Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejArchiv výrobkůArchiv výrobkůAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

Záběr kola

Počet příspěvků › 8 | Poslední příspěvek › 24. 6. 2019
Jaroslav Šebesta
Používám vari honda cca 15 let a lze říci že je to pro malé hospodářství velmi dobrý pomocník.Nyní však zřejmě vinou opotřebení zabírá levé kolo přerušovaně a při jízdě vpřed to tzv."škube"do levé strany.Prosím o radu zda to lze řešit výměnou náhradního dílu (náboj kola nebo palec). Předem děkuji
Jaromír Malich
V prvé řadě bych se pokusil nejprve prohodit náboje mezi koly. Pokud ani toto prohození nepomůže, pak se náboje už budou muset vyměnit za nové. Při rozborce určitě náboj důkladně vymyjte benzínem a zlehka namažte.
Jaroslav Šebesta
Po čase se vracím k diskusi /záběr kola/ .Musím poděkovat za radu p.JaromiruMalichovi.Naboje jsem prohodil a funguje to.Skoda že jsem vše nevytvořil.Levý náboj byl značně opotřebený a pravý byl jako nový.Muže to být nesprávnou volbou polohy palce při jízdě vpřed? Děkuji.J.Š.
Jaromír Malich
Z mého pohledu je to způsobeno nadměrným mazáním. Vazelína ve velkém množství se spojí s prachem, ztvrdne a brání palci dosednout až na dno drážky v odlitku náboje. Palec začne za jízdy vyskakovat, což způsobí efekt omleté hrany náboje. Při jízdě s vozíkem používám závěrné polohy, která je sice těžší na ovládání, ale zlepší se tím přímé vedení stroje v delších přejezdech. Pro krátké přejezdy je pak dobré používat zapnutí vpřed, aby bylo usnadněno otáčení. Důslednou údržbou však výskyt opotřebených nábojů výrazně omezíte.
Miloš Valenta
Naprosto souhlasím s panem Malichem. Ještě mohu dodat, že není dobré na dlouhé cesty nechat pouze záběr vpřed. Lidi dělají potom hroznou chybu, že třeba sjíždí kopec, brzdí vlekem a nechávají zbytečně palce procvakávat. Pak dochází samozřejmě k mnohem většímu opotřebení.
Jiří Pala
Pánové, nemyslím si, že jsou vaše teorie naprosto správné. Výměnu nábojů mezi koly, bych v žádném případě neprováděl. Čert nikdy nespí a nikdo neví co to udělá při jízdě na zpátečku a protože víme, že se návody nedodržují včetně bezpečnostních předpisů, hlava IV odstavec 12 , návodu k obsluze pro převodovou skříň DSK-317 a DSK-317/S, který je navíc označen bezpečnostním symbolem. Zakopaný pes bude nejspíše v samotném materiálu nábojů.
Bronislav Malý
Záměna nábojů se "nouzově" provádí desetiletí a funguje to. A když to funguje, je z toho záměna "navždy" a až potom se kupují nové. No a po padesáti letech budeme řešit materiál náboje?
Jiří Pala
Mám letité zkušenosti, i s ožvýkaným nábojem a protože je řízení na zpátečku obtížnější, tak to nikdy nebudu podporovat. Ostatně, když mne potkalo totéž a zakoupil jsem dva nové náboje, tak po vybalení z krabice, šel jeden okamžitě na relamaci - nedolité hrany a rohy.

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Výstavní den a předvádění Mladá Boleslav

Datum: 27. 4. 2024
Místo: Mladá Boleslav, Regnerova 1420

Více