Technické a servisní dotazy
Vari stavebnicovy system
Počet příspěvků › 4
| Poslední příspěvek › 25. 3. 2019
Daniel Buchvaldek
Dobry den.Potreboval bych vedet rozdil mezi motorem vari XP 200 a GSV 190?
Jaromír Malich
Dobrý den.
Motor XP-200 má litinovou vložku válce, ložisko pod setrvačníkem, zdvihový objem 196 ccm a tyčkový rozvod OHV. Studený start je řešen klasickým nastřikovačem (balonkem). Výhodou tohoto motoru je velký točivý moment a nízká spotřeba. Fungují s ním bezproblémově všechny adaptéry, včetně mulčování Tajfun nebo sněhové frézy.
Motor Honda GSV 190 se zdvihovým objemem 187 ccm, také s litinovou vložkou a ložiskem, je ještě lepší po stránce točivého momentu a spotřeby. Rozvody jsou řešeny pokrokovým systémem OHC s řemenem v olejové lázni, filtr vzduchu je v sérii dvojitý, s molitanovým předfiltrem. Sytič je zde mechanicky ovládaný přímo páčkou na rukojeti. Obrovským plusem je větší svahová dostupnost až 30°, daná větším spádem benzinu z nádrže do karburátoru.
Jitka Zábrodská
Po zimní přestávce v používání motoru
XP 200 máme velké potíže s uvedením do chodu . Provedeme údržbu , potíže trvají, nelze nastartovat a pokud se podaří , tak při volnoběhu motor zhasne. Benzin používáme vysokooktanový s aditivy. Zařízení jsme před rokem zprovoznili jen díky návštěvě v autorizovaném servisu, kde karburátor vyčistili ultrazvukem. Stálo to čas a peníze a příští rok se situace opakuje. Kde je problém?
Jaromír Malich
Dobrý den, zeptám se Vás - a vypouštíte na zimu palivo z nádrže, včetně odkalení karburace? Problémy s prvním startem jsou způsobovány zvodnatěním paliva a jeho postupným rozkladem.
Bubnové sekačky
Travní sekačky
Travní traktory
Křovinořezy
Mulčovače, vyžínače
Multifunkční nosiče
Stavebnicový systém VARI
Tlakové myčky
Elektrocentrály
Čerpadla na vodu
Zametací kartáče
Odstraňovače plevele
Pily na dřevo
Štípače dřeva
Půdní vrtáky
Řada strojů PRO - ADL
VARI powered by EGO
Reklamní předměty
Náhradní díly
Bazar, výprodej
AKU zahradní technika EGO
Elektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevy
Novinky