté doporučuji používat více oktanový benzín, např 98-100 a vždy po provedené práci vypnout palivový kohout a nechtat motor samovolně zhasnout.
Dobrý den,
v průběhu prodloužené záruky Vám nedoporučuji vůbec zasahovat do motoru. Problém motoru, že nedrží volnoběžné otáčky rozhodně nevyřeší vložený palivový filtr na palivové cestě. Tento filtr je součástí palivové nádrže u vyústění k hadičce. Nyní je třeba navšívit autorizovaný servis VARI či HONDA a nechat si vyčistit karburátor v ultrazvukové čističce. Poté doporučuji používat více oktanový benzín, např 98-100 a vždy po provedené práci vypnout palivový kohout a nechtat motor samovolně zhasnout.
Hezký den Lukáš Svoboda