Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 1. 12. 2012
Eva
Dobrý deň,
Som majiteľom Hondy 190 GSV, ktorú som zakúpil v ČR v predajni Vari. Po necelých 2 rokoch mi kolísali otáčky a motor zhasínal. Doporučili ste mi servisné stredisko, kde mi ho ultrazvukom vyčistili (prosinec 2011), predali mi stabilizátor paliva Honda. Napriek tomu sa v srpnu objavila tá istá závada. Doporučili ste mi servisné stredisko M. Šúpa, kde ho jeden deň vyčistili (stálo ma to 40 €) a o 2 dni (robil som s ním 1 hod.) sa chyba objavila znovu. Karburátor znovu ultrazvukom vyčistili a servisný technik ma upozornil, že je to posledné čistenie a potom si už musím zakúpiť nový karburátor (150 €). Motor má nabehané málo motohodín, ešte som nevymenil ani jeden filter vzduchu (posúdil to servisný technik), motor je ako nový, tak prečo karburátor zlyháva? Motor je čierny a je na ňom Made in China. Brat a švagor majú motor GCV 160 v červenom prevedení (ktorý bol vyrobený v Taliansku) a ten takéto problémy nemá a nepoužívajú ani stabilizátor paliva (zrejme má kvalitnejší - japon...
Dobrý den, popisovaný problém způsobuje nekvalitní palivo s obsahem biosložky, která způsobuje zalepení karburátoru a zároveň jeho mikrokorozi, pokud zůstane neošetřené palivo v karburátoru třeba přes zimu. Čištění pomůže pouze v případě, že je karburátor pouze zalepený biosložkou a nikoliv zkorodovaný, pak již čištění nepomůže a karburátor je poškozený a musí se vyměnit (identifikace tohoto stavu právě že po vyčištění nelze motor seřídit a nastavit stabilní chod). Nezáleží také na tom, kolik má motor najeto motohodin, biosložka a nesprávná údržba motoru dokáže poškodit karburátor i u motoru, který nemá prakticky nic najeto. Velice důrazně doporučuji při odstavení stroje zavřít palivový kohout a vyjet palivo z karburátoru. Dalším řešením je používání vysokooktanových benzínů, ve kterých není biosložka např. Carrera 95 nebo 100 či Verva.
Motory řady GCV 160/190 se vyrábějí v italské Atesse a v USA, tyto motory Honda nevyrábí v jiných zemích, proto není možné, aby na uvedeném motoru bylo Made in China, jak píšete. Prosím o případné zasláni fotek Vašeho motoru s označením, které popisujete na můj e-mail. belinger.t@vari.cz
Dobrý den, popisovaný problém způsobuje nekvalitní palivo s obsahem biosložky, která způsobuje zalepení karburátoru a zároveň jeho mikrokorozi, pokud zůstane neošetřené palivo v karburátoru třeba přes zimu. Čištění pomůže pouze v případě, že je karburátor pouze zalepený biosložkou a nikoliv zkorodovaný, pak již čištění nepomůže a karburátor je poškozený a musí se vyměnit (identifikace tohoto stavu právě že po vyčištění nelze motor seřídit a nastavit stabilní chod). Nezáleží také na tom, kolik má motor najeto motohodin, biosložka a nesprávná údržba motoru dokáže poškodit karburátor i u motoru, který nemá prakticky nic najeto. Velice důrazně doporučuji při odstavení stroje zavřít palivový kohout a vyjet palivo z karburátoru. Dalším řešením je používání vysokooktanových benzínů, ve kterých není biosložka např. Carrera 95 nebo 100 či Verva.
Motory řady GCV 160/190 se vyrábějí v italské Atesse a v USA, tyto motory Honda nevyrábí v jiných zemích, proto není možné, aby na uvedeném motoru bylo Made in China, jak píšete. Prosím o případné zasláni fotek Vašeho motoru s označením, které popisujete na můj e-mail. belinger.t@vari.cz
S pozdravem Tomáš Belinger