Počet příspěvků › 6
| Poslední příspěvek › 22. 5. 2019
Štefan
Dobrý deň. Kúpil som si z bazáru vari jikov 1454 r.v. 1997.
Dal som vyčistiť karburátor a teraz mi už v pohode funguje.
Ale zistil som že tam nemám žiadny regulátor otáčok a ani tú vzduchovú klapku. Proste nič.
Tak sa chcem spýtať že či sa to tam dá ten regulátor pridať keď si tie potrebné diely kúpim?
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý den,
motor JIKOV 1454 by dle mého názoru již měl být vybaven regulátorem otáček, je možné, že tento regulátor byl z motoru demontován. Jedy jednoduše, vlastníte-li původní Terru MJ-5 regulátor zde nepřipevníte, vlastníte-li již motor VARI, výrobce JIKOV 1453,1454,1447 regulátor by měl jít k motoru namontovat. Poznáte to i podle chladícího pláště, zda má v zadní části připravené zářezy na přesazování páky regulátoru.V případě potřeby zakoupení ND nebo servisní podpory, prosím kontaktujte naše zastoupení na Slovensku, tedy společnost ŠUPA SK ( www.supa.sk ).
Hezký den Lukáš Svoboda
Štefan
A je možné že by sa tam ten regulátor vôbec nedal dať ? A áno mám motor vari. A ešte sa chcem spýtať či je to problém keď tam ten regulátor nie je.
Dobrý den,
ano, je to možné. Původní dvoutaktní motory nebyly vybaveny pákou regulátoru otáček. Jinak každý dvoutakní motor VARI musí mít regulační klapku s pružinkou.
Hezký den Lukáš Svoboda
Štefan
A ešte prosím mi poraďte kde by som zohnal tu bužirku v ktorej je bowden plynu a skratovací káblik.
Dobrý den,
motor JIKOV 1454 by dle mého názoru již měl být vybaven regulátorem otáček, je možné, že tento regulátor byl z motoru demontován. Jedy jednoduše, vlastníte-li původní Terru MJ-5 regulátor zde nepřipevníte, vlastníte-li již motor VARI, výrobce JIKOV 1453,1454,1447 regulátor by měl jít k motoru namontovat. Poznáte to i podle chladícího pláště, zda má v zadní části připravené zářezy na přesazování páky regulátoru.V případě potřeby zakoupení ND nebo servisní podpory, prosím kontaktujte naše zastoupení na Slovensku, tedy společnost ŠUPA SK ( www.supa.sk ).
Hezký den Lukáš Svoboda
Dobrý den,
ano, je to možné. Původní dvoutaktní motory nebyly vybaveny pákou regulátoru otáček. Jinak každý dvoutakní motor VARI musí mít regulační klapku s pružinkou.
Hezký den Lukáš Svoboda
www.supa.sk
Hezký den Lukáš Svoboda