Počet příspěvků › 2
| Poslední příspěvek › 22. 4. 2019
Milan Zůbek
Dobrý den uvažuji o koupi motoru Honda GSV 190 na Vari quattro. Chci se zeptat jakým způsobem je řešeno ovládání plynu motoru, když na řídítkách je na páčce ovládání sytiče, ale na Quattro?
Je možné koupit 4t motor bez řídítek?
Zajímalo by mě, proč zavrhujete 2-taktní motory po stránce spolehlivosti? moje zkušenost je, že jsou to bezúdržbové a spolehlivé motory! čištění filtru vzduchu děláte i na 4t kde je navíc výměna motor.oleje! :-(
Jinak je to motor kde se leje jen benzín s olejem.
Dobrý den, děkuji za dotaz. Pokud chcete osadit VARI Quatro motorem Honbda GSV 190, doporučuji využít Ekodotaci a vrátit starý 2 taktní motor. Novou pohonnou jednotku získate s novou spojkou, přírubou, sponami i páčkou plynu kterou umístíte na stejné místo jako byla původní ovládací páčka. Řidítka, která také získáte si mužete uložit a kdykoliv v budoucnu použít k PJ. 2-taktní motory nijak nezavrhujeme, jen již řadu let nesplňiují emisní normy, nesmí tedy být prodávanány jako nový výrobek ale pouze jako servisní motor tedy ND a poptávka po nich je mizivá, proto je již velmi dlouho neosazujeme. S pozdavem Tomáš Belinger
Dobrý den, děkuji za dotaz. Pokud chcete osadit VARI Quatro motorem Honbda GSV 190, doporučuji využít Ekodotaci a vrátit starý 2 taktní motor. Novou pohonnou jednotku získate s novou spojkou, přírubou, sponami i páčkou plynu kterou umístíte na stejné místo jako byla původní ovládací páčka. Řidítka, která také získáte si mužete uložit a kdykoliv v budoucnu použít k PJ. 2-taktní motory nijak nezavrhujeme, jen již řadu let nesplňiují emisní normy, nesmí tedy být prodávanány jako nový výrobek ale pouze jako servisní motor tedy ND a poptávka po nich je mizivá, proto je již velmi dlouho neosazujeme. S pozdavem Tomáš Belinger