Počet příspěvků › 7
| Poslední příspěvek › 1. 4. 2019
Martin Pešek
Dobrý den,
u systému Vari s motorem Honda GXV160 mi při zařazení rychlostního stupně při minimálních otáčkách tera popojíždí. Dá se spojka nějak seřídit? Nikde sem nic nenašel. Spojka je dvoupaknová, obepnutá pružinami z každé strany.
Děkuji
Dobrý den,
na tomto typu spojky nic neseřídíte, dle mého názoru půjde o prasklou či vytahanou horní pružinu odstředivé spojky. Demontujte spojku ze stroje a proveďte kontrolu funkčnosti vratných pružin.
Hezký den Lukáš Svoboda
Bronislav Malý
To znamená, že lepené obložení. No vsadil bych si, že jedna z pružin chybí, ale píšete že ne. Každopádně se tam muselo něco stát. Jen doufám, že volnoběžné otáčky motoru jsou v pořádku. Napadlo mě, jestli ty pakny neváznou na tom středovém vedení. Jinak těžko říct takhle přes internet.
Martin Pešek
Spojku jsem demontoval, prasklá byla horní pružina a sjeté třecí segmenty. Pružiny jsem dal nové a třecí segmenty mi nalepily nové. Mám tedy podezření, že tloušťka segmentu není správná. Jaká má být?
Děkuji
Pešek
Dobrý den,
vhodné obložení na Vaši spojku má mít sílu cca 3mm. Při výměně tohoto obložení doporučuji rovnou vyměnit kotouč spojky na převodové skříni.
Hezký den Lukáš Svoboda
Martin Pešek
Volnoběžné otáčky jsem zkoušel štelovat a přijde mi, že se skoro vůbec nemění.
Dobrý den,
volnoběžné otáčky Vašeho motoru mají být nastaveny na 1680 až 1750 ot/minutu.
Dobrý den,
na tomto typu spojky nic neseřídíte, dle mého názoru půjde o prasklou či vytahanou horní pružinu odstředivé spojky. Demontujte spojku ze stroje a proveďte kontrolu funkčnosti vratných pružin.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
vhodné obložení na Vaši spojku má mít sílu cca 3mm. Při výměně tohoto obložení doporučuji rovnou vyměnit kotouč spojky na převodové skříni.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
volnoběžné otáčky Vašeho motoru mají být nastaveny na 1680 až 1750 ot/minutu.
Hezký den Lukáš Svoboda