Počet příspěvků › 7
| Poslední příspěvek › 10. 6. 2021
Vojtěch Peterka
Dobrý den. Na Vari Mepol Libice z roku cca 1990 mam osazenou motorovou jednotku Honda GXV160 s palcovou rovnou (ne kónickou) hřídelí a na ní odstředivou spojku dvoučelusťového typu viz foto v příloze.
Jde mi o to, že jsem nechal nalepit nové spojkové obložení, vyměnil všechny kolíky, jistící podložku a pružiny ..... Nyní spojku montuji zpet na stroj a přemýšlím nad správným otočením z hlediska fyzicky správného prenodu momentu ... Viz náčrt v priloze varianta A nebo B.
Dekuji moc za radu a vysvětlení proč je daná varianta správná.
Peterka Vojtěch
Vojtěch Peterka
Zde přikládám náčrt obou variant otočení čelistí vůči rotaci hřídele. Dekuji za každou pomoc. Peterka Vojtěch
Dobrý den,
správná varianta je B za podmínek, že obložení nalepené na kamenech bude směřovat od motoru, tedy směrem dolů.
Hezký den Lukáš Svoboda
Vojtěch Peterka
Děkuji, montáž jsem dodržel dle Vašeho doporučení, spojku jsem pečlivě vystředil a stroj šlape perfektně, děkuji za radu. Peterka Vojtěch
Karel Nečas
Dobrý den pane Peterko, repasuji stajný typ spojky jako Vy, zatím se mi nedaří sehnat kolíky s drážkami a plechovou zajišťovací podložku. Nedal by jste kontakt odkud díly máte? Děkuji. Karel Nečas
David Mecerod
Dobrý den,
chci poprosit o pomec.
Mám Hondu gxv 160 s převodovkou dvoučelisťovou.
A je pořád sepnutá.
Můžete mi poslat technický výkres spojky a případně radu, kde je závada.
Moc děkuji Mecerod
Dobrý den,
prosím proveďte kontrolu obou pružin na odstředivé spojce. Dle Vašeho popisu závady budete mít minimálně jednu pružinu prasklou.
Dobrý den,
správná varianta je B za podmínek, že obložení nalepené na kamenech bude směřovat od motoru, tedy směrem dolů.
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
prosím proveďte kontrolu obou pružin na odstředivé spojce. Dle Vašeho popisu závady budete mít minimálně jednu pružinu prasklou.
Hezký den Lukáš Svoboda