Technické a servisní dotazy
MJ5 a DSK 317 a DSK 316
Počet příspěvků › 5
| Poslední příspěvek › 9. 6. 2019
Zdeněk Zemek
Ahoj/dobrý den všem příznivcům,
měl bych krátký technický dotázek. Je možné připojit MJ5 a DSK 317 a DSK 316 a toto plnohodnotně využívat? Totiž mám MJ5 motor a T19 a T20 a něco jsem četl o rozdílných výstupních otáčkách motorů a tudíž nevhodnosti propojení některých motorů a převodovek. Můžete mi prosím někdo odpovědět, zda tato kombinace by šla dohromady? Logicky bych chtěl DSK 317 kvůli lepšímu zpřevodování na pluh i na vozík, neboť T20 má jedničku příliš rychlou, tudíž třeba s naloženým vozíkem do kopce, či pluhem - zkrátka tam je potřeba síla - mám problém a nechci řešit vše zpátečkou :-).
Moc, moc děkuji a přeji všem bezproblémové a radostné jarňo-letní vari práce :-).
Zdeněk
Vojtěch Gaura
Ahoj, pokud koupíte převodovku pro 2takt tak si myslím, že by ani s jednou převodovkou a motorem neměl být sebemenší problém. Přeji hezký den Gaura V.
Jaromír Malich
Dobrý den. Samozřejmě, že motorovou jednotku lze spojit s převodovkami DSK 316 a DSK 317. DSK 317 je stále v nabídce i s převody pro dvoutaktní motory, současná DSK 316 se musí pro dvoutakt přestavět, protože standartně je vyráběna pro 4takty, ale existuje přestavbová sada. Neuvažoval jste třeba nad využitím akcí ekodotace a šrotovné? Za velmi výhodné ceny můžete mít jak 4taktní pohonnou jednotku, tak obě převodovky.
Zdeněk Zemek
Aha, no to je super :-). Já myslel, že když ten motor je takto starý ,tak že by to mohl být problém. Jinak DSK 317 a 2T motor jsem viděl pohromadě to je pravda, ale motor byl z r. 91, kdežto já mám z r. 78 tušim... MJ5 prostě :-). Tak moc děkuji za odpovědi a budu tedy shánět DSK 317 na 2T. :-)
O 4T jsem přemýšlel, ale mám rád jednoduchost 2T motorů, vyrostl jsem na nich a mám je v motorkách :-).
Vojtěch Gaura
Pokud není problém s výkonem nebo něčím jiným tak by to mělo být v pohodě a neviděl bych důvod k problémům. Sám mám motor MJ 5 na převodovce DSK 317 a není jediný problém, jen je někdy při nákladu poznat, že je slabší oproti druhému motoru DMJ 315 ten už je z roku 1987, ale jak píšete u DSK 317 je výhoda, že jde zařadit 1 a nemusí se otáčet jak T-20.