Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Zhasínání motoru GCV160 při volnoběžných otáčkách

Počet příspěvků › 6 | Poslední příspěvek › 25. 4. 2018
Jan Zwierzyna
Dobrý den, loni na podzim jsem vyměnil původní-první náplň motorového oleje v nové pohonné jednotce GCV160. Výměna proběhla cca po 5 hodinách prvního provozu. Použil jsem motorový olej 10W-30. Nevím zda hned po tomto nebo později, motor po ubrání plynu na volno-běh zhasínal, a to i po zahřátí. Vše ostatní je v pořádku. Motor dobře startuje, má výkon, jen v režimu volno-běhu ihned zhasne. Motor nezhasíná v době záběru automatické spojky, ale zhasíná až v okamžiku snížení otáček na úroveň vypnutí spojky. Děkuji za nápovědu řešení. S úctou Jan Z.

Dobrý den,

problém, který popisujete nemá nic společného s výměnou oleje, kterou jste udělal. Navštivte prosím nejbližší servisní středisko VARI či HONDA a nechte si vyčistit karburátor v ultrazvuku u Vašeho motoru.

Hezký den Lukáš Svoboda

 

 

Jan Zwierzyna
Dobrý den, děkuji za odpověď a Vaši nápovědu řešení. Rád bych však znal i příčinu problému. Informace o první výměně oleje měla být především poukazující na skutečnost, že se jedná o nový výrobek. Dovoluji si Vás požádat o možnou příinu a tedy důvod čištění karburátoru nového stroje, kdy palivo bylo naléváno z nové nádrže v bezprašném prostředí. Nerad bych činil zbytečné kroky viz. diskuzní příspěvek: . . . zdeněk 27. 10. 2013 Dobrý den, mám k Vám velkou prosbu, potřebuji od Vás nebo někoho jiného zakoupit manuál k seřízení karburátoru k motoru Honda GCV 160. a to z toho důvodu, že po zakoupení vašeho stroje fungoval volnoběh tak jak má. Po krátké době si začal dělat co chtěl. Měl tendenci snižovat otáčky a po snížení otáček se zvyšovaly. Stroj se stal téměř neovladatelný, nedal se zařadit rychlostní stupeň. Po poradě s Vašim technikem jsem jej dal v Chuchli seřídit. Po asi třetím doplnění paliva nastal stejný problém. Tak mi bylo doporučeno zakoupit aditiva v hodnotě 200.- Kč. Oprava předtím stála 600,- Kč. Aditiva do paliva téměř nepomohla. Snaha seřídit volnoběžné otáčky šroubkem vedle karburátoru je docela sisipovská práce. Jsem strojař a nedovedu si představit to, že by se nedal žádným způsobem seřídit volnoběh u tak jednoduchého motoru. Jestli je to složité, že to nepochopím ani já tak jak si to seřizují černoši v Africe, když tam určitě nemají naše dostupné přístroje.. Nezlobte se, ale za peníze, ... S přáním hezkého dne Jan Z.

Dobrý den,

ano, máte pravdu černoši v Africe, neřeší tento problém, jelikož palivo prodávané na jejich trhu je bez biosložky, která Vám zanesla volnoběžnou trysku a kanálky v karburátoru. Tedy doporučuji Vám nechat si karburátor vyčistit utrazvukem ( doma to neuděláte ) a začít používat lepší benzín, např. Vervu 100, přidávat do paliva stabilizátor a vždy před koncem práce se strojem vypnout palivový kohoutek a nechat vyjet benzín z karburace.

Hezký den Lukáš Svoboda

Bronislav Malý
Pane Zwierzyno, jak nový je Váš motor? Lze se domnívat, že byl zakoupen letos, nebo snad nedávno? S ohledem na těch prvních pět hodin provozu.
Bronislav Malý
Já se omlouvám a otázku beru zpět. Stačilo si líp přečíst úvodní příspěvek.

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Jarní dny techniky Klatovy

Datum: 4. 4. 2024
Místo: Klatovy, Dr. Sedláka 779/III

Více