Počet příspěvků › 6
| Poslední příspěvek › 25. 4. 2018
Jan Zwierzyna
Dobrý den,
loni na podzim jsem vyměnil původní-první náplň motorového oleje v nové pohonné jednotce GCV160. Výměna proběhla cca po 5 hodinách prvního provozu. Použil jsem motorový olej 10W-30. Nevím zda hned po tomto nebo později, motor po ubrání plynu na volno-běh zhasínal, a to i po zahřátí.
Vše ostatní je v pořádku. Motor dobře startuje, má výkon, jen v režimu volno-běhu ihned zhasne.
Motor nezhasíná v době záběru automatické spojky, ale zhasíná až v okamžiku snížení otáček na úroveň vypnutí spojky.
Děkuji za nápovědu řešení.
S úctou
Jan Z.
Dobrý den,
problém, který popisujete nemá nic společného s výměnou oleje, kterou jste udělal. Navštivte prosím nejbližší servisní středisko VARI či HONDA a nechte si vyčistit karburátor v ultrazvuku u Vašeho motoru.
Hezký den Lukáš Svoboda
Jan Zwierzyna
Dobrý den,
děkuji za odpověď a Vaši nápovědu řešení. Rád bych však znal i příčinu problému. Informace o první výměně oleje měla být především poukazující na skutečnost, že se jedná o nový výrobek. Dovoluji si Vás požádat o možnou příinu a tedy důvod čištění karburátoru nového stroje, kdy palivo bylo naléváno z nové nádrže v bezprašném prostředí. Nerad bych činil zbytečné kroky viz. diskuzní příspěvek: . . .
zdeněk 27. 10. 2013
Dobrý den, mám k Vám velkou prosbu, potřebuji od Vás nebo někoho jiného zakoupit manuál k seřízení karburátoru k motoru Honda GCV 160. a to z toho důvodu, že po zakoupení vašeho stroje fungoval volnoběh tak jak má. Po krátké době si začal dělat co chtěl. Měl tendenci snižovat otáčky a po snížení otáček se zvyšovaly. Stroj se stal téměř neovladatelný, nedal se zařadit rychlostní stupeň. Po poradě s Vašim technikem jsem jej dal v Chuchli seřídit. Po asi třetím doplnění paliva nastal stejný problém. Tak mi bylo doporučeno zakoupit aditiva v hodnotě 200.- Kč. Oprava předtím stála 600,- Kč. Aditiva do paliva téměř nepomohla. Snaha seřídit volnoběžné otáčky šroubkem vedle karburátoru je docela sisipovská práce. Jsem strojař a nedovedu si představit to, že by se nedal žádným způsobem seřídit volnoběh u tak jednoduchého motoru. Jestli je to složité, že to nepochopím ani já tak jak si to seřizují černoši v Africe, když tam určitě nemají naše dostupné přístroje.. Nezlobte se, ale za peníze, ...
S přáním hezkého dne
Jan Z.
Dobrý den,
ano, máte pravdu černoši v Africe, neřeší tento problém, jelikož palivo prodávané na jejich trhu je bez biosložky, která Vám zanesla volnoběžnou trysku a kanálky v karburátoru. Tedy doporučuji Vám nechat si karburátor vyčistit utrazvukem ( doma to neuděláte ) a začít používat lepší benzín, např. Vervu 100, přidávat do paliva stabilizátor a vždy před koncem práce se strojem vypnout palivový kohoutek a nechat vyjet benzín z karburace.
Hezký den Lukáš Svoboda
Bronislav Malý
Pane Zwierzyno, jak nový je Váš motor? Lze se domnívat, že byl zakoupen letos, nebo snad nedávno? S ohledem na těch prvních pět hodin provozu.
Bronislav Malý
Já se omlouvám a otázku beru zpět. Stačilo si líp přečíst úvodní příspěvek.
Dobrý den,
problém, který popisujete nemá nic společného s výměnou oleje, kterou jste udělal. Navštivte prosím nejbližší servisní středisko VARI či HONDA a nechte si vyčistit karburátor v ultrazvuku u Vašeho motoru.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
ano, máte pravdu černoši v Africe, neřeší tento problém, jelikož palivo prodávané na jejich trhu je bez biosložky, která Vám zanesla volnoběžnou trysku a kanálky v karburátoru. Tedy doporučuji Vám nechat si karburátor vyčistit utrazvukem ( doma to neuděláte ) a začít používat lepší benzín, např. Vervu 100, přidávat do paliva stabilizátor a vždy před koncem práce se strojem vypnout palivový kohoutek a nechat vyjet benzín z karburace.
Hezký den Lukáš Svoboda