Zpět Produkty
Bubnové sekačkyBubnové sekačkyTravní sekačkyTravní sekačkyTravní traktoryTravní traktoryKřovinořezyKřovinořezyMulčovače, vyžínačeMulčovače, vyžínačeMultifunkční nosičeMultifunkční nosičeStavebnicový systém VARIStavebnicový systém VARITlakové myčkyTlakové myčkyElektrocentrályElektrocentrályČerpadla na voduČerpadla na voduZametací kartáčeZametací kartáčeOdstraňovače pleveleOdstraňovače plevelePily na dřevoPily na dřevoŠtípače dřevaŠtípače dřevaPůdní vrtákyPůdní vrtákyŘada strojů PRO - ADLŘada strojů PRO - ADLVARI powered by EGOVARI powered by EGOReklamní předmětyReklamní předmětyNáhradní dílyNáhradní dílyBazar, výprodejBazar, výprodejAKU zahradní technika EGOAKU zahradní technika EGOElektrické vozíky a skútry SELVOElektrické vozíky a skútry SELVO
Akce, slevyAkce, slevyNovinkyNovinky

Technické a servisní dotazy

PJXP-200 při prudkém přidání plynu chcípne

Počet příspěvků › 6 | Poslední příspěvek › 19. 8. 2020
Tomáš Pavlas
Poradí někdo? Motor mám celkem nový, najeto tak max.10 hodin. Nastartuji motor to je v pohodě, nechám třeba 4 minuty klapat aby se trochu zahřál, po této době přidám prudce plyn a motor chcípne. Když přidám pomalu postupně až do plnejch tak se vytočí to je v pohodě. Když se motor po nějakém čase prohřeje tak už tento problém asi není. Jediné co jsem zkoušel ,tak po přidání volnoběhu na karburátoru dorazovým šroubem , jde motor tak jak má . Tzn. za studena i za tepla po prudkém přidání plynu se motor v pohodě vytočí. Ale bohužel po přidání volnoběhu už mi pomalu začíná "brnkat" odstředivka. Neporadíte někdo kde může být zakopaný pes, nebo na co mrknout co vyčistit nebo naštelovat? Díky Tom

Dobrý den,

popručuji provést kontrolu ventilové vůle sacího ventilu. ( tento úkon, ať provede autorizavaný servis VARI ). Mějte na paměti, že čtyřtakní motor nebude mít nikdy stejnou akceleraci, jako Váš starý dvoutakt. Není tedy možno porovnávat tyto motory v rychlosti akcelerace. U čtyřtaktní pohonné jednotky doporučujeme právě pozvolné přidávání plynu. 

Hezký den Lukáš Svoboda

Jarda Kubát
Dobrý den, o několik témat dříve jsem zde řešil stejný problém. Nakonec se mi osvědčilo přidávat plyn skutečně velice pomalu a s citem. Nevím jak moc dobře to dělá třecí spojce, ale pravda je že motor mi už za celý den práce prakticky nechcípl. Jako i ve Vašem případě jde rovněž o nový stroj, takže je vidět že to není zřejmě problém způsobený uživatelem. Na tomto místě bych rád upozornil na rozpor v návodu k této pohonné jednotce, kde na str. 9 uvádíte doslova "Zvyšte otáčky motoru rychle, aby motor dosáhl pracovních otáček v co nejkratším čase a nedocházelo ke zbytečnému prokluzu spojky. Odstředivá spojka má při rychlém zvýšení otáček motoru plynulý záběr."

Dobrý den,

rychlé přidání plynu znamená přechod z volnoběhu na provozní otáčky max. do 3 sekund.   Odstředivé spojce toto rozhodně neublíží. 

Hezký den Lukáš Svoboda 

Holanova
Dobry den,prosim,o radu ,mám skutr dvoutakt,za jizdy mi to chciplo ,pochvilce to šlo nastartovat ,ale po ujetì kylometru to chciplo znovu ,pote to nešlo vubec chytit,pak se to znovu opakovalo,po ujeti opět samo chciplo.Děkuji.

Dobrý den,

nejprve bych začal výměnou zapalovací svíčky, když to nepomůže hledal bych problém v zapalování. 

Hezký den Lukáš Svoboda

Pro účast v diskuzi musíte být přihlášeni.

Kralovická zemědělská výstava na Hadačce

Datum: 26. 6. 2025
Místo: Tyršova 560, 331 41 Kralovice

Více